Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat heb ik gister al heel breed uitgelegd.. Maar daar wil ik nu wel heel kort.... veertien dingen over zeggen..
Ten eerste kan het natuurlijk niet zo zijn dat het te warm moet zijn, anderzijds moet het ook niet te koud zijn. *ach houdt het kort* Jamaica.. lekker relaxed <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik woon tien meter van de grens het belgische grensdorpje vlakbij mij, is een grote villawijk maar de belastingen zijn daar wel vetlaag enzow! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
australie
![]() jamaica: lekker relaxed een beetje chillen en reggae luisteren zweden: om het politieke klimaat (geen euro etc) en omdat het mij wel een mooi land lijkt |
![]() |
|
tsjechië maar dan wel in praag echt super mooie stad
ook gent vind ik trouwens een mooie stad net als barcelona ik denk dat ik dan wel echt voor die steden zou gaan en niet voor het land zelf dan ga ik liever naar amerika of blijf toch maar hier
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou wel in costa rica willen wonen, mn oom heeft daar gewoond en ik heb foto's gezien van daar, en het lijkt me prachtig. Het is alleen jammer dat het daar best wel, zeker als je als ''rijke'' west-europeaan daar gaat wonen je daar ontzettend veel beveiliging nodig hebt. *in bepaalde steden/wijken dan* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Missy | 500 | 24-09-2008 17:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iraanse jongens opgehangen Gatara | 500 | 29-08-2005 14:11 | |
De Kantine |
zou je wel eens in het buiterland willen wonen? minatjuh | 121 | 05-04-2004 15:48 | |
De Kantine |
Zou jij willen emigreren? Severus | 108 | 09-09-2003 20:14 | |
De Kantine |
jouw ideale droombeeld simple creed | 43 | 01-07-2002 15:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederland is vol, dus de grenzen dicht'! Nieuwe Nationale Partij | 150 | 02-03-2002 19:46 |