Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik heb wat van slayer,machinehead en fear factory gehaald en t`is zwaar oke! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1e drum: die van metallica... dus gewoon Lars Ulrich 2e drum: die van Kiss volgens mij is dat Peter criss ofzowiets 3e gitaar: die zanger van Metallica... James hetfield je noemt metallica wel een paar keer maar weet je ook wie erin zitten
|
Zang: Jason "Jay" Kay (Jamiroquai)
Bas: Les Claypool (Primus) Gitaar: Robin Campbell (UB40) Drums: Richard Heijemans (Gewoon de beste die ik ooit heb gehoord/gezien) Synth/Piano: ??? Persoonlijk heb ik het liefst de gitaar op de achtergrond, ben niet zo'n groot liefhebber van gitaar dus met Robin Campbell zal het geheel versterkt worden maar zal niet opvallend zijn. Natuurlijk Les Claypool, naar mijn mening de meest veelzijdige bassist die er is. Jason Kay voor zang, gewoon een zanger met talent en een stem die voor elke funkgelegenheid inzetbaar is. Richard Heijemans voor vele onbekend maar enige tijd geleden uitgeroepen tot beste drummer van zuidholland en als je hem hoort en ziet spelen merk je wel waarom. Blijft er nog een plekkie over waar ik nog niemand voor weet... Wat heeft iedereen toch met Metallica ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar na het zien van je fotoboek ben ik eigenlijk een beetje in dubio.
|
![]() |
zang:
Bruce dickinson James Labrie Gitaar: Slash Zakk wylde James Hetfield Kirk hammett Angus young Malcom young Yngwie malmsteen John petrucci Joe satriani Steve vai Buckethead Brain May Eric Clapton Mark knoffler Gus G. Phil Campbell Eddie Clarke Bas: Robert trujillo John myung drum: Mike portnoy Laatst gewijzigd op 20-02-2004 om 12:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
Zang: Björn Strid (Soilwork)
Gitaar: Jesper Strömblad (In Flames) Gitaar: Björn Gelotte (In Flames) Gitaar: Alexi Laiho (Children Of Bodom) Bas: Martin Mendez (Opeth) Drums: Gene Hoglan (Strapping Young Lad) Keyboards: Janne Warman (Children Of Bodom)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoeken naar bandleden, zangers, zangeressen enz WilliamH4T | 0 | 07-01-2010 16:27 | |
Muziek |
Pink floyd Vs Queen. Elwin01 | 57 | 16-06-2009 23:48 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |