Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Doe Kerry King op gitaar, Flea op bas, die ene zwerver op drums, en Chuck Schuldiner en Frank Zappa zingen.
Ja, er zullen een aantal mensen moeten herrijzen uit de dood. Lukt wel.
||
Citaat:
ten eerste: het was een voorbeeld ik post later wel mijn perfecte band ten tweede WAT ZOU HET ALS IK HUN GOED VIND??? TIS TOG MIJN MENING
Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 15:38. |
![]() |
||
Citaat:
Het ging om het feit dat er geen bassist bijzat, maar ik ben er haast zeker van dat dit dus wel je ideale band is ![]() ![]()
||
Citaat:
hij is 13, toen was jij vast ook nog niet zo true als je nu bent ![]() sowieso als ie dit nu luisterd is ie op de goede weg en over een paar jaar is ie vast net zo underground als jij nu bent
||
Citaat:
het is mssn niet DE perfecte band maar het zou NAAR MIJN MENINGeen goede band kunnen zijn Zang: Serj tankian(soad) Bassist:Flea(rhcp) gitaar 2de zang:James hetfield drums: Lars Ulrich of de drummer van the foo fighters(ik ken niet echt veel rock/metal bands en de meeste leden ook niet bij naam)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Toevallig had ik net in een andere post gezet dat ie er over een paar jaar wel achter komt dat slipknot en korn zuigen, dus daar heb heb je al gelijk in.... En achja, toen ik 12 was luisterde ik ook nu-metal ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() qua metal: slayer vital remains nasum fear factory mastodon (dank u Carn) napalm death kan ik ook steeds meer waarderen ik denk dat je dit wilt horen..
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
ff op kazaa zoeke dan...........
|
zang+gitaar: tom delonge
gitaar: rob van strung out bas: fat mike denk ik (of jimcherry als ie nog leefde) drums: travis barker of jordan burns al verschillen die 2 gitaristen nogal van niveau maar goed
Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 15:54. |
![]() |
|
Dan zal ik ook maar eens wat samenstellen, maar aangezien het waarschijnlijk een zooitje wordt als je allerlei verschillende muziekanten uit verschillende stijlen bij elkaar zet (goeie acteurs maken een film met een klotescript ook geen goeie film) zal ik een paar bands samenstellen:
Mijn ideale black metal band: Abbath (Immortal) Zang en Bass Nocturno Culto (Darkthrone) - Zang Frost (Satyricon) - Drums Ihsahn (Emperor) Gitaar Ares (Aeternus) - Gitaar Death Metal: Corpsegrinder (Cannibal Corpse) - Zang Trey Azagthoth (Morbid Angel) - Gitaar Chuck Schuldiner (Death) - Gitaar Alex Webster (Cannibal Corpse) - Bass Derek Roddy (Hate Eternal) - Drums Thrash Metal: Die bestaat al: Slayer
Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 16:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hier een paar bands die ik wel cool vind Fear Factory Probot Mindshelter Jerk Machinehead( check vooral Burn my eyes, en de laatste nieuwe trough the ashes of empire ![]() The Quill Monster Magnet Cky Backfire( geen metal) madball (ook geen metal, maar wel cool Zeke Nebula Giant Rocket From the Crypt Mastodon Rancid Meerdere bands die hier tussen staan zijn GEEN metal, maar wel stijlen die er op lijken/van afgeleid zijn Check het maar eens , zit zekers wel wat leuks tussen voor je ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Beats: Aaron Funk (V. Snares) en Kraftwerk
Drums: Frost (Satyricon) Vocals: Chief Spires en zijn maatje (Nile) en Agneta van Madder Mortem Guitar: Romeo (Symphony X) .. voor de solo's.. en om een beetje indruk te maken voor de crowd speelt David Gilmour lead. Oh af een toe zo'n slapsologeval van Flea tijdens breakbeats van Funk natuurlijk, kei geil En dan die knaap van DKM op de bagpipes en nog een strijkers/blazersorkest... Berliner Philharmonisch blabla ofzo haha. Intermezzo's door Robin Guthrie van Cocteau Twins, Sandro Perri van Polmo Polpo en Quinn Haha als dat niet ubervet is ! Ik zou wel kaartje kopen iig. Dikke chaos
|
Zang: Alle (Raised Fist) en Justin (xLooking Forwardx, k wete hun achternaam niet)
Drums: Todd Hennig (Death By Stereo) Bass: Dude van Glasseater Gitaar: Dude van Mainstrike, en de dude van Max Rebo Kids Beats: door de zanger/componist van Intro5Pect Dat word echt wel dikke shit hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
1e zang: Die van Ignite
2e zang: Die van Sonata Arctica 3e Zang: Tracy Bonham 1e Drum: Die van Metallica (zoals op (Re)Load) 2e Drum: Die van Kiss (Welke? Geen idee!) 1e Bass: Die van Ark 2e Bass: Die van Rhapody (Welke? Geen idee!) 1e Gitaar: Slash 2e Gitaar: Luca Turilli 3e Gitaar: Die zanger van Metallica 1e Piano: Die van Sonata Arctica (Welke? Geen idee!) 2e Piano: Beethoven Orkest: Geen idee, maar doe moet er wek bij! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens dat weet ik ook wel, ik heb zelf de thread geschreven ![]() Ik zou niet inzien waarom ik dan maar ff "project" erachter zou moeten zette, vanwaar dat mieregeneuk???
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoeken naar bandleden, zangers, zangeressen enz WilliamH4T | 0 | 07-01-2010 16:27 | |
Muziek |
Pink floyd Vs Queen. Elwin01 | 57 | 16-06-2009 23:48 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |