Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 08:39
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 16-03-2004 @ 09:32:
Oneens, een aantal vriendinnen van mij zijn erg knap en beslist niet zo.
Maar volgens mij denken veel van die arrogante types dat ook van zichzelf en elkaar (niet dat ik suggereer dat jij arrogant zou zijn, want dat zou wel heel snel oordelen zijn van mijn kant).

Ik moet zeggen dat ik ook niet al te goeie ervaringen heb met van die ontzettend knappe meiden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2004, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef op 15-03-2004 @ 22:36:
Gee, waar ken ik dat van Alle knappe meiden zijn arrogant, raar, of onbetrouwbaar, laat het me weten waneer dat niet zo is
Dat is niet noodzakelijkerwijs zo, maar het gaat natuurlijk wel makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:17
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 15-03-2004 @ 14:13:
rukken doe je maar op de wc........
*niet op je toetsenbord knoeien dus*
Sorry, maar ik raakte gewoon té opgewonden van zo'n onzekere meid.
Oud 16-03-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 16-03-2004 @ 09:39:
Maar volgens mij denken veel van die arrogante types dat ook van zichzelf en elkaar (niet dat ik suggereer dat jij arrogant zou zijn, want dat zou wel heel snel oordelen zijn van mijn kant).

Ik moet zeggen dat ik ook niet al te goeie ervaringen heb met van die ontzettend knappe meiden.
Ze zijn absoluut niet arrogant ofzo, maar mensen denken vaak wel dat ze arrogant zijn. Daar gaan ze dan automatisch van uit, omdat mijn vriendinnen knap zijn. Sommige zijn wel zelfverzekerd, wat misschien arrogant kan overkomen.
(Beetje vaag geschreven, sorry).
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:56
Saimun
Saimun is offline
Ja dat is zo! Meiden gunnen elkaar sowieso weinig wat aandacht betreft..
Als een meid knap is zeggen wat onzekere meiden ook snel dat zij arrogant is, om henzelf in een beter licht te plaatsen. Echt ontiegelijk dom
Oud 16-03-2004, 17:40
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
ZoHee schreef op 16-03-2004 @ 16:56:
Ja dat is zo! Meiden gunnen elkaar sowieso weinig wat aandacht betreft..
Als een meid knap is zeggen wat onzekere meiden ook snel dat zij arrogant is, om henzelf in een beter licht te plaatsen. Echt ontiegelijk dom
En niet te vergeten:
Arrogant!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:42
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 16-03-2004 @ 16:50:
Ze zijn absoluut niet arrogant ofzo, maar mensen denken vaak wel dat ze arrogant zijn. Daar gaan ze dan automatisch van uit, omdat mijn vriendinnen knap zijn. Sommige zijn wel zelfverzekerd, wat misschien arrogant kan overkomen.
(Beetje vaag geschreven, sorry).
Zit inderdaad wat in ja. Ikzelf ben alleen een groot voorstander van bescheidenheid. Veel mensen hebben namelijk een veels te grote bek bij die verzekerde houding, terwijl het ook nederiger en vriendelijker kan.

Ehm is Spons toevallig een enorme nerd?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:48
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 16-03-2004 @ 18:42:
Zit inderdaad wat in ja. Ikzelf ben alleen een groot voorstander van bescheidenheid. Veel mensen hebben namelijk een veels te grote bek bij die verzekerde houding, terwijl het ook nederiger en vriendelijker kan.

Ehm is Spons toevallig een enorme nerd?
Nederig hoeft van mij niet, maar wat vriendelijker wel. Heel vaak als je van die mooie blonde breezersletjes hebt (sorry voor het onhandig uitdrukken van mijn mening) en je komt te dicht bij ze, of je probeert wat contact te zoeken met 1 van haar meelopers, dan kunnen ze je idd ontzettend arrogant aankijken. zo van "donder op, of ik trap je in elkaar" niet echt vriendelijk nee. Nou ben ik zelf ook niet de knapste, maar als dan ee knappere vriend van mij naar ze toe gaat is ze ineens heel erg lief en aardig. (sorry voor de vage manier van typen)
Oud 16-03-2004, 20:49
Verwijderd
Maar je hebt ook mooie mensen, die géén breezersletten zijn en gewoon aardig zijn tegen iedereen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 16-03-2004 @ 00:07:
BWA..
?
Oud 16-03-2004, 22:35
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Bitches With Attitude
of gewoon het geluid: BWA

Kies maar wat je het meeste aanspreekt
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:43
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Dannemann schreef op 15-03-2004 @ 14:26:
Als funkypunk natuurlijk
you're the man!

@Unexplained... het blijft vies
Oud 18-03-2004, 13:21
Tuxs
Tuxs is offline
Hmz....

Waar ik vaak opval is: vaak iets korter dan mij, blond haar, beetje spontaan en naturlijk een mooi figuur en gezicht...

Maar wat heb je hier aan? Geen idee, dit is voor ieder persoon natuurlijk anders
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:39
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-03-2004 @ 22:27:

Maar mijn vriendin zal ze nooit worden. Heb namelijk nu al een vriendin. Het innerlijk van die knappere meid is echt minder. Ik ben een half jaar lang gek op die geweest alleen maar vanwege haar uiterlijk. Op een gegeven stond ze me om een of andere reden die ik nooit te weten ben gekomen stom uit te lachen. Maar mooi is ze wel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een stel vriendinnen heb die precies aan deze beschrijving voldoen... maar ik denk dat het vaak ook een stukje onzekerheid is, ze kon merken dat jij haar wel zag zitten en ze wist niet zo goed hoe ze daarmee om moest gaan?
Oud 18-03-2004, 13:58
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Het gaat mij vooral om UITSTRALING!!! Als je lief en aardig kijkt (en doet) ben je bij mij al een heel eind. beetje onzeker mag, als het maar niet te lang zo blijft en als ze zich maar niet 'anders' gedraagt als ik erbij ben. Lief gaat bij mij echt niet om uiterlijk
Oud 18-03-2004, 21:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 18-03-2004 @ 14:39:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een stel vriendinnen heb die precies aan deze beschrijving voldoen... maar ik denk dat het vaak ook een stukje onzekerheid is, ze kon merken dat jij haar wel zag zitten en ze wist niet zo goed hoe ze daarmee om moest gaan?
Die meid heeft nooit geweten dat ik haar zag zitten. Maja, ik denk ook dat het wel een meid is die stoer probeert voor te doen met eigenschappen als arrogantie, cynisme en zo, terwijl ze van binnen denk ik wel onzeker is.
Oud 18-03-2004, 21:54
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Dat hoor ik vaak dat "oh ze doen vast zo vervelend omdat ze waarschijnlijk van binnen onzeker zijn". Ik vind dat je als mens wel wat constructiever met zulk soort 'onzekerheid' om mag gaan dan een ander met je mee te sleuren daarin. Het is maar een suggestie..

Dit hierboven bedoel ik trouwens meer in zijn algemeenheid bedoeld, dus is niet gericht tegen mensen binnen deze thread. (dat we straks geen misverstanden krijgen ofzoiets )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten