Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Beetje vaag geschreven, sorry). |
![]() |
|
![]() |
Ja dat is zo! Meiden gunnen elkaar sowieso weinig wat aandacht betreft..
Als een meid knap is zeggen wat onzekere meiden ook snel dat zij arrogant is, om henzelf in een beter licht te plaatsen. Echt ontiegelijk dom
||
Citaat:
Arrogant! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ehm is Spons toevallig een enorme nerd? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Het gaat mij vooral om UITSTRALING!!! Als je lief en aardig kijkt (en doet) ben je bij mij al een heel eind. beetje onzeker mag, als het maar niet te lang zo blijft en als ze zich maar niet 'anders' gedraagt als ik erbij ben. Lief gaat bij mij echt niet om uiterlijk
||
Citaat:
|
Dat hoor ik vaak dat "oh ze doen vast zo vervelend omdat ze waarschijnlijk van binnen onzeker zijn". Ik vind dat je als mens wel wat constructiever met zulk soort 'onzekerheid' om mag gaan dan een ander met je mee te sleuren daarin. Het is maar een suggestie..
![]() Dit hierboven bedoel ik trouwens meer in zijn algemeenheid bedoeld, dus is niet gericht tegen mensen binnen deze thread. (dat we straks geen misverstanden krijgen ofzoiets ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Billen of Borsten? [vraag voor de mannen] Verwijderd | 77 | 24-01-2008 10:06 | |
Liefde & Relatie |
voor de mannen!! (borsten) Verwijderd | 114 | 26-02-2004 09:05 | |
Liefde & Relatie |
vraagje voor de mannen. Signy | 20 | 08-05-2003 19:23 | |
Seksualiteit |
Voor de mannen : welk maatje vind je het mooist ? David | 126 | 28-04-2003 11:26 | |
De Kantine |
het nut van de vrouw is het dienen van de man? Talon | 40 | 06-07-2002 17:15 | |
Vrije tijd |
de laatste wedstrijden voor de "flandriens" Boogie | 28 | 16-04-2002 18:57 |