Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
all stars was overigens wel vermakelijk, meen ik me te herinneren, maar daar houdt het ook op, ben ik bang. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Meneer legt de lat iets hoger dan wij"!! Ja hoor.. tuurlijk. Nou, wat mij betreft is zelfs Volle maan nog een betere film dan..laten we zeggen: Just Married (met de "geweldige" acteurs Brittany Murphy en Ashton Krutcher) Tsss.... (en dan was dit nog een verkeerd voorbeeld) Er zijn ZO veel goeie Nederlandse films! Daar kunnen Amerikaanse commericiële nog een voorbeeld aan nemen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() volges mij leg je de lat juist iets lager, want t is lastiger om te genieten van een Nederlandse film blijkt volgens je zegje ![]() Maar goed als jij easy-vermaak wil, be my guest.
Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 09:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 00:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik raad je btw Feestje aan, dat is echt een film voor jouw doelgroep ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
redelijk bizar, geen geweldige film maar was wel redelijk te kijken |
![]() |
||
Citaat:
![]() En je hebt Richard Dean Anderson in je avatar, dus je vermogen om over acteerwerk te oordelen schat ik ook niet bepaald hoog in. ![]()
|
Chalk.
Dat is een (afstudeer?) project van een student aan de filmacademie geweest, en zonder dat er meer dan 10 zinnen in gezegd worden, hebben ze toch een heel mooi sfeer en een heel mooi verhaal neergezet. Het is maar heel kort, ik gok een kwartiertje beeldmateriaal, dus ik denk niet dat het echt onder de noemer 'film' gepakt kan worden, maar het was zo mooi... zo mooi dat ik het toch even moest noemen ![]()
|
Heeft iemand misschien een andere goede link waar recensies, en samenvattingen staan over nederlandse films..
Ik heb al in het topic van dit forum gekeken, over recensies enz, maar daar kon ik verder niets mee... Ohja.. Ontopic: ik vond ik ook van jou, turks fruit wel goed, en nog wel een paar, maar kom even niet op de titels Oh en Liever verliefd! |
![]() |
|
Soldaat van Oranje.
Voor mij zonder twijfel de beste NL'se film ooit. Maar ik heb de afgelopen 3/4 jaar nauwelijks Nederlandse films gezien dus de meeste die jullie hier opnoemen (van God los, Liever verliefd etc) ken ik niet. Karakter vind ik een goede tweede, omdat ik die beter vind dan het boek, terwijl ik Discovery of Heaven wel aardig, maar minder dan het boek vond, maar ja het is onmogelijk zo'n boek te overtreffen ![]() En vreemd genoeg zag ik hem hierboven nog niet staan: Ik vind Ciske de Rat een mooie film. Kan jeugdsentiment zijn, maar ik vind het mooi. Punt. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! Uice | 500 | 21-12-2012 17:29 | |
Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 10:54 | |
Films, TV & Radio |
Mien mien mien...flikker toch op. Filmtopic. Dinalfos | 500 | 26-11-2007 20:01 | |
Films, TV & Radio |
Beste drie Nederlandstalige films? Gatara | 59 | 09-11-2006 08:59 | |
De Kantine |
Donatie filmpje voor slachtoffers in Azië Narrator | 28 | 06-01-2005 10:57 | |
Films, TV & Radio |
De Film 0605 van Theo van Gogh Quincy | 22 | 25-08-2004 09:45 |