|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe vaak ben je blijven zitten? | |||
1 keer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
58 | 26.13% |
2 keer |
4 | 1.80% |
3 keer |
5 | 2.25% |
Nog nooit |
155 | 69.82% |
Aantal stemmers: 222. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eens even kijken ... lagere school? Met vlag en wimpel. Hop, naar het gymnasium. Maar dan: ff wennen, weinig zin. Dus: blijven zitten in de eerste.
Daarna naar de tweede. Nog steeds niets doen hoor!. Dus: blijven zitten in de tweede. Dan maar naar een andere school. Netjes over naar drie. Netjes over naar vier. Netjes over naar vijf. Nou ja, met een 3 voor natuurkunde en een 5 voor frans. Mocht toch over, nadat ik beloofd had NOOIT meer natuurkunde te praktiseren - dat kostte me weinig moeite ![]() Dan de vijfde. Hé, hier moest ik toch huiswerk gaan doen. Da's rot, want ik wilde toch graag andere leuke dingen doen; uitgaan enzo. Dus: blijven zitten in de vijfde. Jaar daarop: drie 5en. Dus weer blijven zitten. Echt, LAAT maar. Ik ga wel naar een twee-jaar-in-één school. Had ik niet moeten doen - ik voerde geen flikker uit. Dan maar werken. Mmm. dat heb je naar twee jaar ook wel gezien. Van winkelpersoneel wordt je niet froleik. Dus: terug naar school om VWO af te maken. Twee jaar in één - nu met vlag en wimpel gehaald. Omdat ik mijn huiswerk deed natuurlijk. Toch maar een studietje erna gekozen. Eerste jaar ff wat startproblemen, maar toch genoeg punten gehaald. Bachelor netjes gehaald. Nu masterdiploma over drie maanden - waarschijnlijk Cum Laude. Moraal: doe je huiswerk. Dit lijkt een lange geschiedenis, maar hij is zeker niet ongewoon - de meeste mensen ondergaan deze fase pas tijdens hun studie. Ik was er gewoon vroeg bij. Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 16:00. |
![]() |
|
![]() |
1 keer in 2 gym. Ik zat totaal in de verkeerde klas, waar ik nogal gepest werd. Daar wilde ik niet meer heen dus ging ik maar niet meer naar de les. Toen ik ook nog eens de toetsenweek miste was het goed mis.
Maar gelukkig kwam ik daarna in een wel hele leuke klas. Nu zit ik in 4 havo, en red ik het in principe met 2 vingers in mijn neus. Toch doe ik 2 jaar over dit jaar ivm met opname voor ongeveer een jaar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ben je ook zo verslaafd aan je Smartphone? tessac | 3 | 27-03-2015 22:28 | |
Seksualiteit |
Penis Ske* | 46 | 18-01-2007 12:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Algemene schoolzaken |
Blijven zitten. Verwijderd | 111 | 12-03-2005 20:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 14:17 |