Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit sinds kort in SOf mp2 demo clan -=[ATF]=-
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
lol zeehond, kijk hoeveel wars we hebben gespeeld poep noep :/, met zo veel wars gespeeld kun je toch nooit zo hoog staan !!, alleen we hebben vorige war een beetje te 1337 gespeeld
we zouden 86 punten krijgen, maar toen zeiden ze dat we cheatten, en ze hebben conflict gemaakt. [] kijk die demo die staat aangegeven bij de posts, en oordeel is bunneke cheater, of is dat gewoon 1 rondje geluk ?( dat stukje van B is zowieso 100% geen hekserij ) --> editet, lame dat jullie ook me pw hebben gechanged ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 08:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kom jongens.. laten we zn accountverneuken ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 15:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het alleen vreemd dat doordat je nu wint tegen wat noeps, je denkt in de top te kunnen komen. |
![]() |
|
![]() |
Hmm.. men eerste post
![]() Om dit topic weer 'n btje op peil te houden, post ik hier onder me clan etc.. Kspeel Operation Flashpoint in de clan ARMY Of Immortals (tag=[ARMY]). Men nickname ingame is dan ook [ARMY]KhaZ'. Ik gebruik die nickname in alle spellen diek speel.. ![]() Ofp is zo strak, omdat het teringrealistisch is, en de ontwikkelaar 3 jaar na dato nog steeds patches uitbrengt, en de community elke week tientallen mods van voertuigen, soldaten, maps en wat allemaal nog meer maakt. Nouja, voor meer info check www.flashpoint1985.com en www.ofp.info. Mwah, kheb nu ff 'n gamepauze, kmoet wel dit schooljaar halen.. ![]() EDIT: de website is www.army-of-immortals.tk of www.raskolnikov.org/army ![]()
Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 22:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Medieval 2: Total War Levitating Nun | 140 | 11-08-2007 01:25 | |
Games |
Battlefield 2 Updates Verwijderd | 8 | 08-06-2006 11:48 | |
Games |
[counterstrike] Blenderhead | 53 | 21-10-2004 12:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als je gestorven bent.. [Orgaandonatie] Verwijderd | 44 | 04-01-2003 19:22 | |
Games |
( voor de Diablo II spelers onder ons ) Wat was je hoogste lvl en wat was/ben je Obi Wan | 49 | 13-06-2002 18:06 | |
Games |
Zit jij in een clan? dystopia | 77 | 03-11-2001 19:37 |