Advertentie | |
|
![]() |
|
Een kamer is voor veel mensen denk ik meer dan alleen een slaapkamer...
Kussens, maar vooral ook de vloerbedekking, neem tapijt of anders een kleed! dat is altijd al veel knusser/warmer dan parket ofzo.. Ik heb ongelooflijk veel kussens/zachte dingen en kaarsjes zijn ook altijd leuk! Hout vind ik altijd ook wel weg gezellig (grenen ofzo, van dat oude, ooit wit geschilderde, maar nu weer blank geschuurde spul) en mijn boeken! Geweldig! En kleur? Volgens mij maakt dat nog niet eens zo veel uit. Ik heb altijd een lavendelblauwe kamer gewild, maar dat was er niet met korreltjes (o, ja, structuurverf heet dat) dus nu is het lichtblauw (al heet het lavendelblauw) en mijn ouders hebben altijd al beloofd mijn kozijnen (3,5 jaar geleden, toen we hier kwamen wonen, was deze kamer roze) te schilderen, maar dat hebben ze nooit gedaan, waardoor ze nu nog steeds donkerroze zijn met witte verfstreken en afbladderende delen..
|
veel tropische planten als je een beetje exotische kamer wilt. Zitzakken.
Wat posters ophangen, vloerkleed, leuke kleuren gebruiken, beetje kleuren terug laten komen, dta je een beetje een paar kleuren hebt. Geen lichte kleuren gebruiken, dan wordt het kil. Mijn kamer: Klerenkastmet posters. (ikea) Bureau van beukenhout, beetje oranje-achtig (ikea) Kastje van beukenhout met een rare lamp erop. (allebei ikea) schildersezel, met een kalender van bekende mensen, wanneer ze jarig zijn. boekenkast beukenhout. (ikea) donkerblauw bed (beterbed) zitzak die heet een fatboy, knaloranje ( brassa, arnhem) deur en kozijnen: perzikoranje, en ietsje donkerder oranje. muren: 1 muur appelgroen, de rest een beetje geelgroen. plastic kastje lichtblauw met wit (ikea) ![]() Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 09:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ernesto "Che" Guevara Lynch de la Serna. ik heb ook een che poster, ook nog 2 posters van palestina, 1 poster van een atoombom en een poster van een bliksem inslag en ook nog 2 posters van star trek. en ik heb nog een "pace" vlag uit italie aan mijn muur hangen. oja ik heb ook nog een resevoir dogs poster en ik ga een poster van fear and loathing in las vegas kopen. ik had tot een jaar of 2 geleden nog een muurgrote (3,5 meter lang en ongeveer 1,5 meter hoog) een landkaart van de sovjet unie maar ik weet niet wat daar mee is gebeurt hmm... Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 21:57. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Sinds mn moeder mn kamer lichtblauw heeft geverft krijg IK em niet meer gezellig
![]() ![]() En waarom de fuck zou je een Che Guevara poster willen??? Ik heb 2 vlaggen van Iron Maiden aan de muur ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zo'n UV anti-muggenlamp is ook wel lekker sfeervol (en nuttig!) ![]() Ik heb zelf een grote vlag op mijn kamer met 2 schedels erop en: "Deadzone. No prisoners!" Als dat geen huiselijke gezeligheid in de kamer brengt, dan weet ik het niet meer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe ziet je kamer eruit? laura85 | 87 | 24-10-2004 21:53 | |
De Kantine |
Wie legt uit waarom je van moeders altijd je kamer moet opruimen.... G.T.C. | 54 | 12-03-2004 19:13 | |
Lifestyle |
Je Kamer Mute | 4 | 09-11-2003 18:28 | |
Lifestyle |
Hoe leef jij in je kamer FOTO TOPIC Baxx | 178 | 02-04-2003 20:40 | |
Lifestyle |
Invloed levensstijl op je kamer luckyleo | 58 | 17-11-2002 19:02 | |
ARTistiek |
schilderijen op je kamer? Woodstock | 20 | 28-08-2001 15:40 |