Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
- me helemaal gek shoppen. alles kopen dat ik leuk vind. en dan neem ik even 10 mensen mee die alles mogen dragen. natuurlijk mogen mn vriendinnetjes, mama en zusjes ook mee, en mogen kiezen wat ze willen. en mn winkelgekke exvriendje.
- een leuk grachtenpandje kopen. - een dikke vakantie naar brazilie boeken, met een groot huis, voor iedereen die mee wil. - ook gelijk een wereldreis plannen en bekostigen. - een range rover voor papa, en een mini voor mama kopen. - enzz.. |
![]() |
|
Op vakantie gaan met mijn vriendje en hem een auto cadeau geven.
Mijn ouders een vakantie naar Egypte cadeau doen en mijn zus en haar vriend mogen ook ergens heen op vakantie. Dat hebben ze wel verdiend. Verder ga ik zelf natuurlijk iets luxer leven en de rest zet ik mooi op de bank voor de toekomst ![]()
|
0,00 € aan goede doelen ==> ppppf ik krijg ook niks van hen, en 99% wordt toch in eigen zak gestoken
![]() 50.000,00 € aan kleren==> Versace, Armani, Boss.... 50.000,00 € ==> uurtje E-bayen ![]() 200.000,00 € ==> tripje naar LA met natuurlijk een privee dagje met Holly M Combs, Rose McGowan, Alyssa Milano waarmee ik dan profesionele fotoshoot me doe! hetzelfde met Sandra Bullock! 50.000,00 € ==> bezoekje aan Sam Subauro (Extreme make-over) voor kledings advies en Nog meer kleren 200.000,00 € ==> aan moeder 200.000,00 € ==> verdelen aan mijn 2 zussen 100.000,00 € ==> verdelen aan mijn 2 nichtjes 50.000,00 € ==> verdelen onder vrienden 100.000,00 € ==> plasma TV, stereo keten.... 5.000.000,00 € ==> Luxe Huis 2.000.000,00 € ==> griekse inrichting (levengrote Oudheid beelden, helmen, vazen...allemaal uit greece) 1.500.000,00 € ==> Luxe apartment in griekenland 100.000,00 € ==> droombed (kingsize bed 4 personen, met aan de 4 uiteindes, 4 marmeren Caryatids (die beelden aan de tempel van Nike op de acroplis ![]() 400.000,00 € ==> bank ![]() ![]()
|
![]() |
* Ik zou m'n eigen eilandje kopen.
![]() * Dan daar een heel mooi huisje laten bouwen. * Nog wat andere huisjes laten bouwen voor vrienden en familie * Ik zou een paar mooie en goede paarden kopen en daarmee gaan fokken en nog rijker worden. * Een mooie auto. * Mn huisje mooi en luxe inrichten. * Nooit meer hoeven werken en lekker genieten van m'n geld samen met familie en vrienden.
|
![]() |
een eigen huis kopen...een eigen dierentuin kopen met allemaal dierenverzorgertjes enz.. en waar allemaal zielige diertjes mogen wonen. een opvanghuis voor jeugd die niet meer thuis kan wonen. uh...naja...de normale dingen, auto, (iemand omkopen zodat ik een rijbewijs krijg terwijl ik nog geen 18 ben haha) zwembad...en feesten..en ook een heleboel bewaren zodat ik nooit meer hoef te werken!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Een leuke etage kopen in Amsterdam, natuurlijk in het centrum, op vakantie gaan, feesten, een klarinet kopen en de rest bewaren om andere dingen te kunnen bekostigen en rente te trekken
![]() O ja, ik wil ook nog m'n rijbewijs halen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
En rejse till København H af deadlock met de trein Verwijderd | 21 | 15-10-2007 12:45 | |
De Kantine |
Eindejaarsloterijen & de ramp in Azië geen punt. | 195 | 04-01-2005 00:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Arafat ligt op Intensive Care deel II the story continues... ~Hadiya~ | 150 | 10-11-2004 22:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
De Kantine |
Wil jij later 10 miljoen euro winnen? Talon | 54 | 05-07-2003 21:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opzettelijke verkeerde berichtgeving QUILIX | 3 | 25-03-2002 19:59 |