Advertentie | |
|
![]() |
|
OK, zal ik het even uitleggen. Dat 'valmoment' is het moment waarop al je spieren zich nog een keer samentrekken, voordat je in slaap valt.
En zal ik jullie nog wat vertellen? Het is normaal, dat hoort te gebeuren.
|
hmmm
het enigste rare wat ik heb, is dat als ik gezopen heb dat ik midden in de nacht wakker wordt met een enorm teringpijn door een verkrampte beenspier, dat ding is zo hard als steen op dat moment... echt wazig
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Gadver, dat is heel eng. Lig je lekker te slapen, opeens lijk je heel hard te vallen en schrik je wakker..Heb ik idd ook heel af en toe maar, maar het is wel even schrikken.
|
Verwijderd
|
Ik heb dat vooral wanneer ik níet thuis in m'n eigen bedje slaap, meestal droom ik er dan ook nog iets bij. (Ik val van de trap, of van een ladder, of in een put.) En tja, ik heb altijd begrepen dat al je spieren zich dan ineens tegelijk aanspannen en ontspannen, de spastische beweging voel je zelf niet, maar je voelt wel dat je 'valt'. Mijn vriend heeft dat ook wel eens, ik word dan wakker omdat hij ineens heel erg schokt. (Maar zelf voel je dat dus niet zo.)
Op de een of andere manier is het ook wel een beetje leuk, omdat het een beetje spannend is. Maar ja, ook vervelend omdat je net zo lekker sliep.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Heb ik ook zo vaak, maar dan letterlijk *goedkoop rotbed* - misschien dat het ook wel een paar keer niet echt is gebeurd en ik gewoon maar aannam dat het weer doorzakte
![]() maar volgens mij moest ik na elke keer repareren
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe belangrijk is geld? oelekeboeleke | 76 | 12-08-2007 08:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Oefen, doorgrond, begrijp en geef door Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Linda2 Verwijderd | 16 | 22-01-2005 11:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Je aller eerste echte liefde. Soapsie | 3 | 25-10-2004 15:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
wakker worden = gevaarlijk?? BlackMystery | 16 | 24-05-2003 18:33 |