Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 15:22
Sade
Sade is offline
Citaat:
MCH schreef op 02-03-2004 @ 07:20:
In plaats van terugtrekken moet je vooraf eens gaan aftrekken zodat je erectie langer wegblijft.
*krijgt 'There's Something About Mary' visioenen...*
Oud 18-03-2004, 16:14
lawallan
lawallan is offline
aftrekken kun je ook doen als je bang bent om te snel klaar te komen tijdens seks, natuurlijk wel een tijdje van te voren

En een stijve krijgen tijdens het dansen is echt niet erg, de laatste keer dat ik dat had ging haar hand er naar toe, is ook erg fijn
Oud 19-03-2004, 08:28
beertje007
beertje007 is offline
oke, iets anders... iets voor de mannen. Stel je vriendin staat zeer uitdagend te dansen met een andere jongen, kont flink naar achteren beetje hangen of laten sandwichten en dan opwindend dansen, vinden jullie dat erg ?? Mijn vriend vind dit nogal lastig en hebben hier wel eens een ruzie over.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 08:34
leucomelas
leucomelas is offline
zouk ook niet doen ofsow, opwindend dansen met iemand anders dan mn vriend. zou ik van hem ook niet leuk vinden en heb er nou eenmaal geen behoefte aan om andere mensen op te geilen...
maar verder... als een jongen met je danst en hij heeft een erectie... so what? kvind het meestal alleen maar leuk en tja, et gebeurd nou eenmaal... heel natuurlijk en normaal... alst niet zou gebeuren zouk me af gaan vragen wat er mis is met me?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:18
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
beertje007 schreef op 19-03-2004 @ 09:28:
oke, iets anders... iets voor de mannen. Stel je vriendin staat zeer uitdagend te dansen met een andere jongen, kont flink naar achteren beetje hangen of laten sandwichten en dan opwindend dansen, vinden jullie dat erg ?? Mijn vriend vind dit nogal lastig en hebben hier wel eens een ruzie over.
Uhm, dan kan ze toch ook gewoon met mij intiem dansen (ik dans toch wel heel de avond). Ik vind t eigenlijk niet echt ok als je een relatie hebt en dan intiem dansen met iemand anders. (hoewel ik doe t eigenijk de laatste tijd ook wel met een meisje die een relatie heeft. Maar goed, dat moet zij zelf weten, ik heb op t moment geen vriendin)
Oud 20-03-2004, 14:37
fjodor
fjodor is offline
Eet cornflakes voor je uit gaat

*cornflakes zijn in amerika ontwikkeld om geilheid te remmen*

is getest en t werkt

das dus ook een optie
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 15:41
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ff over dat intiem dansen bij andere jongens dan je vriend:

ik zou dat dus echt niet meer doen want ik snap dat mn vriend dat niet echt lollig vind vooral niet omdat er dan soms ineens wat omhoog gekropen komt..
zou jij t leuk vinden als een ander meisje dat bij jou vriend doet (met succes )ik niet dus daarom zou ik het ook niet bij n andere gast doen (heb er ook totaal geen behoefte aan btw)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 21:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 20-03-2004 @ 16:41:
ff over dat intiem dansen bij andere jongens dan je vriend:

ik zou dat dus echt niet meer doen want ik snap dat mn vriend dat niet echt lollig vind vooral niet omdat er dan soms ineens wat omhoog gekropen komt..
zou jij t leuk vinden als een ander meisje dat bij jou vriend doet (met succes )ik niet dus daarom zou ik het ook niet bij n andere gast doen (heb er ook totaal geen behoefte aan btw)
De enige met wie ik dat soms wel eens doe is met een hele goede vriend van ons die verloofd is en goudeerlijk, waarvan we dus weten dat er verder niets achter zit. En dan is't gewoon lollig Maar verder begin ik er niet eens aan. Niet alleen omdat mijn vriend het niet leuk zou vinden, maar ook omdat ik dat helemaal niet leuk vind.
Oud 16-05-2004, 18:32
American*Dream
American*Dream is offline
Hmmm ik ervaar t altijd maar als compliment en met mij zo te lezen vrijwel alle vrouwelijke post-sters, dusse... ik zou dr niej zown probleem van maken

Regels voor berichten