![]() |
|
Ik gebruik liever tampons, vind ik handiger en schoner. Maandverband vind ik vaak vervelend zitten en dan kan ik ook geen string aan.
Laatst had ik een string-inlegkruisje (van kotex) geprobeerd, maar dat vond ik ook voor geen meter zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
'k Gebruik tampons, maar als ik mijn huis niet uit hoef (en je dus geen kans maakt dat het zichtbaar of zo is) zou ik ook wel eens maandverbanden gebruiken. Of 's nachts zou ik ook wel eens een maandverband gebruiken, maar dan meestal als het ergste al voorbij is en als ik al heel de tijd een tampon inhad (te veel/te lang een tampon inhebben zou niet zo goed zijn). Dus een combinatie, maar toch meer tampons dan maandverbanden. 't Is gewoon gemakkelijker (en volgens mij veiliger).
Laatst gewijzigd op 25-04-2004 om 20:19. |
![]() |
|
tampons zeker weten, Ging van begin af aan al makkelijk, Maandverband gebruik ik alleen als ik ongesteld ben en de tampons zijn op.
Heb 1 keer softcups geprobeerd, dat werkte voor geen meter. Het leek net of dat ding steeds weer een stukje naar buiten kwam. En kreeg onwijze buikpijn in me onderbuik. Maar misschien moet ik het gewoon vaker proberen ofzo |
![]() |
|
Ik was eerst een fanatiek maandverbanddrager, tampons deden (en doen) best pijn bij het inbrengen, maar toen ontdekte ik de inbrenghuls, en nu gebruik ik toch het liefst een tampon. Alleen is het nadeel daarvan dat ik het dan vergeet en ze te lang in laat zitten
![]() ![]() [edit] die softcup vind ik trouwens één van de meest belachelijke uitvindingen ooit. Hoe krijg je dat ding er fatsoenlijk weer uit als die vol zit ![]()
|
ik gebruik overdags altijd tampons en vind ze echt zwaar relaxt gewoon (vergeleken met maandverband)
![]() snachts wel altijd maandverband omdat ik dat wat natuurlijker vind ofzo.. wel vaag maar dat vind ik gewoon fijner..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Ik gebruik alleen tampons, daar voel ik me het prettigst bij.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik gebruik altijd tampons, omdat die niet doorlekken en je geen nare luchtjes krijgt. Maandverband vind ik zo vies, een beetje je eigen vieze troep tussen je benen dragen
![]()
|
*schop
Ik heb tot nu toe altijd maandverband gebruikt, alleen ik ben nu ook maar eens tampons gaan proberen omdat ik maandverband toch niet echt prettig vond.. Maar het doet wel een beetje pijn zo'n tampon bij mij en ik voel m ook steeds zitten.. Is dit normaal en gaat dit na een tijdje over, of klopt er bij mij iets niet.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder wordt het na een tijdje een stuk makkelijker, je raakt er aan gewend (en ook gaat het dus minder pijn doen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En volgens mij staat het op de OB-site ook, dat je het dus beter niet kunt doen. ) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |