|
|
Bekijk resultaten poll: Burger King of McDonalds? | |||
Burger King |
![]() ![]() ![]() ![]() |
80 | 29.96% |
McDonalds |
143 | 53.56% |
Allebei lekker |
44 | 16.48% |
Aantal stemmers: 267. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
BURGER KING!!!
![]() ![]() gewoon ... is 100x beter dan de mc... waarom?... nouw de groentes enzo is wat verser...teminste van dat "knapperige" ijsberg sla enzo..niet van dat hang troep. Daarbij zijn de broodjes teminste niet oud ![]() ![]() en meschien..is t vlees dikker ofzo...in iedergeval meer smaak! ![]() Plus... de wraps zijn lekkuuuuuuwwwr! ... ![]() |
![]() |
|
Geen van beide, t zijn allebei gore multinationals die uitbuiten, de natuur vernielen, dieren op ene gruwelijke manier slachten en het eten wat ze na al die ellende serveren is ranzig.(En ik hoor vaak genoeg mensen die er voedselvergiftiging oplopen.)
|
IK ben tegenwoordig meer van de burger king, terwijl ik eerst altijd riep dat de mc donalds het lekkerst ter wereld is!
Het eten is beter en het ziet er leuker uit daar en het stinkt er niet. Vandaag heb k nog nij Burger King gegeten, maar k kies voor allebei!
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Alleen jammer dat hier in de buurt geen burger king is ![]() ![]()
|
Ik ga voor de burgerking, want broodjes van de mcdonalds zijn net sponzen. Als je in zo'n ding knijpt loopt het vocht ervan af. Daar komt nog bij dat bij de buregerking bijna allles 'vers' gebakken wordt. Bij de Mac ligt alles al een paar dagen op je te wachtebn....
|
Verwijderd
|
MacDonalds:
Lekkere patat, McNuggets, Poppits. De zoetzure saus is de beste saus die ik ooit ergens heb gehad. Dus dat is voor mij een dikke plus want ik dik alle bovenstaande etenswaren met die saus. Ik lust van de hamburgers alleen de normale standaart. En zelfs die vind ik een beetje droog en klein. Ook een plus is de kwaliteit vlees, het mag dan wel niet veel zijn maar het is zeker geen afvalvlees. Burger King: De hamburgers daar vind ik ordinair en bijzonder lomp. Als ik een hamburger in mijn hand neem, dan voel ik gewoon het vet op mijn vingers. En dat ik natuurlijk een beetje jammer. Ook druipt alles er meestal uit, aangezien er (te) veel rommel op zit. Ik ben trouwens wel weer blij met de tomaat waar de MacDonalds blijkbaar niet aan gedacht heeft. Ik vind de cheesburger het lekkerst, maar wel jammer dat de kaas zo goedkoop is. Maar ja, lekker vind ik het wel. De Cheesburger is van normale grote en dat bevalt me goed zo. Verder wil ik eigenlijk alles razig bij de Burger King, behalve dus die cheesburger. De cola is wel lekker groot dus weer een (klein) pluspunt. Conclusie: De mac is dan wel duur, het eten is er aanzienlijk lekkerder en van veel betere kwaliteit. Burger King wint voor de consument alleen punten in het hoeveelheid/prijs gehalte. Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 19:53. |
![]() |
|
ZEKER McDonalds, ik ben helemaal geen fastfood lover ofzo. En alleen bij de Mac hebben ze die lekker Fish filet broodjes, dat is dan ook het enigste wat ik elke keer standaard bestel.
2 Broodjes vis, McFlurry crunch en een cola middel hehe.
|
Burger King!
Ik vroeg me een tijdje geleden ook af welk van de twee ik nou het beste vond. Ik had toen bij zowel de McDo en de BK een cheeseburger gekocht en die met elkaar vergeleken. Ik vond de burger van de BK toch duidelijk beter smaken: Geen spons-achtig-broodje, wat de McDo wel gebruikt, en beter 'beleg'. Alleen idd jammer dat ze er geen McFlurry's hebben.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |