Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar goed, dan heb je gegeten oid en dan ben je daarna verplicht om je nog een paar uur bezig te houden met dingen die je doet als je stoned bent.. Ik ben pas na 3/4 uur weer nuchter maar echt nuchter is dat ook neit, meer duf.. Een dutje en een fruitmixje met wat schepjes guarana en kola noot doen dan wonderen maar dan ben ik toch zo weer 4/5 uur verder ![]() Kortom, wiet is een dilemma ![]() Een anti-stof zou trouwens ook kunnen.. Wat elimineert THC? |
![]() |
|
![]() |
Niets kan het effect van THC weghalen. Hooguit overpoweren, wellicht met een flinke lijn speed.
Maar wat is nu het probleem? Er zijn zo vreselijk veel soorten dope, waarvan ik alleen nog maar de bekendsten ben tegengekomen op dit forum. Iemand bijvoorbeeld bekend met 2c-t-2 of 5-MeO-DMT? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.spiritplants.com/articles/DMT.htm Overigens had ik het over 5-MeO-DMT, niet over N,N-DMT (dimethyltryptamine). Dat zijn twee compleet verschillende stoffen. Verder kun je het ook als drankje nemen met een MAOI (ayahuasca). Kant en klare ayahuasca pakketjes verkopen ze bij verschillende nederlandse online-smartshops. Even googlen dus. Een andere optie is Yopo zaden, daar zit N,N-DMT en 5-MeO-DMT in. Ook die kun je gewoon bij online smartshops bestellen. Je moet de zaden gewoon opwarmen tot ze ploffen (net als popcorn). vervolgens maal je ze fijn en dan heb je snuff. Lees overigens wel eerst www.bluelight.nu en www.erowid.org goed door voor je aan N,N-DMT of 5-MeO-DMT begint, dit zijn stoffen die qua intensiteit niet te vergelijken zijn met enig ander middel. Voor diegene die mescaline zocht, met google kun je wel smartshops/ethnobotanische winkels vinden waar ze peruvian torch, san pedro en peyote verkopen. |
![]() |
||
Citaat:
voor wat pep ligt het plan, compleet met voetnoten en chemiesche formules, in drievoud op je bureau morgen!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Of zit ik nu helemaal fout? Gewoon aan een peyote likken gaat niet werken op zich ![]() En zelf extraheren lijkt me ook niet helemaal altijd thuis te doen... Echt Mescaline is heel moeilijke tot niet te vinden bij (online) smartshops...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |