![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Slipje staat veel sexier bij een meid.
Maar zoals men op de DK-meeting al ontdekte ![]() ![]() Maar een meisje waarbij 'SEX' alles overheerst, is gewoon voor mij véél minder aantrekkelijk dan een meer gekleed meisje. Meer ruimte voor je fantasie, zoiets. ![]() Ik ben vaag... slipje is veel sexier dan string, volledig 1-stuk badpak is veel sexier dan bikini. Etc. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik draag meestal een string, omdat ik m'n kont er anders niet uit vind zien in een strakke broek
![]() En ik vind het op zich wel lekker zitten enzow. Maar ik zou me nooit aan een jongen durven vertonen in string, daarvoor is m'n kont te lelijk ![]() Dan maar liever een gewone slip.. ![]() Damn, soms zie je meiden op het strand in string lopen, k snap niet hoe iemand zow veel lef kan hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verderz vinnik dus ook dat als je alles bloot geeft, het niet sexy meer is. Maar erg gewaagde kleding die dus precies niet té veel laat zien, maar alles mooi "presenteert" zeg maar vind ik wel weer supermooi, en ook mooier dan "gewone" kleding. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
wat ik pas lef hebben vind (!?) is om na een dagje strand keihard je witte broek over je knalroze bikini te trekken, ik bedoel dat ziet er toch niet uit ![]()
|
![]() |
-ik draag het liefst boxershortjes,die zitten gewoon het best,strings draag ik ook wel,ik heb er ook het figuur voor maar ik heb dan altijd de neiging om die veter er van tussen te rukken,dat zit echt wel vervelend,tenzij je er een boxershortje over draagt,dan voel je het nie zitten.gewone onderbroekuh draag ik soms ook wel.
-bij jongens vind ik een string niet mooi.er zijn niet veel mooie mannenkonten,dus er is maar een klein groepje mannen die mooi staan met string vind ik.en dan nog,het doet me denken aan zo'n perverse jongens die houden van dildo-gevallen,kontneuken en opblaaspoppen en hoertjes en zo.mischien als het wat normaler was in onze maatschappij dat jongens strings droegen dat ik het heel mooi zou vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Magoe, ik heb nu een string, ga ut wel es proberen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij heeft altijd de neiging om z'n hand achter m'n broek te steken.. en dan vin hij 't nie koel als ik een onderbroek aan heb.. dan doet ie ut niet.
Als t aan hem ligt maggik alleen strings aan ![]() Ik heb meestal een string aan.. maar dat had ik ook al voordat we wat hadden. Maar k hebbum 'm keer een week gepest.. elke dag een onderbroek aangedaan omdat hij erover zeurde. |
![]() |
|
Ik vind een slipje vaak sexier dan een string eigenlijk, dus ik ben het wel eens met het vriendje van de topicstartster
![]() De 'boxershort voor vrouwen' is ook erg leuk trouwens.
Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 00:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Zeker een string of zo een hotpaints achtige slip. Maar geen traditonele slip, je ziet dan lijntjes. En mij wind het wel op als ik een slip kan zien zitten , door een witte broek ofzo.. Jamm
||
Citaat:
wedde dat een boxershort lekkerder zit dan een string ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
~Elke~ |
![]() |
|
![]() |
meestal een onderbroek of een boxer.. vind mijn vriend dacht ik ook mooi, mjah strings vind ie ook mooi maar ik draag meestal rokjes enzo en dat vind ik toch geen geweldig idee dan... ach en wat boeit ondergoed nou..mjah das wel een van de minste dingen wara ik me druk om ga maken, het gaat toch uit
|
Ik draag allebei. Heb ook geen echte voorkeur, alleen onder strakke broeken vind ik een string mooier.
Heb trouwens het liefste ondergoed dat rood is, of roze ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Lingerievraag Saartje1234 | 5 | 07-11-2012 17:41 | |
Lifestyle |
Boxer of slip? NL | 51 | 15-04-2008 20:31 | |
Seksualiteit |
boxer, slip of string / Schaamhaar scheren Sacrilege | 121 | 27-09-2005 19:38 | |
Seksualiteit |
Ga jij weleens stappen zonder een string of slip (meiden only) princes16 | 102 | 26-01-2005 16:27 | |
Seksualiteit |
sex-spel DJ Incompetent | 710 | 31-01-2003 19:56 | |
Seksualiteit |
foto topic Günther | 396 | 10-06-2002 10:20 |