Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
tja soms heb je opeens van die terugvallen.. dan denk je he kut!
||
![]() |
Citaat:
We hebben wel allebei gezegd wat we anders willen in deze nieuwe relatie, zodat we gewoon de irritaties willen voorkomen. Want we waren beide bang dat die er weer snel zouden zijn, maar tot nu toe is alles weer heel gezellig. Maar hij heeft dus gelogen tijdens jullie relatie, was dat niet een moeilijke tijd dan? Of is het daarna uit gegaan? Ik hoop dat jullie iig goede vrienden blijven!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat had ik hem vergeven. Nu het uit is kwam ik dus via dat meisje waar ik het over had erachter dat hij dus weer heeft gelogen, maar dit keer nog glasharder had gezegd dan die keer daarvoor. Die keer daarvoor had ik namelijk vaag iets aangegeven en hij had daar niet echt rekening mee gehouden enzo, en nu had ik het heel duidelijk aangegeven en hij wist dat het heel belangrijk voor mij was en hij houdt zich er dus niet aan, achter mijn rug om, want ondertussen zei hij wel dat hij het echt niet deed. Meerdere keren zelfs. Ja, dat zet je wel even aan het denken. Ik heb echt een hele moeilijke tijd gehad in onze relatie. En nu gaat hij dan helemaal van: zit meer met de dingen die ik allemaal fout heb gedaan tijdens ons hele relatie.. en jah dat zijn er nog wel wat.. snap ook werkelijk niet waarom je nooit bij me weg bent gegaan.. ach ben niet echt het perfecte vriendje wat er rond loopt haha das nog zacht uitgedrukt! ben gewoon waardeloos geweest.. heb je veel onnodig pijn gedaan. Alles wat ik kan zeggen is sorry dat dat ik nooit rekening heb gehouden met jou.. nooit genoeg aan jou heb gedacht.. naja kortom sorry dat ik te kort schoot als vriend.. Dus nu heb ik gereageerd: Zeg niet dat je waardeloos bent geweest, want dan zeg je meteen dat onze relatie waardeloos was. Je hebt me pijn gedaan, daar heb je gelijk in. Maar ik heb jou ook pijn gedaan, en ook onnodig pijn gedaan. Maarja, pijn is nooit nodig, toch? Je hebt wel rekening met me gehouden! Je hebt wel aan me gedacht! En je bent niet te kort geschoten als vriend! Ga je nou niet dingen verwijten die niet nodig zijn. Ik verwijt ze je niet, waarom doe jij dat dan wel? ![]() We zien t wel.. Maar het zet me allemaal wel aan het denken.. En kan nu objectiever naar onze relatie kijken.. |
![]() |
|
Volgens mij wordt het meer jouw topic Loontjuh
![]() Eingelijk had ik beter dit hele topic niet kunnen lezen. (maja te nieuwsgierig) Het haalt voor mij alle pijnlijke herinneringen weer naar boven, terwijl ik juist het idee had het eindelijk afgesloten te hebben. ![]() Allemaal zo herkenbaar, ook wij hebben geprobeerd vrienden te blijven, maar dit maakte me helemaal gek en dus heb ik 2maanden geleden besloten om het contact te verbreken. Erg pijnlijk maar het is sindsdien wel stukken beter gegaan. Alleen zie ik haar nog wel eens tijdens het uitgaan of moet ik aan haar denken als ik "ons" liedje hoor. Erg moeilijke momenten, maar gelukkig ben ik dan nooit alleen. Ik kan altijd bij vrienden/vriendinnen langs.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Arox: Ja, wat vervelend. Maar je weet nu iig wel dat je er nog niet helemaal mee klaar bent. Ik merk persoonlijk (ja hoor, daar begin ik weer) dat het mij wel helpt om er over te praten enzo. Al is het maar op het forum. Dat vind ik ook makkelijker, want dan hoef ik niemand niet aan te kijken en kan ik er net zo lang over doen als ik wil en desnoods dingen wissen.. In een gesprek kan dat niet. Het is ook wel fijn om hier te zien dat mensen het herkennen. In mijn omgeving kent eigenlijk bijna niemand het gevoel. ik snap dat het ook pijnlijk is om het contact te verbreken. Ik zou dat echt niet willen nu, of hij moet het aangeven. Volgende week donderdag is hij jarig. Ik vroeg hem of hij wel wou dat ik kwam, of dat hij zoiets had van: ik wil dat wijf ffies niet zien en in mijn buurt hebben. Toen begon ie alles voor mij in te vullen van: dat ligt aan jou? jij wordt al verdrietig als je met me praat.. Ik had echt zoiets van: hoe kom je daar nou bij! En bovendien is het JOUW verjaardag.. Maar ik ga dus en ik heb er wel zin in. Ik ga iets eerder zodat ik nog met de hond kan wandelen.. We zien t wel Allemaal sterkte! Kus |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik kan je zeggen contact verbreken doet pijn, ontzettend veel pijn, maar voor mij was er gewoon geen andere optie meer.
|||
Citaat:
![]() Al met al begin ik ook steeds meer dinge in te zien, kkijk als het ware niet meer met zo'n verdraaide blik de relatie. De verliefdheid is inmiddels behoorlijk weggezakt. En ik voel me nu ook wel een stuk beter. Maar dat haalt niet weg dat ik op momenten dat ik me rot of vervelend voel en als er veel tegen zit enz. ik toch dan kleine stukje...'liefde' mis... ![]() Maar goed, drie maanden zijn ook niet zoveel, dus kprobeer het voor mezelf ook weer niet te dramatiseren. (Is me zo ook maar vertet door onbegrijpende ouders, daar niet van...maar toch) Kspreek dr nu nog steeds best veel, en ga ook weer samen met dr stappen dit weekend. Maar echt hoop opdoen doe ik inmiddels niet meer, al betrap ik mezelf dr nog regelmatig op dat ik me regelmatig met dr bezig hou in me hoofd... Maar nogmaals bedankt voor de lieve reacties hier allemaal! Heel veel sterkte, ik leef echt met jullie mee... ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #7 Verwijderd | 499 | 26-03-2008 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Psychologie |
Muziek. Quiana | 499 | 07-10-2004 11:34 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 | |
Liefde & Relatie |
pijn Kellie | 34 | 17-03-2004 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Maar het is wel zo! Vlooienband | 5 | 01-10-2002 07:53 |