Advertentie | |
|
![]() |
|
ik slaap ook absoluut zonder mijn vriend in hetzelfde bed... ik kan echt niet goed slapen als hij naast mij ligt... of hij of ik lig dan op een matras
||
Citaat:
|
![]() |
het is niet alleen dat hij niet samen wil slapen, als ik daar ben wil hij dat ik mijn werk afbel zodat ik smaorgens langer kan blijven.. terwijl hij de week erna alks ik er weer ben eerder naar school gaat dan moet, en dan ook 3uur(!) eerder..
bel je savonds aan, terwijl je hebt gebeld dat je er over een paar uur zou zijn, doet zijn huisgenoot heel verbaasd open.. weet niemand er iets van dat je komt. ik heb het gevoel dat het allemaal van mijn kant moet komen, is ook wel een beetje mijn eigen schuld, ik bel ook vaker, kan niet wachten hem te zien etc.. HIj zegt wel dat dat bij hem ook zo is, maar ik wil het ook graag merken, hij zegt het vaker als ik er ben ik laat het vaker merken..
|
![]() |
heb soms het gevoel dat ik het alleen maar leuk heb als ik bij hem ben, dat wil ik niet, heb ik ook nooit gehad
neem deze hele week voor mezelf denk ik , leuke dingen doen met vriendinnen, beetje werken, paardrijden, winkelen, misschien helpt het
|
Je zegt zelf al dat hij niet kan slapen als hij met jou in bed ligt. Wil je dan dat ie heel de nacht wakker ligt, zodat jij hem naast je hebt? Jullie liggen sowieso in het begin wel samen, maar pas als jullie echt gaan slapen gaat hij uit het bed. Lijkt me niet zo heel raar..
En dat ie op je verjaardag om 6 uur weggaat zegt natuurlijk niets. Hoe laat was ie gekomen? Had hij het druk? En wat nou als ie echt moe was (ook al is ie uitgeweest). Vind jij dan dat ie bij je moet blijven en daar dus chagrijnig en moe gaan zitten wezen?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je moet niet achter 'm aan gaan lopen, dat is nooit goed. En geen dingen voor hem afzeggen als hij dat ook niet voor jou doet. Probeer eens wat meer af te wachten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij kan jou ook bellen en hij kan zelf ook naar jou komen.. |
![]() |
|
![]() |
*zucht* ben wel blij dat jullie allemaal luisteren naar mijn gezeur..haha vind hem ewoon heel leuk, wil hem niet kwijt...wordt er gek van soms, para zelfs af en toe..
weet iemand nog een leuke cd om te kopen? ga wel naar muziek trouwens
|
Verwijderd
|
ken t wel, behalve dat slapen in een bed, want hoe irri t ook slaapt we sliepen altijd samen.. (ja sliepen
![]() misschien wil hij wat meer vrijheid? Je kan hier met hem over praten en aangeven wat je wilt en denkt en voelt etc etc.. En dan kan je meteen zien wat hij ervan vind.. dat zou ik eerst doen. |
![]() |
|
kellie, ik herken je verhaal zooooo duidelijk. ik heb dat ook. waarom neemt hij nou geen initiatief?? en als ik dan wat laat horen en hij laat wat terug horen (bijvoorbeeld sms en ofzow) dan heb ik zoiets van jha kon je dat zelf niet ff bedenken? laat zelf ook es een keer wat bvan je horen. in het begin was dat wel zo, en nu ben ik gewoon elke keer de gene die het eerst wat laat horen.
dan neem ik me 's morgens weer eens voor om nix van me te laten hgoren, maar halverwege de dag hou ik dat dus niet meer vol. en sms ik em weer en voel ik me er even later weer rot over... ![]() ![]() ![]() ik hoop dat iemand er eens iets op vind, want dit gaat niet lukken!!!!!
|
![]() |
|
![]() |
ja dat heb ik dus ook, ik heb verder ook niet het idee dat hij het niet leuk vind dat ik bel ofzo, maar ik vraag me wel vaak af of hij wel iets had laten horen als ik niks had laten horen.. waarschijnlijk pas veel later.. toch heb ik niet het idee dat hij me niet leuk vind, want al sik er ben doettie echt suuperlief.. moeilijk hoor
volgende keer wacht ik net zo lang tot hij weer oets laat horen, geef mijn telefoon gewoon aan een vriendin ofzo...
|
als ik wil slapen ga ik ook apart van mn vriend liggen.. das niet zo vreemd volgens mij.
ik denk dat je t niet zo zwaar op moet vatten. ik had het er in het begin ook wel is moeilijk mee dat ik mn vriend vaker belde dan hij mij, maar ik weet heus wel dattie om me geeft. iedereen gaat er weer anders mee om. je kan wel wachten tottie wat van zich laat horen, maar ik zou het echt niet zomaar uit maken!
||
Citaat:
![]() Misschien niet echt mijn zaken maar ik schrok wel een beetje, niet dat ik je echt ken maar ik zat altijd glimlachend jouw verhalen over jullie te lezen en had (vanuit mijn verre positie ![]() Sterkte hè?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jeetje, ik wist niet dat er zoveel mensen waren die mijn posts echt lazen ![]() Ik weet t zelf ook allemaal niet zo.. kijk maar eens bij 'het is wel over maar nog niet voorbij' staat heel verhaal. thnx! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Veel sterkte nog, en ook vrijdag xxxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
geef ook liever ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn rond navel? Verwijderd | 6 | 20-04-2012 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn Vogelvrij | 6 | 15-02-2005 15:26 | |
De Kantine |
Wat is pijn? Dark Elf Oscar | 49 | 09-02-2004 15:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Manifest 1 - Pijn Type | 5 | 24-12-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn ... reden van of zijn klootzak2001 | 5 | 02-10-2001 19:26 |