Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 14:24
Kellie
Kellie is offline
ik ben heel verliefd op mun vriend, hij zegt ook op mij, maar het doet tegelijkertijd ook zon pijn soms, als hij niet met mij in een bed wil slapen, als hij eerder naar school gaat dan dat hoeft..is allemaal wel belangrijk voor studie etc. maar hij doet me daar pijn mee. voel me zo rot
Oud 16-03-2004, 14:25
ZerO
ZerO is offline
Waarom wil hij niet in dezelfde bed slapen ?
Oud 16-03-2004, 14:27
snoopy
snoopy is offline
ja... dat kan ik me voorstellen... k Zou t daar s met m over hebben, dan...
Kellie
Kellie is offline
nou hij heeft geen tweepersoonsbed dus liggen we vaak eerst bij elkaar in een bed maar na een tijdje gaat hij dan zelf apart liggen, slapen we nog apart.. beetje vreeemd vind ik
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-03-2004 @ 15:25:
Waarom wil hij niet in dezelfde bed slapen ?
waarschijnlijk omdat ie vroeg naar school moet?
Oud 16-03-2004, 14:29
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
snoopy schreef op 16-03-2004 @ 15:27:
waarschijnlijk omdat ie vroeg naar school moet?
dat is toch geen reden om niet in dezelfde bed te slapen
Oud 16-03-2004, 14:30
Kellie
Kellie is offline
kom ik helaaml speciaal naar hem, i s nogal een stukje reizen reageert ie heel koel, en dan nog het ergst op mijn verjaardag gaat ie om 6 uur savond naar huis omdat ie moe is en zich niet zo lekker voelt(wel uitgaan die dag ervoor he) en mij alleen laten zitten terwijl ik de hele avond en nacht alleen was..
Oud 16-03-2004, 14:31
Kellie
Kellie is offline
nou hij kan niet goed slapen met zijn tweeen in een bed
... dus kom ik daar slapen slapen we nog apart
Oud 16-03-2004, 14:32
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Kellie schreef op 16-03-2004 @ 15:27:
nou hij heeft geen tweepersoonsbed dus liggen we vaak eerst bij elkaar in een bed maar na een tijdje gaat hij dan zelf apart liggen, slapen we nog apart.. beetje vreeemd vind ik
Misschien kan hij niet lekker uitrusten, omdat hij te weinig ruimte heeft. Het is wel een beetje raar want samen slapen is heel fijn, maar misschien vind hij het vervelend om dat hij niet lekker kan liggen?
Heb je het wel eens aan hem gevraagd ?
Het is vast niks persoonlijks. Hij gaat eerst bij je liggen en als hij denk aah het gaat niet gaat hij gewoon ergens anders slapen. Het is niet dat hij niet bij je in bed wil liggen.
Oud 16-03-2004, 14:33
Gothic
Gothic is offline
ik slaap ook absoluut zonder mijn vriend in hetzelfde bed... ik kan echt niet goed slapen als hij naast mij ligt... of hij of ik lig dan op een matras
Oud 16-03-2004, 14:34
Kellie
Kellie is offline
heb het helemaal gehad, kan hij wel zeggen dat ie zo gek op me is, maar ik ben weggegaan en ik ga naar huis en bel etc niet meer tot hij iets laat horen... zo niet jammer dan
Oud 16-03-2004, 14:34
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Kellie schreef op 16-03-2004 @ 15:30:
kom ik helaaml speciaal naar hem, i s nogal een stukje reizen reageert ie heel koel, en dan nog het ergst op mijn verjaardag gaat ie om 6 uur savond naar huis omdat ie moe is en zich niet zo lekker voelt(wel uitgaan die dag ervoor he) en mij alleen laten zitten terwijl ik de hele avond en nacht alleen was..
ja dat is wel een beetje vreemd, maar ik heb het gevoel dat jij het heel persoonlijk opvat.
Oud 16-03-2004, 14:39
Kellie
Kellie is offline
het is niet alleen dat hij niet samen wil slapen, als ik daar ben wil hij dat ik mijn werk afbel zodat ik smaorgens langer kan blijven.. terwijl hij de week erna alks ik er weer ben eerder naar school gaat dan moet, en dan ook 3uur(!) eerder..
bel je savonds aan, terwijl je hebt gebeld dat je er over een paar uur zou zijn, doet zijn huisgenoot heel verbaasd open.. weet niemand er iets van dat je komt. ik heb het gevoel dat het allemaal van mijn kant moet komen, is ook wel een beetje mijn eigen schuld, ik bel ook vaker, kan niet wachten hem te zien etc..

HIj zegt wel dat dat bij hem ook zo is, maar ik wil het ook graag merken, hij zegt het vaker als ik er ben ik laat het vaker merken..
Oud 16-03-2004, 14:42
Kellie
Kellie is offline
heb soms het gevoel dat ik het alleen maar leuk heb als ik bij hem ben, dat wil ik niet, heb ik ook nooit gehad

neem deze hele week voor mezelf denk ik , leuke dingen doen met vriendinnen, beetje werken, paardrijden, winkelen, misschien helpt het
Oud 16-03-2004, 14:45
Balance
Balance is offline
Je zegt zelf al dat hij niet kan slapen als hij met jou in bed ligt. Wil je dan dat ie heel de nacht wakker ligt, zodat jij hem naast je hebt? Jullie liggen sowieso in het begin wel samen, maar pas als jullie echt gaan slapen gaat hij uit het bed. Lijkt me niet zo heel raar..

En dat ie op je verjaardag om 6 uur weggaat zegt natuurlijk niets. Hoe laat was ie gekomen? Had hij het druk?
En wat nou als ie echt moe was (ook al is ie uitgeweest). Vind jij dan dat ie bij je moet blijven en daar dus chagrijnig en moe gaan zitten wezen?
Oud 16-03-2004, 14:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Kellie schreef op 16-03-2004 @ 15:42:
heb soms het gevoel dat ik het alleen maar leuk heb als ik bij hem ben, dat wil ik niet, heb ik ook nooit gehad

neem deze hele week voor mezelf denk ik , leuke dingen doen met vriendinnen, beetje werken, paardrijden, winkelen, misschien helpt het
Ten eerste mag je wel wat betere zinnen maken, want het leest echt verschrikkelijk irritant. En ten tweede: praat met hem! Vraag waarom hij eerder naar school gaat dan nodig is. Vraag waarom jij je werk af moet zeggen. Vraag waarom hij weg is als jullie een afspraak hebben en z'n huisgenoten je ook niks kunnen vertellen. In ieder geval: praat met hem. Anders kun je die relatie net zo goed opdoeken.
Oud 16-03-2004, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Kellie schreef op 16-03-2004 @ 15:42:

Je moet niet achter 'm aan gaan lopen, dat is nooit goed. En geen dingen voor hem afzeggen als hij dat ook niet voor jou doet.

Probeer eens wat meer af te wachten. Geef hem de kans om initiatief te nemen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:52
Kellie
Kellie is offline
hmm ja misschien vat ik het ook wel slecht op allemaal, maar moet ik dan nu weer vanmiddag bellen wat hij gaat doen? of ik langs kan komen..? Zou hij toch ook kunnen doen als ie zin had..?
Oud 16-03-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Kellie schreef op 16-03-2004 @ 15:52:
hmm ja misschien vat ik het ook wel slecht op allemaal, maar moet ik dan nu weer vanmiddag bellen wat hij gaat doen? of ik langs kan komen..? Zou hij toch ook kunnen doen als ie zin had..?
Je moet hem niet meteen bellen of jij langs kan komen..
Hij kan jou ook bellen en hij kan zelf ook naar jou komen..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:56
Kellie
Kellie is offline
i sook zo maar ik vind het wel moeilijk, lijkt of hij daar veel minder moeite mee heeft, vind ik niet eerlijk
Oud 16-03-2004, 14:59
Kellie
Kellie is offline
*zucht* ben wel blij dat jullie allemaal luisteren naar mijn gezeur..haha vind hem ewoon heel leuk, wil hem niet kwijt...wordt er gek van soms, para zelfs af en toe..
weet iemand nog een leuke cd om te kopen? ga wel naar muziek trouwens
Oud 16-03-2004, 15:19
Verwijderd
hmm ik draaide ook wel eens weg van mn rveidn hor, enkel omdat ik anders echt niet kon slapen. Eerst voelde hij zich ook gekwets tot ik het hem uitlegde. En ik ga ook vroeger naar schoool om nog ff relax met vrienden te praten enzow.

xx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:58
Verwijderd
ken t wel, behalve dat slapen in een bed, want hoe irri t ook slaapt we sliepen altijd samen.. (ja sliepen )
misschien wil hij wat meer vrijheid?
Je kan hier met hem over praten en aangeven wat je wilt en denkt en voelt etc etc.. En dan kan je meteen zien wat hij ervan vind..
dat zou ik eerst doen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:38
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Het is mij nog niet helemaal duidelijk of jij hem met jouw gevoelens duidelijk hebt geconfronteerd. Dus dan bedoel ik geen vage hints geven, maar letterlijk zeggen wat je hier doet.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:56
ilse
ilse is offline
kellie, ik herken je verhaal zooooo duidelijk. ik heb dat ook. waarom neemt hij nou geen initiatief?? en als ik dan wat laat horen en hij laat wat terug horen (bijvoorbeeld sms en ofzow) dan heb ik zoiets van jha kon je dat zelf niet ff bedenken? laat zelf ook es een keer wat bvan je horen. in het begin was dat wel zo, en nu ben ik gewoon elke keer de gene die het eerst wat laat horen.

dan neem ik me 's morgens weer eens voor om nix van me te laten hgoren, maar halverwege de dag hou ik dat dus niet meer vol. en sms ik em weer en voel ik me er even later weer rot over...

ik hoop dat iemand er eens iets op vind, want dit gaat niet lukken!!!!!
Oud 16-03-2004, 20:00
Kellie
Kellie is offline
ja dat heb ik dus ook, ik heb verder ook niet het idee dat hij het niet leuk vind dat ik bel ofzo, maar ik vraag me wel vaak af of hij wel iets had laten horen als ik niks had laten horen.. waarschijnlijk pas veel later.. toch heb ik niet het idee dat hij me niet leuk vind, want al sik er ben doettie echt suuperlief.. moeilijk hoor
volgende keer wacht ik net zo lang tot hij weer oets laat horen, geef mijn telefoon gewoon aan een vriendin ofzo...
Oud 17-03-2004, 12:31
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-03-2004 @ 16:58:
.. (ja sliepen )
.
zijn jullie uit elkaar joh..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 17-03-2004 @ 13:31:
zijn jullie uit elkaar joh..
ja
snik

Sinds zondag
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:13
sita15
sita15 is offline
ja illie1987 ik ook daarom wil hij het ook uitmaken omdat ik ongeduldig ben omdat ik hem veel wilt zien
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:15
siegjeuh
siegjeuh is offline
als ik wil slapen ga ik ook apart van mn vriend liggen.. das niet zo vreemd volgens mij.
ik denk dat je t niet zo zwaar op moet vatten. ik had het er in het begin ook wel is moeilijk mee dat ik mn vriend vaker belde dan hij mij, maar ik weet heus wel dattie om me geeft. iedereen gaat er weer anders mee om. je kan wel wachten tottie wat van zich laat horen, maar ik zou het echt niet zomaar uit maken!
Oud 17-03-2004, 16:15
stout!
stout! is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-03-2004 @ 15:06:
ja
snik

Sinds zondag
Meisje Wat erg, waarom?
Misschien niet echt mijn zaken maar ik schrok wel een beetje, niet dat ik je echt ken maar ik zat altijd glimlachend jouw verhalen over jullie te lezen en had (vanuit mijn verre positie) het idee dat het zo goed ging.
Sterkte hè?
Oud 17-03-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 17-03-2004 @ 17:15:
Meisje Wat erg, waarom?
Misschien niet echt mijn zaken maar ik schrok wel een beetje, niet dat ik je echt ken maar ik zat altijd glimlachend jouw verhalen over jullie te lezen en had (vanuit mijn verre positie) het idee dat het zo goed ging.
Sterkte hè?
Ja dank je..
Jeetje, ik wist niet dat er zoveel mensen waren die mijn posts echt lazen
Ik weet t zelf ook allemaal niet zo.. kijk maar eens bij 'het is wel over maar nog niet voorbij' staat heel verhaal.
thnx!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:20
stout!
stout! is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-03-2004 @ 17:17:
Ja dank je..
Ik weet t zelf ook allemaal niet zo.. kijk maar eens bij 'het is wel over maar nog niet voorbij' staat heel verhaal.
thnx!
Meer dan je denkt. Ik ga het nu lezen, maar hoe dan ook veel sterkte, ik weet hoe verschrikkelijk het is..en dat ik nu niets kan zeggen waardoor je je beter voelt. Dus dat probeer ik ook maar niet.
Oud 17-03-2004, 16:22
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-03-2004 @ 17:17:
Ja dank je..
Ja t was altijd zo verliefd en schattig, alhoewel het wel vooral van jouw kant leek te komen. Eerlijk gezegd vind ik dat als jij zoveel moeite doet voor iemand, je dat ook hoort terug te krijgen, en dat leek (nadruk op leek, ik ken jullie niet etc) niet echt zo.

Veel sterkte nog, en ook vrijdag

xxxx
Oud 17-03-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 17-03-2004 @ 17:22:
Ja t was altijd zo verliefd en schattig, alhoewel het wel vooral van jouw kant leek te komen. Eerlijk gezegd vind ik dat als jij zoveel moeite doet voor iemand, je dat ook hoort terug te krijgen, en dat leek (nadruk op leek, ik ken jullie niet etc) niet echt zo.

Veel sterkte nog, en ook vrijdag

xxxx
soms had ik dat idee ook wel weer, maar op een of andere manier was dat snel altijd weer over.
geef ook liever dan nemen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten