![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als je jezelf met sommige marathonlopers vergelijkt... Die rennen een marathon in minder dan twee uur uit (meer dan 21 km/h)
|
![]() |
wij moeten altijd inde dansles 8 x 8 met 7 bounches zeg maar. Dus 1 is laag, dan bounche je 7 en bij 8 omhoog. Dat 64 keer. en dan soms nog ene keer 64 als blijkt dat de helft t weer niet goed gedaan heeft voor straf. Vandaag deden we er stuk of 50. Wel heel zwaar, er worda ltijd echt geëist dat je ellebogen 1 lijn maken met je schouders, dat we soms de grond moeten kussen, zo laag. En we moeten soms doorgaan tot je gewoon met je gezicht op de grond valt bij wijze van zegt ze dan.
Oh ja voor de duidelijkheid dit gebeurt op de musicalacademie in de dansles en tijdens conditietraining.
|
![]() |
voor de duidelijkheid, dit is niet overdreven, het is echt zo. Ik reageerde namelijk eerst en toen las ik pas dit topic en toen viel t me nogal tegen. Ik dacht 'straks gaat iedereen denken dat ik opschep' maar dat is niet zo.
je wilt dan ook nie wetn hoe dood wij liggen in de les, helemaal kapot, zwetend op de grond met onze armen trillend en het uitschreeuwend van kracht. WE doen t op de goede manier, want zoals ik al zei, als iemand t niet goed doet moeten we voor straf gewoon nog een keer de hele serie. Echt té zwaar soms, dat je gewoon echt met je gezicht op de grond valt. Maar ja, alles went. Ik weet nog dat ik int begin vant jaar (september) amper 1 keer omhoog kwam, me buikspieren en bilspieren nig aanspande en me rug superhol was, me reet alleen op en neer ging, en ik na 2 kee ral neerstortte. en nu op de goede en zware manier red ik het 64 aantal keer, met heel veel moeite, soms ne aan, maar ik red t wel. alles went, gewoon iedere dag trainen doe ik ook. discipline he.
||
![]() |
Citaat:
nou weet ik niet of jij er gewoon nog nooit van gehoord heb, of dat ik t verkeerd schrijf. Het is zeg maar 'veren', laag blijven en dan heel kort op en neer veren. dat is bounchen als je t zo schrijft teminste.
||
![]() |
Citaat:
achter elkaar. Ik vond het eerst SUPER zwaar en kwam niet verder dan de helft, maar wij moesten áltijd voor staf nog een keer 64 net zolang tot iedereen heel laag ging en het afmaakte. Dus nu doen we t goed, en nu vind ik het wel zwaar maar ik kan t wel. Daarna wel helemaal uitgeput hoor, maar het tempo is ook heel snel. He went gewoon.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
als ik niet helemaal moe van de de training ervoor... dus gewoon even fresh opdrukken achterelkaar:
20 op de vuist of 30 op platte handen ik raak net met mijn buik de grond aan, en adem in en uit zoals het hoort. dat houd het ritme erin (max 1 min pauze). dit is nog best weinig denk ik... or im just lazy Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 22:07. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Anoniem saaien over seksualiteit met Sense #1613 Lorelei | 500 | 15-02-2012 21:06 | |
Vrije tijd |
karate voor meisjes? lenigheidsoefeningen? verlegenmeisje1 | 17 | 27-12-2008 07:55 | |
De Kantine |
opdrukken WärteR | 6 | 11-04-2006 21:30 | |
Vrije tijd |
krachttraining jonge leeftijd bla1991 | 38 | 19-08-2005 13:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in onderrug duivelaartje | 29 | 20-04-2005 19:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
borsten groter.. evagirl | 16 | 26-11-2002 15:57 |