Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmzz...moeilijk...aan de ene kant ben ik sociaal...maar aan de andere kant juist weer asociaal...
-bus....ik neem altijd 2 stoelen voormezelf..met mn rug tegen t raam..de zijkant van mn hoofd tegen de stoel en de rest van mn lichaam op de andere stoel ga ik altijd een dutje doen ![]() maar als er geen enkele plaats meer over is en iemand zou moeten staan mag hij dr gaan zitten hoor... -kauwgom...helloww...dat spuug ik op straat...nooit in een prullebak..zelfs op school spuug k t af en toe gewoon in een hoekje van t lokaal als ik in een dwarse bui ben ![]() -rommel...gooi k in de prullebak of k prop t in mn buutsen.... en tja als ik b.v. een verkeersincident heb ofzo...en zo`n oud wijf/ ouwe vent begint te zeuren scheld k m altijd uit... goh..dit hoort een beetje asociaal niet? mwah..k kan ook wel sociaal zijn als t moet hoor ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik had es flesje cola
en vroeg aan me broertje waar ie heen moest ![]() en hij zo: "(normaal gesproken) in grijpskerk [ons dorp] noemt men dit milieuvervuiling" "hier in de stad is het werk voor de straatschoonmakers [ofzow]" haha ![]() jah kauwgom gaat op straat (zeg het me, wat doet kauwgom voor kwaad??) en afval gooi ik zelden op straat es n keer papiertje en k rook nie, vinnik ook ergens wel weer streepje voor sociaal ![]() ik vervuil de lucht van mede-aardbewoners niet ![]()
||
Citaat:
Dus als ik geen krantje bij me heb, doe ik ze wel eventjes uit, neemt niet veel tijd. (natuurlijk niet als ik zweetvoeten zou hebben ![]() @ sarahbressers ![]() ![]() Btw, waarom geen metro? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nee, ik ben niet van de bit city...haha. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik ben best aso opgevoed.. Ik woon in een aso buurt maar dat staat me wel aan.. Als ik in de stad loop met vriendinnen ofzow dan benk best luidruchtig.. Kauwgom spuug ik altijd uit op straat.. Of ik probeer t in de put te mikken maar dat lukt niet zo vaak
![]() Verder benk best sociaal.. Maar als ik met buurtgenoten ben benk best aso.. Dan moet je me maar niet tegenkomen ![]()
|
Tuurlijk leg ik mijn voeten op de bank in de trein..maar als ik zie dat er weinig plekken meer zijn haal ik ze er natuurlijk ook vanaf..
Verder flikker ik soms mijn afval wel op de straat, maar vaak ruim ik het ook op. Het ligt er eigelijk heel erg aan in wat voor bui ik ben.. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|