Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die fuckin spoilers bestaan niet voor niets en doe wat aan je nederland |
![]() |
||
Citaat:
|
blijf ff ontopic, niet dat bijdehante soep-gelul oke?
ik heb m gisteravond gezien ik vond hem wel voorspelbaar, je wist van te voren wel wat er zou komen. toch vond ik m eng, gewoon door die plotselinge harde geluiden en de donkere omgeving. soms duurde het nogal lang om tot "conclusies" te komen bij die halle nogwat. zoals wanneer ze voor het eerst wakker wordt in de cel: die man bij haar laat duidelijk doorschemeren dat ze dr vent van kant heeft gemaakt, maar het kwartje lijkt niet te vallen. op het laatst als ze met die dikke politieman in de cel zit te praten over het "profiel" van de moordenaar lijkt het niet tot haar door te dringen dat hij misschien niet voor niets zit te friemelen en te blozen en zelfs ZEGT dat hij in het profiel past van die moordenaar!!!! hoe dom kun je zijn.....zwak scenario maar goede schrik effecten ondanks dat!
||
![]() |
Citaat:
Bah, wat een tegenvaller! ![]() ![]()
|
ben er gisteren met een vriendin naar toe geweest. zaten hem af en toe echt te knijpen maar we zijn gewoon snel bang en schrikken belachelijk snel. t verhaal vind ik bagger. acteerwerk niet noemenswaardig goed en wat was die gevangenis idioot ingericht. niet echt geloofwaardig.
maar ik vroeg me af waarom de film gothika heet. anybody??? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
HELP Wat moet ik nou??:( Salvia | 35 | 08-04-2004 21:26 |