Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 16:06
Otis
Otis is offline
Citaat:
devilcat schreef op 14-03-2004 @ 17:04:
zegt ie in een sms, want ik ben nu bezig hem duidelijk te maken dat ik het niet kan accepteren dat hij is vreemdgegaan, zegt ie later zo :

Ik heb het toch eerlijk vertelt, ik heb dit nog nooit eerlijk vertelt aan een meisje en dat meisje ben jij omdat ik zoveel om je geef heb ik het toch eerlijk vertelt.

damn, want denkt hij...alsie om me gaf ging ie sowieso niet vreemd nu moet ik blij zijn dat hij het eerlijk vertelt?

trouwens, hij had alleen eerlijk vertelt over zoenen, maar verder neuken en 2 weken verkering met een meisje had ie niet vertlet waar ik later achterkwam en toen hem dwong om het eerlijk te zeggen.

zijn moeder is ziek, die heeft trombose, ik steun hem daarin wel erg, maar ik hoop dt ie daar geen misbruik van maakt...

ik zou ook spontaan trombose krijgen van een vreemdgaande bouwvakker als zoon.
Advertentie
Oud 14-03-2004, 19:38
Verwijderd
Ik word werkelijk depressief van dit topic. Dat zulke mannen gewoon van dit soort neukobjecten erop na kunnen houden en ermee weg komen omdat ze vrouwen uitzoeken die een bord voor hun kop hebben. En van de stommiteit van de topicstartster.
Oud 14-03-2004, 19:44
devilcat
devilcat is offline
ja ik weet het , ben een dom wijf, die zizhczelf in de maling laat nemen

hij reageert nu bot met "ach ja je vertrouw me tochniet meer "

ik laat het hierbij.
Oud 15-03-2004, 21:39
Orion16
Orion16 is offline
Weet je wat jouw probleem is, je moet verhuizen, anders zit je voor eeuwig aan m vast. Of je bent verschrikkelijk wanhopig.
Oud 15-03-2004, 21:41
Luna
Luna is offline
Citaat:
devilcat schreef op 14-03-2004 @ 20:44:
ik laat het hierbij.
jaja...
Oud 17-03-2004, 13:48
devilcat
devilcat is offline
ok.
jullie zullen geen last meer van me hebben :

Hij heeft dus nu echt een grappige smoes.

Ik weet niet of jullie nog die foto kunnen herrineren van hem dat meisje en een vriend van hem?

anyway, Me ex zegt dus nu :

" ik heb een probleem ik ben eigenljk niet vreemdgegaan op vakantie, nee die vriend avn mij is eigenlijkvreemdgegaan met dat meisje op die foto. Zijn vriendin mocht er niet achter komen dus hebben we afgesproken dat ik mijn arm om dat meisje zou doen zodat het lijkt alsof ik met haar heb , zo heb ik mijn vriends relatie met zijn vriendin gered maar onze verkering [ de zjine met mijne ] verknalt. "

Hij beweert nu dus ok dat ie helemaal niet is vreemdgegaan niet eens zoenen, waarom zei hij dat dan in het alle eerste begin!? toen ahd ik die hele foto nog niet eens gezien, en waarom doet ie er dan zooolang over [maaanden ] om dan te doen alsof ie is vreemdgeaan, hoezo zei die dit dan neit veeeeeeeeeeeeeeeeel eerder als het echt zo was.

ook wel toevallig dan dat het meisje waar hij mee had gezoen d[ uiterlijk kenmerken ] dus hetzelfde zouden zijn als het meisje waar zijn vriend dan is mee vreemdgegaan [ als zijn verhaal echt zo zou zijn].

jezus, dan zou je toch wel zeggen van " devilcat moet je horen dat meisje op die foto is vreemdgegaan met me vriend wil je het neit zeggen tegen zijn vriendin" nee in plaats daarvan gaat ie zeker maaaanden lang volhouden dat ie is vreemdgegaan en sorry zeggen en zeggen dat het hem spjit allemaal voor een vriend waar ik het telfoonnumemr niet eens van heb hem maar 1 x gezien heb niet een s met hem omga.!?

ok, ik stur nu en sms dat ie mag oprotten en ik doe mijn telefoon uit

Thx.
Oud 17-03-2004, 16:17
stout!
stout! is offline
Eindelijk verstandig. En nou volhouden.
Oud 17-03-2004, 18:08
devilcat
devilcat is offline
tis toch ook echt een leugen dit kan niet anders.

na maanden is ineens nie hij, maar zijn vriend vreemdgegaaan

dit kan gewon niet , niemand zou voor zijn vriend het vreemdgaan opzich nemen om de realtie van zijn vriend te redden maar je eigen op het spel te zetten..

................................................
Oud 17-03-2004, 18:17
Luna
Luna is offline
Citaat:
devilcat schreef op 17-03-2004 @ 19:08:
niemand zou voor zijn vriend het vreemdgaan opzich nemen om de realtie van zijn vriend te redden maar je eigen op het spel te zetten..
niemand, behalve deze ongeloofelijke sukkel. Laat hem lekker in zn eigen sop gaarkoken.
Oud 17-03-2004, 23:02
Verwijderd
En net zoals je de vorige keer zei dat we geen last meer van je zouden hebben, zal het deze keer ook wel onzin zijn! Er is iets grondig mis met jou. Krijg alsjeblieft een leven. Waarom verdoe je je tijd überhaupt nog door naar hem te luisteren. Laat hem lekker lullen. Ga lekker plezier maken. Hij heeft al zoveel verschillende verhalen verzonnen, dat zelfs een expert niet zou kunnen uitvinden welk verhaal waar is (als er uberhaupt al eentje waar is). Zou jij hem ooit nog kunnen vertrouwen? Ik denk het niet! (Zo ja, dan heb je een grotere plaat voor je kop dan ik ooit had kunnen denken). Maar zou jij een relatie willen zonder vertrouwen? Ik denk het ook niet! Waar doe je in godsnaam moeite voor? Voor een lompe associale boer, die niet weet hoe hij met een meisje moet omgaan, en die niet eens weet hoe zijn eigen werkelijkheid in elkaar zit? Met een op seks beluste jongen die alles doet om je weer een keer in bed te krijgen en daarna gewoon weer vreemdgaat?
Daar ga je toch zeker je leven niet aan verspillen? Ga nou maar gewoon verder met je eigen leven en verban hem eruit! Daar heb je echt het meest aan hoor!

Ik verwacht/wil hier geen reactie op van jou, ik wil dat je niets meer zegt in dit topic en gewoon doet wat je moet doen (en je weet dondersgoed wat dat is)! Laat ons nou maar eens zien dat je het meent en dat je ons echt niet meer lastig gaat vallen! Dan weten wij meteen dat je eindelijk de juiste beslissing hebt genomen.

Dit was ook het laatste wat ik op jou te zeggen heb, en als je nu nog niet luistert, dan zak je maar in de stront!
Oud 18-03-2004, 00:00
Verwijderd
Citaat:
vizz schreef op 17-03-2004 @ 19:17:
niemand, behalve deze ongeloofelijke sukkel. Laat hem lekker in zn eigen sop gaarkoken.
Weet je wel wat je nu zegt? Je zegt dat zijn verhaal waar is. Dadelijk gaat ze weer twijfelen dat ie misschien wel de waarheid vertelt
Eerst ff aandachtig lezen voor je zoiets post
Oud 18-03-2004, 09:00
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ach ik vind deze topic wel grappig om te lezen. (ik ga zo ook effe die gelinkte topic lezen ) Maar inderdaad het naiviteitsgehalte is zo groot dat...
Oud 18-03-2004, 09:40
Verwijderd
Toch knap, dat ze een heel forum op de zenuwen kan werken.
Oud 18-03-2004, 09:45
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Jadie schreef op 18-03-2004 @ 10:40:
Toch knap, dat ze een heel forum op de zenuwen kan werken.
Whahahaah ik ben nog steeds aan het lezen van die andere topic en kom erachter dat er nog meer zijn. Ik zit me serieus af te vragen of ik een triester persoon ooit heb mee mogen maken.
Oud 18-03-2004, 10:24
devilcat
devilcat is offline
ik moet op de een of andere manier altijd de waarheid anders word ik helemaal gek.

ik weet nu wel dat het over is en ik zal het noit meer aanmaken, ik stop ook met smsen me beltegoed is sowieso op.

De laatste smsen die ik van hem had vroeg ik nog waarom hij dit niet evel eerder zei om eigen problemen te besparen zegt ie dat als ie het eerder zou zeggen dat ie me dan nog meer in de war Zou brengen want ik vertrouwde hem toch al niet meer " zo zei hij.

dit is nu de 4de " leugen" op rij om zijn vreemdgaan te verdoezelen.

bij hem thuis vertelde hij dat hij zoenen niet vreemdgaan vond en hij evrtelde dat hij head getongt met een meisje { + uiterlijkkenmerken} p.s. ik had die foto toen nog niet gezien en ook nog niet over gepraat.

eerst: ik wist niet dat we al echt erkering hadden
tweede: ik speelde een speleltje met je , ben niet vreemdgegaan wou kijken hoe je reageerde
derde : hij praatte zijn mond voorbij met " heb alleen gezoend" dus dat spelletje spelen klopt neit, toen kwam ie met een verhaal dathet meisje op die foto een vriend had en dat die vriend even was pinnen toen de foto gemaakt werd. en dat me ex met zijn vriend samen met haar en haar vriend waren darten daar in de zomer

later na toneelspelen van mij dat ik hem misschien wel terug wou alsie echt de waarheid sprak , gaf ie eindelijk toe dat zij op de foto het meisje is waar die mee vreemd was gegaan. [ gezoend]

toen bleek dus dat ze elkaar vaker hadden gezien want hij ging vreemd rond de 30ste en die foto is de 12de van de volgende maand, ik vroeg nog zo van " je hebt het toch wel veilig gedaan op vakantie he?" daar reageerde hij op van " ja tuurlijk schatje " ik heb nog meer gvraagd zo van " ben ik beter in bed dan het meisje op vakantie in bed was? ' [ wou alleen maar weten of hij nog geneukt had ook ] zegt ie : ja schat"
= nog geneukt ook
mijn conclusie was dus : hijsi vremdgegaan met een meisje geneukt 2 weken elkaar gezien etc. laatste dag van de vakantie ook nog gezien.

na maanden van stilte en soms smsen schreef ie me een brief dat ie me graag terug wou etc etc en dat ie een grote fout had gemaakt etc.

toen hadden we het nog vaak over dat vreemdgegaan en hij vond dat irritant want hij kreeg telkens een schuldgevoel.

opeens wou ik de knoop doorhakken en zei : nu is het over klaar" dus later zei hij " ok is goed" maar de dag erna kwam ie ineen weer met " mijn prinsesje kussjes jouw M" dus ik dacht " he?!?"

toen vroeg ik waarom hij weer ineens zo anders deed, toen kwam dus het vierde verhaal :

vierde : die meid naast mij op de foto is met mijn vriend gegaan, ik ben eigenljik helemaal neit vreemdgegaan ook niet zoenen. [ waarom vertelde hij dan in het prille begin dat ie wel had gezoend? met een meisje die eruit ziet als het meisje op de foto.

en nu komt ie zeggen dat dat meisje op de foto met zijn vriend is gegaan, en omdat me ex daar van wist mocht ie er niks over zeggen tegen wie dan ook anders zou die vriend mijn ex's relatie[ met mij dus] kapot maken. zo zei me ex.
En daarom moest me ex even zijn arm om haar heendoen zodat het leek alsof hij met haar ging ipv zijn vriend zodat de vriendin van zijn vriend er niet achter zou komen.

echt heel dom verhaal.

ik zei ook tegen me ex: wat doe je moeilijk , waarom als je echt niet bnt vreemdgegaan, waarom zei je dan niet van " ik ben niet vreemdgegaan en me vriend niet, dat meisje op de foto is gewoon een vakantie vriendin, alsof mij het kan schelen of je vriend wel of nite is vreemdgegaan " toen reageerde hij met " dan zou ik ok liegen" [ over die vriends vreemdgaan. alsof mij dat kan schelen het gaat me toch om mijn eigen vriend..!?]

maar nee in plaats daarvan zegt ie dus liever dat HIJ is vreemdgegaan met de nodige tijd en schuldgevoelens daarbij en dan ook nog zeggen dat ie geneukt heeft etc. tering, als het zo ver gaat zeg ej toch GELIJK dat het anders zit.

Als ik dan vroeg heb je het veilig gedaan op vakantie , en hij zegt ja. ik bedoel , als hij niks heeft gedaan zeg je dat toch niet. en zeker niet om je vriend's relatie te redden.

dan zeg je toch gelijk " het zit anders, ik ben niet vreemdeggaan maar me vriend is vreemdgegaan"

Hij zei dat hij het dus niet eerder zei omdat stel dat ik het dus zou weten, en die vriend van hem stel die maakt een rare opmerking over mij dan zou ik wel is wat kunnen zeggen over dat vreemdgaan.

jezus, als ik iets niet mag zegegn zeg ik dat ook niet helemaal niet als het echt echt niet mag

sorry, begin weer alles te analyseren omdat ik mezelf de waarheid maar moet geven. ik wil het liever van hem horen maar dat gaat niet meer denk ik, dus moet ik het zelf maar analyseren en de reacties van jullie.

HAAAT het dat ik niet gewoon evrder kan met me leven maar hier weer een antwoord op meot hebben anders heb ik gewoon geen rust/
Oud 18-03-2004, 10:37
stout!
stout! is offline
Hee je hoeft aan ons niets meer te bewijzen hoor! Hoe intelligent je bewijsvoering ook in elkaar zit, ik denk dat de meeste mensen hier jouw conclusies al aan het begin van dit topic of eerder hebben getrokken. Succes ermee, daaaaaaag.
Oud 18-03-2004, 17:08
Luna
Luna is offline
Citaat:
********** schreef op 18-03-2004 @ 01:00:
Weet je wel wat je nu zegt? Je zegt dat zijn verhaal waar is. Dadelijk gaat ze weer twijfelen dat ie misschien wel de waarheid vertelt
Eerst ff aandachtig lezen voor je zoiets post
achja, dom van me (ik nam het al niet meer serieus waardoor ik niet echt nadacht bij het posten)
Oud 18-03-2004, 17:10
Otis
Otis is offline
Citaat:
devilcat schreef op 14-03-2004 @ 20:44:

ik laat het hierbij.

DOE DAT DAN !
Oud 18-03-2004, 18:30
Jones
Citaat:
Otis schreef op 18-03-2004 @ 18:10:
DOE DAT DAN !
Oud 18-03-2004, 20:48
devilcat
devilcat is offline
ok..
Oud 18-03-2004, 20:50
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 18-03-2004 @ 21:48:
ok..
Doe je het weer
Oud 29-03-2004, 12:18
Asperientje
Asperientje is offline
*wist nix van het verhaaltje*
Reactie:

Hoe oud ben jij in godsnaam??

Ik bedoel, der lopen wel meeeeeeer jongens rond hoor!!!

Laat het rusten, wis zijn nummer, neem een ander nummer, ga VERDER met JOUW leven!! [als je die nog hebt dan..]
Oud 29-03-2004, 16:00
marBle
marBle is offline
Citaat:
SonOfSinterklaz schreef op 11-03-2004 @ 22:07:
Geef hem koekjes van eigen deeg dat zal hem misschien zijn over spel af leren en anders negeren,zeg dat hij dood voor je is.
Heeft een ex van mij ook gezegd toen ze geen contact meer wou,het is heel hard maar het werkt wel. Suc7
ik denk dat zo'n bouwvakker dan alleen maar denkt van: "als zij het doet, waarom maakt ze er dan een probleem van als ik het ook doe?"
Oud 29-03-2004, 16:36
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Is deze topic nog steeds niet op slot?
Oud 30-03-2004, 00:30
coecie
coecie is offline
maar die samenvatting was wel even fijn. nog alles op een rijtje
als je hem zelf ook leest dan begrijp je misschien waar iedereen het over heeft
Oud 30-03-2004, 08:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
coecie schreef op 30-03-2004 @ 01:30:
maar die samenvatting was wel even fijn. nog alles op een rijtje
Mwoa
Oud 30-03-2004, 09:01
Verwijderd
ligt eraan of hij verliefd was op dat meiske en of hij er echt echt echt echt vreselijk veel spijt van heeft. want als jij hem eigenlijk terug wil, en hij echt spijt heeft, kun je het voorzichtig proberen. Maar als je het idee hebt dat hij je gewoon terug wil omdat hij dat makkelijk en vertrouwd vind, zou ik op zoek gaan naar een ander.

Ik zou gaan voor een jongen die moeite voor je wilt doen, of hij dat nou is of een ander.
Maarre, mocht je hem terug nemen: laat het 1 keer gaan, maar zeker niet een tweede keer!!!!
Oud 30-03-2004, 10:18
snoopy
snoopy is offline
hm. ben nu niet eens alleen blij met m'n vriend, maar ook met mezelf
Oud 30-03-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 30-03-2004 @ 10:01:
ligt eraan of hij verliefd was op dat meiske en of hij er echt echt echt echt vreselijk veel spijt van heeft. want als jij hem eigenlijk terug wil, en hij echt spijt heeft, kun je het voorzichtig proberen. Maar als je het idee hebt dat hij je gewoon terug wil omdat hij dat makkelijk en vertrouwd vind, zou ik op zoek gaan naar een ander.

Ik zou gaan voor een jongen die moeite voor je wilt doen, of hij dat nou is of een ander.
Maarre, mocht je hem terug nemen: laat het 1 keer gaan, maar zeker niet een tweede keer!!!!
Jezus mens, lees ff die post door voor je zoiets replied.
Oud 30-03-2004, 14:42
Verwijderd
was meer een algemene stelregel voor dergelijke situaties. Onder het motto: is dit, of is dit nie... conclusies trekken ga ik niet doen voor dit meiske!

* GrIjNz *
Oud 30-03-2004, 17:19
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 30-03-2004 @ 15:42 :
was meer een algemene stelregel voor dergelijke situaties. Onder het motto: is dit, of is dit nie... conclusies trekken ga ik niet doen voor dit meiske!

* GrIjNz *
Het probleem is alleen dat zij dit kan opvatten alsof er nog hoop is bij die gast.
Oud 30-03-2004, 20:30
meisje
meisje is offline
Alsjeblieft!!!!!!!!! Laat ons met rust!!!!!!!!!
Oud 30-03-2004, 22:49
Sithan
Sithan is offline
En iedere keer lukt het weer...
Oud 30-03-2004, 22:58
Verwijderd
'Gets 'em every time'
Oud 31-03-2004, 10:16
Verwijderd
Deze gaat op slot, dit gaat echt nergens meer heen.

We hopen allemaal dat devilcat de juiste beslissing neemt -> die jongen negeren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten