Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zo'n vriend zou ik dus NOOIT kunnen hebben.
Ik heb constant bevestiging nodig; ben ik nog wel lief/mooi/spannend/aantrekkelijk genoeg voor hem? Misschien moet je het er toch eens met hem over hebben. Laat hij je wel op een andere manier merken dat 'ie je mooi en lief vindt? Bijvoorbeeld door te knuffelen of veel aan je te zitten? Mijn vriend zegt het gelukkig wel heel vaak tegen me, maar dan niet op een manier van 'het moet', want dan hoeft het van mij ook niet.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb pas 3 weken met mijn vriendin en heb ook nog nooit straight in her face gezegd dat ik haar mooi en lief vind. Wel een paar keer op MSN dat ze lief en leuk is en dat is ze ook. Mooi... mwah... best wel, niet superaantrekkelijk maar dat hoeft ook niet. Maar ik denk dat dat komt dat ik het allemaal (nog) niet zeg omdat het pas mijn eerste relatie is. Tis allemaal nieuw voor mij.
||
Citaat:
|
jeeej
![]() ik ging dit topic maar eens aan em laten lezen. denk dat niet alles even leuk voor hem was om te lezen, maar hij weet wel dat ik nix gemeen bedoel mar dat ik het alleen maar zo voel. hij zegt dat hij t wel begreep, ikkuh blij ![]() vet vreemd, maar nu weet hij wat er aan de hand is, hoef ik t helemaal niet meteen van em te horen. hij wacht maar lekker tot hij dat wil, maar nu weet hij tenminste hoe ik er over denk... ![]() ![]() ![]()
|
Volgens mij zijn mijn vriendin en ik allebij geen super schoonheden maar de dingen die ik echt belangrijk vind heeft ze en dat laat ik haar af en toe merken.
Ik merk vooral dat we samen op zielsniveau een sterke binding hebben. We hoeven niet eens veel tegen elkaar te zeggen maar als het gebeurt... ![]() om een voorbeeld te geven... zitten we te cammen zegt ze ineens: als je zo kijkt dan is dat waar ik zo verliefd op ben... gloei gloei ![]() Toch is het best wel romantisch om de dingen tegen elkaar te zeggen....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
dit is NIET van mij.... Somari | 0 | 19-10-2001 23:13 |