Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2004, 10:53
Verwijderd
ja precies...

maar ik begrijp je probleem wel, ik wil zelf ook nogal onzeker worden als hij niks zegt... maar dan begin ik gewoon en dan zegt hij ook altijd wel wat...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2004, 09:28
ilse
ilse is offline
hmm.. zijn wel weer leuke dinen gezegd waar iik het wel mee eens ben. in mijn vorige relatie zei me ex t wel, misschien dat ik daarom onzeker werd. maar andere persoon natuurlijk. ik denk dat het wel kan dat hij er niet echt over durft te praten, hij is ook niet echt iemand die zomaar ze gevoelens laat blijken...
Oud 13-03-2004, 09:30
ilse
ilse is offline
Citaat:
Skittles schreef op 11-03-2004 @ 22:45:
Ja herken ik wel........ben dr ook onzeker van geweest
Mn eerste echte vriend zei t ook niet echt, mn 2e juist wel...en ik moet zeggen....het maakt wel verschil....je hebt gewoon veel meer het gevoel van: hij houdt echt van me.
Zeg jij t eigenlijk vaak tegen hem? Iets van: 'Lekker ding' of 'Ik hou van je'?
af en toe, maar hij echt never...hij heb nu 1 x gezegd dat ie van me houdt. dus niet zo vaak...
Oud 13-03-2004, 09:32
Optima
Optima is offline
dat iets niet wordt geexpliciteerd, wil niet zeggen dat het niet bestaat.
Oud 13-03-2004, 10:01
Elysium
Elysium is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-03-2004 @ 20:14:
Dat is niet waar, er zijn genoeg jongens die wel lieve dingen tegen hun vriendin zeggen.
Ik heb er zo eentje gevonden.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 10:15
ilse
ilse is offline
Citaat:
Elysium schreef op 13-03-2004 @ 11:01:
jij blij
Oud 13-03-2004, 13:04
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Zo'n vriend zou ik dus NOOIT kunnen hebben.
Ik heb constant bevestiging nodig; ben ik nog wel lief/mooi/spannend/aantrekkelijk genoeg voor hem? Misschien moet je het er toch eens met hem over hebben. Laat hij je wel op een andere manier merken dat 'ie je mooi en lief vindt? Bijvoorbeeld door te knuffelen of veel aan je te zitten?

Mijn vriend zegt het gelukkig wel heel vaak tegen me, maar dan niet op een manier van 'het moet', want dan hoeft het van mij ook niet.
Oud 13-03-2004, 13:57
ilse
ilse is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 13-03-2004 @ 14:04:
Zo'n vriend zou ik dus NOOIT kunnen hebben.
Ik heb constant bevestiging nodig; ben ik nog wel lief/mooi/spannend/aantrekkelijk genoeg voor hem? Misschien moet je het er toch eens met hem over hebben. Laat hij je wel op een andere manier merken dat 'ie je mooi en lief vindt? Bijvoorbeeld door te knuffelen of veel aan je te zitten?

Mijn vriend zegt het gelukkig wel heel vaak tegen me, maar dan niet op een manier van 'het moet', want dan hoeft het van mij ook niet.
dat heb ik eigenlijk ook wel een beetje nodig... omdat ik gewoon nogal onzeker ben... maar hij zegt dan nix, maar doet wel vet lief, wil me idd wel steeds aan raken. maar op een of andere manier wil ik het liefst ff horen dat hij me echt wel zo leuk vindt of zo. moeilijk vind ik het wel zo...
Oud 13-03-2004, 17:04
Elysium
Elysium is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 13-03-2004 @ 11:15:
jij blij
Absoluut! Maar ach, zolang ik merk dat hij nog dol op me is hoef ik het niet altijd op een dienblaadje aangereikt te krijgen hoor. Maar het nooit horen, zoals in jouw geval.. Nah. Laat maar dan.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 17:12
Verwijderd
sommige jongens zijn gewoon lomp
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Elysium schreef op 13-03-2004 @ 10:01:
ik ook, dus ze bestaan wel
Oud 14-03-2004, 14:24
ilse
ilse is offline
zucht, weer een weekend voorbij dat hij bij me sliep, weer nix...
Oud 14-03-2004, 16:50
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 14-03-2004 @ 15:24:
zucht, weer een weekend voorbij dat hij bij me sliep, weer nix...
Zég het hem dan gewoon, dat is de enige manier waarop je er nog iets uit kan krijgen.
Oud 14-03-2004, 16:57
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2004 @ 19:11:
Nogal logisch. Het is voor jongens vreselijk moeilijk om die gulden middenweg te vinden. Als we niet vaak genoeg lieve dingen zeggen dan worden jullie onzeker en gaan jullie miepen, maar als we het vaker zeggen dan worden jullie weer geclaimd en zijn we slijmerig of bezitterig.
helemaal mee eens
Oud 14-03-2004, 20:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb pas 3 weken met mijn vriendin en heb ook nog nooit straight in her face gezegd dat ik haar mooi en lief vind. Wel een paar keer op MSN dat ze lief en leuk is en dat is ze ook. Mooi... mwah... best wel, niet superaantrekkelijk maar dat hoeft ook niet. Maar ik denk dat dat komt dat ik het allemaal (nog) niet zeg omdat het pas mijn eerste relatie is. Tis allemaal nieuw voor mij.
Oud 15-03-2004, 19:45
ilse
ilse is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-03-2004 @ 21:45:
Ik heb pas 3 weken met mijn vriendin en heb ook nog nooit straight in her face gezegd dat ik haar mooi en lief vind. Wel een paar keer op MSN dat ze lief en leuk is en dat is ze ook. Mooi... mwah... best wel, niet superaantrekkelijk maar dat hoeft ook niet. Maar ik denk dat dat komt dat ik het allemaal (nog) niet zeg omdat het pas mijn eerste relatie is. Tis allemaal nieuw voor mij.
wij hebben nu 3 maanden en dan ben je toch wel gewend..? of niet?
Oud 20-03-2004, 13:06
ilse
ilse is offline
jeeej

ik ging dit topic maar eens aan em laten lezen. denk dat niet alles even leuk voor hem was om te lezen, maar hij weet wel dat ik nix gemeen bedoel mar dat ik het alleen maar zo voel. hij zegt dat hij t wel begreep, ikkuh blij

vet vreemd, maar nu weet hij wat er aan de hand is, hoef ik t helemaal niet meteen van em te horen. hij wacht maar lekker tot hij dat wil, maar nu weet hij tenminste hoe ik er over denk...
Oud 26-03-2004, 06:48
MeantShape
MeantShape is offline
Volgens mij zijn mijn vriendin en ik allebij geen super schoonheden maar de dingen die ik echt belangrijk vind heeft ze en dat laat ik haar af en toe merken.

Ik merk vooral dat we samen op zielsniveau een sterke binding hebben. We hoeven niet eens veel tegen elkaar te zeggen maar als het gebeurt...

om een voorbeeld te geven... zitten we te cammen zegt ze ineens: als je zo kijkt dan is dat waar ik zo verliefd op ben...

gloei gloei

Toch is het best wel romantisch om de dingen tegen elkaar te zeggen....
Reageren

Regels voor berichten