Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2004, 17:50
ilse
ilse is offline
ik heb een vraagje. mijn vriend zegt nooit iets van je bent lief, of je bent mooi, of iets in die zin. Heeeeel soms is het eens van ik hou van je, maar ik weet niet, wordt r n beetje onzeker van. (goh, was ik nog niet )

zijn er mensen die dit herkennen???
xxx ilse
Oud 11-03-2004, 17:56
*** is offline
uhh ja dat herken ik wel, maar dan andersom, ik houd d'r niet zo van om te pas en te onpas met dat soort dingen te strooien. Misschien is dat bij je vriend net zo... Al eens aangekaart?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:11
Verwijderd
Nogal logisch. Het is voor jongens vreselijk moeilijk om die gulden middenweg te vinden. Als we niet vaak genoeg lieve dingen zeggen dan worden jullie onzeker en gaan jullie miepen, maar als we het vaker zeggen dan worden jullie weer geclaimd en zijn we slijmerig of bezitterig.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:13
Fog
Fog is offline
ik heb ook altijd vriendjes gehad die dat nooit deden of juist de heeeele tijd.

die ik nu heb doet het precies goed. hij zegt wel heel vaak lieve dingen maar dan wel op een grappige manier oid.
Oud 11-03-2004, 18:14
borrel
borrel is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2004 @ 19:11:
Nogal logisch. Het is voor jongens vreselijk moeilijk om die gulden middenweg te vinden. Als we niet vaak genoeg lieve dingen zeggen dan worden jullie onzeker en gaan jullie miepen, maar als we het vaker zeggen dan worden jullie weer geclaimd en zijn we slijmerig of bezitterig.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:15
ilse
ilse is offline
ik heb het er nog nooit over gehad met hem, maar ja, dan heb ik ook weer zoiets (als nare man zegt) dat ie me dan weer vind zeuren dus dat doe ik liever ook niet...
Oud 11-03-2004, 18:16
ilse
ilse is offline
Citaat:
en ik zal niet zeggen dat jullie slijmerig zijn of beziterig hoowr
Oud 11-03-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
illie1987 schreef op 11-03-2004 @ 19:15:
ik heb het er nog nooit over gehad met hem, maar ja, dan heb ik ook weer zoiets (als nare man zegt) dat ie me dan weer vind zeuren dus dat doe ik liever ook niet...
Als je erom vraagt ben je natuurlijk sowieso fout bezig. Niet zozeer omdat je dan het risico loopt dat hij je bezitterig of slijmerig vindt, maar omdat je dan niet zeker kunt weten of hij zijn uitspraken echt meent of niet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:17
ilse
ilse is offline
precies, end an zegt het nog nix, en dan is er ook nix aan. maar hoe kan ik er dan over beginnen??!!
Oud 11-03-2004, 18:19
Verwijderd
Tsja, dat is mij ook altijd volledig duister gebleven. Als je erover 'begint' dan loop je zoals ik zei snel het risico dat hij iets liefs zegt om er maar vanaf te zijn.

Het kan best zo zijn dat hij je wel heel lief en mooi vindt (ik denk het wel, anders zou hij niet bij je blijven) maar dat hij er gewoon niet zo spraakzaam over is. Hoe vaker je zegt dat iemand mooi en lief is hoe meer het aan betekenis inboet, natuurlijk. Juist daarom is het misschien wel goed dat hij wel af en toe zegt dat hij van je houdt.

Je kunt het misschien uit andere dingen afleiden: de manier waarop hij naar je kijkt, hoe hij dingen zegt, wat hij over je vertelt bij zijn vrienden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:22
borrel
borrel is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 11-03-2004 @ 19:17:
precies, end an zegt het nog nix, en dan is er ook nix aan. maar hoe kan ik er dan over beginnen??!!
misschien kan je hem vragen of hij het leuk vind om dat soort dingen te horen? dan denkt hij er iig over na..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:22
ilse
ilse is offline
dat vind ik wel een goeie. daar kan ik wel wat mee. was laatst bij een vriendin van me, met me vriend en toen deden we een spelletje. ik had het later met die vriendin over die dag, en ze zei: elke keer als ik met je zat te praten zat ie vet leuk naar je te kijken. dat soort dingen. maar dat zie ik dus niet.

das nou net jammer...!!
Oud 11-03-2004, 18:23
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Mijn vriend zegt het ook nooit. Eerst had ik er wel moeite mee maar nu niet meer. Want zoals nare man al zei ik merk het wel uit andere dingen. En die zijn nog veel geloofdwaardiger en leuker! dus stop met twijfelen. Hij is niet zonder reden bij jou.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:23
ilse
ilse is offline
Citaat:
borrel schreef op 11-03-2004 @ 19:22:
misschien kan je hem vragen of hij het leuk vind om dat soort dingen te horen? dan denkt hij er iig over na..
das ook wel een goeie, misschien doe ik dat wel. maar hoe pak ik dat tactisch aan??
Oud 11-03-2004, 18:29
Verwijderd
Hoe vraag je iemand (al dan niet tactisch) of die persoon het leuk vindt om bepaalde dingen te horen? Moet je hem dan vragen of hij het leuk vindt complimentjes te krijgen? Dat vindt iedereen natuurlijk leuk en met een beetje pech pakt hij de hint niet op, dan ben je nog geen stap verder.

Ik zou persoonlijk veel waarde hechten aan het feit dat jouw vriendin opvalt dat je vriend lief naar je kijkt. Misschien zie je dat zelf niet, maar dat geeft niet. Hij doet het, daar gaat het om.

Als iemand je vraagt of je iemand mooi vindt kun je liegen, dan kun je een eind weg lullen. Maar als je iemand mooi vindt en je kijkt ernaar terwijl niemand anders kijkt, dat is niet gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2004 @ 19:19:
Als je erover 'begint' dan loop je zoals ik zei snel het risico dat hij iets liefs zegt om er maar vanaf te zijn.
Yep.. daar moet je echt mee uitkijken.
Ik heb echt al meer dan 100x meegemaakt dat het overduidelijk was dat hij iets "liefs" zei om er vanaf te zijn, alleen al door de toon waarop was dat duidelijk.
Na een tijdje weet je dus echt niet meer of hij de dingen die hij zegt wel meent. Aan het begin heb ik ontzettend vaak gezegd dat ie altijd eerlijk moest zijn en me nooit naar de mond moest praten, maar dat heeft niet erg geholpen.
Als ik iets erg vind dan is het wel "dingen zeggen om ergens vanaf te zijn", dan heb ik nog liever dat hij NOOIT meer iets liefs zegt.

Ik snap ook wel hoe het komt. Als je aan je vriendje gaat vragen "waarom zeg je nooit iets liefs?" dan geeft hij in het gunstigste geval gewoon antwoord. In het slechtste geval krijg je een ontwijkend antwoord, of iets als "ik weet het niet."
Ga je het dan vaker vragen, dan doe je dat omdat je antwoord wilt hebben. Hij denkt dat hij het probleem kan oplossen door bewust wél lieve dingen te zeggen, maar daar heb je natuurlijk helemaal niets aan. Zoiets moet juist spontaan gebeuren, vanuit je gevoel, zonder eerst erover na te denken.

Kijk dus goed uit met hoe je het brengt en vraag er vooral niet te vaak naar.

Maarre.. zeg jij die dingen eigenlijk wel tegen hem?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:37
ilse
ilse is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-03-2004 @ 19:30:
Maarre.. zeg jij die dingen eigenlijk wel tegen hem?
nouw, dat vind ik wel een goeie... heb ik nog niet eens zo erg bij stil gestaan. ik dnek dat ik dat ook niet (veel) doe. Ik zeg wel af en toe als ie iets heel leuks gedaan heeft (zowals met valentijn was gewoon super!) en dan zeg ik ook wel iets van, ah, vet leuk en je ben lief of weet ik veel. maar anders ook niet echt heel vaak.
maar hij reageert er ook niet op. als ik tegen hem dat zeg, zegt hij zoiets NIET terug... moet ik daar nog iets 8er zoeken of niet??
Oud 11-03-2004, 18:38
ilse
ilse is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2004 @ 19:29:
Als iemand je vraagt of je iemand mooi vindt kun je liegen, dan kun je een eind weg lullen. Maar als je iemand mooi vindt en je kijkt ernaar terwijl niemand anders kijkt, dat is niet gespeeld.
Ik denk dat ik hier ook wel wat aan kan hebben. wel logisch eigenlijk... alleen ik heb dan zoiets van zegt die vriendin dat niet om me op te beuren ofsow. want heb zeg maar "voor mezelf geen bewijs" Jha, ik weet het, zoek overal wat 8er
Oud 11-03-2004, 18:56
ilse
ilse is offline
komen opeens geen reacties meer... maar moet ik er nou wat achter zoeken als hij het nooit terug zegt???!!
Oud 11-03-2004, 19:11
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 11-03-2004 @ 19:56:
komen opeens geen reacties meer... maar moet ik er nou wat achter zoeken als hij het nooit terug zegt???!!
Zo zijn jongens, accepteer het, dan wordt je leven een stuk aangenamer. Als hij je niet leuk vond, was hij niet bij je, klaar. Houd je daaraan vast.
Wil je wel bevestiging ed, neem een relatie met een vrouw, die zal je namelijk altijd begrijpen...
Oud 11-03-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2004 @ 20:11:
Zo zijn jongens, accepteer het, dan wordt je leven een stuk aangenamer. Als hij je niet leuk vond, was hij niet bij je, klaar. Houd je daaraan vast.
Wil je wel bevestiging ed, neem een relatie met een vrouw, die zal je namelijk altijd begrijpen...
Dat is niet waar, er zijn genoeg jongens die wel lieve dingen tegen hun vriendin zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:17
Cruz
Cruz is offline
Ik herken het niet, maar het lijkt me ontzettend rot. Ik zou er ook een beetje onzeker van worden ja! Ik zou het tegen hem zeggen.. of vragen: vind je me niet mooi/lief ofzo? Alleen dan een beetje tactisch en leuk.. Niet ineens: nu gaan we een goed gesprek houden over wat jij van mij vindt! En trouwens niet meteen denken dat je zeurt ofzo! Je mag best laten merken dat je het fijn zou vinden als ie eens iets heel liefs over je zegt ofzo..
Oud 11-03-2004, 19:21
Qimm
Qimm is offline
dat je mooi of lief bent hoeft niet met woorden duidelijk gemaakt te worden (al is het natuurlijk leuk om te horen)
Oud 11-03-2004, 19:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Qimm schreef op 11-03-2004 @ 20:21:
dat je mooi of lief bent hoeft niet met woorden duidelijk gemaakt te worden (al is het natuurlijk leuk om te horen)
Inderdaad.
Ik krijg van mijn vriend wel van tijd tot tijd te horen dat hij me zo lief, mooi, of weet-ik-veel-wat vindt, en dat is wel leuk om te horen, maar sowieso kan ik dat wel afleiden uit hoe hij doet.
Ik hoop dat hij dat bij mij ook zo voelt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:47
*Madel*
*Madel* is offline
Het is gewoon geen fout dat sommige mensen het moeilijker hebben met dingen als 'ik hou van jou' of 'je bent mooi te zeggen' (daar hoeft de persoon in kwestie nog niet eens een jongen voor te zijn) Ik vrees dat je er weinig aan kunt doen en gewoon moet accepteren dat hij het maar af en toe zegt. Over zoiets moet je zeker niet onzeker wordt, dat is alleen maar rot voor jezelf en nergens voor nodig! Denk maar gewoon dat die keren dat hij het zegt, hij het wel helemaal meent

Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 20:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-03-2004 @ 19:30:
Yep.. daar moet je echt mee uitkijken.
Ik heb echt al meer dan 100x meegemaakt dat het overduidelijk was dat hij iets "liefs" zei om er vanaf te zijn, alleen al door de toon waarop was dat duidelijk.
Na een tijdje weet je dus echt niet meer of hij de dingen die hij zegt wel meent. Aan het begin heb ik ontzettend vaak gezegd dat ie altijd eerlijk moest zijn en me nooit naar de mond moest praten, maar dat heeft niet erg geholpen.
Als ik iets erg vind dan is het wel "dingen zeggen om ergens vanaf te zijn", dan heb ik nog liever dat hij NOOIT meer iets liefs zegt.
Leuk vriendje had/heb jij dan, met alle respect hoor

Citaat:
illie1987 schreef:
Nee allicht dat er niet constant reacties komen, mensen doen ook wel eens wat anders dan internetten Je kent je vriend zelf natuurlijk het best, dus het is aan jou om te doorzien wanneer hij iets gemeend zegt en wanneer niet. Als hij een type is dat sowieso nooit zo erg over zijn gevoelens praat is het niet opvallend. Als hij wel complimentjes maakt over andere dingen (of naar andere meisjes, kan natuurlijk ook nog) dan kun je je afvragen waarom hij dat doet, maar ook dan nog kan zijn dat hij het bewust niet zo vaak doet omdat hij niet slijmerig wil overkomen.

Citaat:
*Madel* schreef:
Het is gewoon een fout dat sommige mensen het moeilijker hebben met dingen als 'ik hou van jou' of 'je bent mooi te zeggen' (...)]
Tuurlijk. En bedankt. Gelul natuurlijk, want er zijn gewoon mensen die minder snel dingen zeggen omdat ze dat in een bepaalde situatie niet gepast vinden en terecht. Er is niets gruwelijkers dan die slijmerige padden die altijd en overal maar om elkaar heen kleffen en zeggen hoeveel ze van elkaar houden en hoe mooi ze wel niet zijn (vaak zijn dat de gruwelijkste lelijkerds, ik heb ervaring daarmee, mijn nicht heeft ook zo'n kleverige relatie met een heel zijïg watje).
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:54
ilse
ilse is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2004 @ 20:51:

Nee allicht dat er niet constant reacties komen, mensen doen ook wel eens wat anders dan internetten Je kent je vriend zelf natuurlijk het best, dus het is aan jou om te doorzien wanneer hij iets gemeend zegt en wanneer niet. Als hij een type is dat sowieso nooit zo erg over zijn gevoelens praat is het niet opvallend. Als hij wel complimentjes maakt over andere dingen (of naar andere meisjes, kan natuurlijk ook nog) dan kun je je afvragen waarom hij dat doet, maar ook dan nog kan zijn dat hij het bewust niet zo vaak doet omdat hij niet slijmerig wil overkomen.
haha, weet wel dat mensen ook nog wat anders doen . maar over anderen hoor ik hem inderdaad ook nooit complimentjes geven, dus misschien is hij er het type wel niet voor. ik weet niet, heb gewoon het liefst dat iemand dn laat merken dat ie dat vindt, dat ik er niet naar moet raden..!!

en je zei nog van die zlijmerige kwallen die steeds om mekaar heen hangen maar dat moet ik ook niet!!! maar als je dan een keer alleen bent...
Oud 11-03-2004, 19:55
Verwijderd
Dat hebben we allemaal, maar mensen zijn nu eenmaal verschillend. Het is misschien wel leerzaam om in te zien dat niet iedereen superslijmerig gaat doen als hij/zij verliefd is, maar dat er ook mensen zijn die wél om je geven maar dat níet zozeer laten merken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:56
ilse
ilse is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2004 @ 20:55:
Dat hebben we allemaal, maar mensen zijn nu eenmaal verschillend. Het is misschien wel leerzaam om in te zien dat niet iedereen superslijmerig gaat doen als hij/zij verliefd is, maar dat er ook mensen zijn die wél om je geven maar dat níet zozeer laten merken.
en dat is gewoon waar dit hele verhaal om draait
Oud 11-03-2004, 19:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-03-2004 @ 20:14:
Dat is niet waar, er zijn genoeg jongens die wel lieve dingen tegen hun vriendin zeggen.
*zucht* moet ik nou altijd onder elke post zeggen dat op elke regel uitzonderingen zijn? Ik dacht dat mensen van het VWO dat toch wel zouden begrijpen...
Oud 11-03-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2004 @ 20:58:
*zucht* moet ik nou altijd onder elke post zeggen dat op elke regel uitzonderingen zijn? Ik dacht dat mensen van het VWO dat toch wel zouden begrijpen...
Ach kom, je doet alsof iedere jongen zo is. Dat is totaal niet waar.

Het lijkt trouwens net alsof je een soort frustratie met betrekking tot opleidingen hebt, je begint er regelmatig over terwijl het vaak niets met het topic te maken heeft. Vreemd..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 20:02
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 20:07
ilse
ilse is offline
nouw, ik denk dat ik het wel een beetje snap. iedereen bedacnkt voor de reacties!!! xxx ilse
Oud 11-03-2004, 20:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-03-2004 @ 21:02:
Ach kom, je doet alsof iedere jongen zo is. Dat is totaal niet waar.

Het lijkt trouwens net alsof je een soort frustratie met betrekking tot opleidingen hebt, je begint er regelmatig over terwijl het vaak niets met het topic te maken heeft. Vreemd..
Nu we toch persoonlijk worden. Ik snap niet waarom je het niet gewoon uitmaakt met ********, die jongen verdient echt zoveel beter dan een meisje die hem constant loopt af te zeiken. Echt ik kijk elke keer weer met verbazing hoe jij constant negatieve dingen over hem loopt te zeuren. Accepteer die jongen zoals hij is, ipv de hele tijd zielig te doen dat jij zo'n 'slecht' vriendje hebt en hem constant te vergelijken met die o zo perfecte exen van je. Dat verdient hij echt niet.
Ik snap niet dat hij niet al gillend is weggelopen, damn

Ow, ik zal de reactie maar even opslaan, anders is hij zometeen opeens verdwenen omdat hij jou niet aanstaat
Oud 11-03-2004, 20:27
Verwijderd

Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 20:29
Verwijderd

Wat heeft dit met dit topic te maken? Je kent mij totaal niet, ******** ook niet blijkbaar. Je weet helemaal niets van onze relatie en ik zeik hem helemaal niet constant af.

Ben jij een soort stalker ofzo?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 20:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-03-2004 @ 21:29:

Wat heeft dit met dit topic te maken? Je kent mij totaal niet, ******** ook niet blijkbaar. Je weet helemaal niets van onze relatie en ik zeik hem helemaal niet constant af.

Ben jij een soort stalker ofzo?
Elk topic over vriendjes op L&R en Seks, kennelijk heb je het niet eens meer door dat je constant zo negatief bent over je relatie...

Ik heb ******** een tijd op msn gehad, kennen is het een groot woord, maar dat hij beter verdient dan dit, kan ik prima zien...

Stalker? Nee, ik lees alle topics op L&R en ik kan moeilijk om jouw reacties heen en ik heb geen reden om je op mijn negeerlijst te zetten...
Oud 11-03-2004, 20:34
*Madel*
*Madel* is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2004 @ 20:51:
Tuurlijk. En bedankt. Gelul natuurlijk, want er zijn gewoon mensen die minder snel dingen zeggen omdat ze dat in een bepaalde situatie niet gepast vinden en terecht. Er is niets gruwelijkers dan die slijmerige padden die altijd en overal maar om elkaar heen kleffen en zeggen hoeveel ze van elkaar houden en hoe mooi ze wel niet zijn (vaak zijn dat de gruwelijkste lelijkerds, ik heb ervaring daarmee, mijn nicht heeft ook zo'n kleverige relatie met een heel zijïg watje).
Pardon Was kwestie van lettertje in zin vergeten...gheghe...
Oud 11-03-2004, 20:38
Verwijderd
Ik ga er niet eens meer op in. Je kent me totaal niet, dat lijkt me duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 21:17
Verwijderd
Vreemd...
Eigenlijk heb ik dat altijd in relaties gehoord. Misschien ben ik verwend, maar al mijn exen kwamen op een onverwacht moment zuchtend om de hoek met een 'Je bent mooi'. Wat ik zelf nooit snapte maar ok . Zit ie je nooit aan te staren, of als je wakker wordt, dat ie naar je ligt te kijken? Meestal vraag ik dan wat er is en dan krijg ik een reactie van: Jij, hier of Jij, of Je bent mooi of...
Of ook het onvermijdelijke... Loop voor hem de trap op met een ietwat strakkere broek... 'Lekker kontje' Dat heb ik al helemaal nooit gesnapt Maar ik kreeg het niet in overdaad, maar wel regelmatig, vooral als ik moeite had gedaan voor als we uitgingen.

Je kunt het hem eens vragen, misschien beseft hij het niet. Gewoon: waarom zeg je dat nooit? Waarschijnlijk heeft ie het niet eens door.

Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
vergeet niet dat wij (genetisch vastgelegd) minder goed onze gevoelens kunnen uiten dan vrouwen.

we moeten om onze trots denken
(dit was mannen in het algemeen)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 21:27
NeoZero
NeoZero is offline
Het lijkt me beter als je pas een relatie hebt veel lieve woordjes te zeggen om dan meer vertrouwen te winnen. doe je dat niet dan krijgt degene tegenover je het lege gevoel en word ze onzeker
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 21:41
Verwijderd
Citaat:
*Madel* schreef op 11-03-2004 @ 21:34:
Pardon Was kwestie van lettertje in zin vergeten...gheghe...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 21:45
Alistar
Alistar is offline
Ja herken ik wel........ben dr ook onzeker van geweest
Mn eerste echte vriend zei t ook niet echt, mn 2e juist wel...en ik moet zeggen....het maakt wel verschil....je hebt gewoon veel meer het gevoel van: hij houdt echt van me.
Zeg jij t eigenlijk vaak tegen hem? Iets van: 'Lekker ding' of 'Ik hou van je'?
Oud 11-03-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2004 @ 21:32:
Ik heb ******** een tijd op msn gehad, kennen is het een groot woord, maar dat hij beter verdient dan dit, kan ik prima zien...
Ik vraag me af wat jouw probleem is en waar jij je mee bemoeit eerlijk gezegd. We hebben nu al bijna anderhalf jaar geen contact meer met elkaar en op het forum kom ik ook amper nog. Je weet dus in feite niets (meer) over mij, wat ik doe of hoe mijn relatie met Alicia verloopt :/ Het gaat je ook echt niks aan en je bestaat wat mij betreft niet meer. Ik word er echt schijtziek van dat je er mij steeds bij betrekt, kap daar verdomme eens mee

En sowieso, als Alicia iets over onze relatie op het forum zet, dan gaat het over iets waar ze mee zit. Ze schrijft dingen niet om mij af te zeiken en doet in realiteit juist haar best voor mij. Er is niemand liever dan zij. Ze is er juist altijd voor mij en helpt me als er iets is, is lief voor me, etc. Het slaat ook nergens op dat ik beter verdien ofzo Alles wat jij denkt te weten ligt voor mij en Alicia al eeuwen terug :/ Destijds waren er sowieso een hoop spanningen en daar was ik zelf zeker niet onschuldig aan.

Ik begrijp echt niet waar je het lef vandaan haalt al die dingen te beweren en waarom je het zo op haar gemunt hebt. Je komt ook ontzettend gefrustreerd over. Als hier iemand mensen afzeikt, dan ben jij het wel.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 22:49
Verwijderd
Je kunt niet ontkennen dat zij die indruk zelf behoorlijk in de hand werkt door de manier waarop ze haar verhaal schrijft. Alles in de tegenwoordige tijd, het komt op een objectieve lezer over alsof het vroeger kut was en nu nog kutter. Verder zal het mij worst wezen, maar het is niet geheel onbegrijpelijk dat mensen erin lezen dat er nu nog problemen zijn.

Blijft het feit dat als je niet wilt dat mensen zich met je relatie gaan bemoeien, je het niet op een voor iedereen toegankelijke internetsite moet zetten waar ook nog eens veel mensen elkaar kennen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 22:56
AngelLena
AngelLena is offline
Misschien vind hij het gewoon moeilijk om dat soort dingen te zeggen, kan hij zijn gevoelens niet zo goed uitdrukken. Die mogelijkheid al eens onderzocht?
Oud 11-03-2004, 22:59
Verwijderd
Dat leek mij ook al, ja. Bij mensen die het moeilijk vinden om zich verbaal complimenteus uit te drukken, kun je hun genegenheid vaak afleiden uit de manier waarop ze naar je kijken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 00:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2004 @ 23:59:
Dat leek mij ook al, ja. Bij mensen die het moeilijk vinden om zich verbaal complimenteus uit te drukken, kun je hun genegenheid vaak afleiden uit de manier waarop ze naar je kijken.
en dan nog moeten vragen wat er is
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 10:37
Verwijderd
Joh, hij is je vriend. Natuurlijk vindt hij je lief en mooi, anders zou hij je vriendje niet willen zijn. Dat hoeft-ie dan toch niet per se óók nog eens een keer te zeggen? Het gaat erom dat hij het laten merken door hoe hij zich gedráágt tegen jou. Als hij laat merken dat hij het fijn vindt om naar te te kijken, dan vindt hij je dus mooi; als hij graag met je praat en graag bij je is en dat laat merken, dan vindt hij je dus lief.

Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 11:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten