Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb het er nog nooit over gehad met hem, maar ja, dan heb ik ook weer zoiets (als nare man zegt) dat ie me dan weer vind zeuren dus dat doe ik liever ook niet...
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja, dat is mij ook altijd volledig duister gebleven. Als je erover 'begint' dan loop je zoals ik zei snel het risico dat hij iets liefs zegt om er maar vanaf te zijn.
Het kan best zo zijn dat hij je wel heel lief en mooi vindt (ik denk het wel, anders zou hij niet bij je blijven) maar dat hij er gewoon niet zo spraakzaam over is. Hoe vaker je zegt dat iemand mooi en lief is hoe meer het aan betekenis inboet, natuurlijk. Juist daarom is het misschien wel goed dat hij wel af en toe zegt dat hij van je houdt. Je kunt het misschien uit andere dingen afleiden: de manier waarop hij naar je kijkt, hoe hij dingen zegt, wat hij over je vertelt bij zijn vrienden. |
![]() |
|
dat vind ik wel een goeie. daar kan ik wel wat mee. was laatst bij een vriendin van me, met me vriend en toen deden we een spelletje. ik had het later met die vriendin over die dag, en ze zei: elke keer als ik met je zat te praten zat ie vet leuk naar je te kijken. dat soort dingen. maar dat zie ik dus niet.
das nou net jammer...!!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hoe vraag je iemand (al dan niet tactisch) of die persoon het leuk vindt om bepaalde dingen te horen? Moet je hem dan vragen of hij het leuk vindt complimentjes te krijgen? Dat vindt iedereen natuurlijk leuk en met een beetje pech pakt hij de hint niet op, dan ben je nog geen stap verder.
Ik zou persoonlijk veel waarde hechten aan het feit dat jouw vriendin opvalt dat je vriend lief naar je kijkt. Misschien zie je dat zelf niet, maar dat geeft niet. Hij doet het, daar gaat het om. Als iemand je vraagt of je iemand mooi vindt kun je liegen, dan kun je een eind weg lullen. Maar als je iemand mooi vindt en je kijkt ernaar terwijl niemand anders kijkt, dat is niet gespeeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb echt al meer dan 100x meegemaakt dat het overduidelijk was dat hij iets "liefs" zei om er vanaf te zijn, alleen al door de toon waarop was dat duidelijk. ![]() Na een tijdje weet je dus echt niet meer of hij de dingen die hij zegt wel meent. Aan het begin heb ik ontzettend vaak gezegd dat ie altijd eerlijk moest zijn en me nooit naar de mond moest praten, maar dat heeft niet erg geholpen. Als ik iets erg vind dan is het wel "dingen zeggen om ergens vanaf te zijn", dan heb ik nog liever dat hij NOOIT meer iets liefs zegt. Ik snap ook wel hoe het komt. Als je aan je vriendje gaat vragen "waarom zeg je nooit iets liefs?" dan geeft hij in het gunstigste geval gewoon antwoord. In het slechtste geval krijg je een ontwijkend antwoord, of iets als "ik weet het niet." Ga je het dan vaker vragen, dan doe je dat omdat je antwoord wilt hebben. Hij denkt dat hij het probleem kan oplossen door bewust wél lieve dingen te zeggen, maar daar heb je natuurlijk helemaal niets aan. Zoiets moet juist spontaan gebeuren, vanuit je gevoel, zonder eerst erover na te denken. Kijk dus goed uit met hoe je het brengt en vraag er vooral niet te vaak naar. Maarre.. zeg jij die dingen eigenlijk wel tegen hem? |
![]() |
||
Citaat:
maar hij reageert er ook niet op. als ik tegen hem dat zeg, zegt hij zoiets NIET terug... moet ik daar nog iets 8er zoeken of niet??
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wil je wel bevestiging ed, neem een relatie met een vrouw, die zal je namelijk altijd begrijpen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik herken het niet, maar het lijkt me ontzettend rot. Ik zou er ook een beetje onzeker van worden ja! Ik zou het tegen hem zeggen.. of vragen: vind je me niet mooi/lief ofzo? Alleen dan een beetje tactisch en leuk.. Niet ineens: nu gaan we een goed gesprek houden over wat jij van mij vindt!
![]()
||
Citaat:
Ik krijg van mijn vriend wel van tijd tot tijd te horen dat hij me zo lief, mooi, of weet-ik-veel-wat vindt, en dat is wel leuk om te horen, maar sowieso kan ik dat wel afleiden uit hoe hij doet. Ik hoop dat hij dat bij mij ook zo voelt. |
![]() |
|
Het is gewoon geen fout dat sommige mensen het moeilijker hebben met dingen als 'ik hou van jou' of 'je bent mooi te zeggen' (daar hoeft de persoon in kwestie nog niet eens een jongen voor te zijn) Ik vrees dat je er weinig aan kunt doen en gewoon moet accepteren dat hij het maar af en toe zegt. Over zoiets moet je zeker niet onzeker wordt, dat is alleen maar rot voor jezelf en nergens voor nodig! Denk maar gewoon dat die keren dat hij het zegt, hij het wel helemaal meent
![]()
Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 20:33. |
Advertentie |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en je zei nog van die zlijmerige kwallen die steeds om mekaar heen hangen maar dat moet ik ook niet!!! maar als je dan een keer alleen bent...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt trouwens net alsof je een soort frustratie met betrekking tot opleidingen hebt, je begint er regelmatig over terwijl het vaak niets met het topic te maken heeft. Vreemd.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap niet dat hij niet al gillend is weggelopen, damn ![]() Ow, ik zal de reactie maar even opslaan, anders is hij zometeen opeens verdwenen omdat hij jou niet aanstaat ![]()
||
Citaat:
Ik heb ******** een tijd op msn gehad, kennen is het een groot woord, maar dat hij beter verdient dan dit, kan ik prima zien... Stalker? Nee, ik lees alle topics op L&R en ik kan moeilijk om jouw reacties heen en ik heb geen reden om je op mijn negeerlijst te zetten...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Vreemd...
Eigenlijk heb ik dat altijd in relaties gehoord. Misschien ben ik verwend, maar al mijn exen kwamen op een onverwacht moment zuchtend om de hoek met een 'Je bent mooi'. Wat ik zelf nooit snapte maar ok ![]() Of ook het onvermijdelijke... Loop voor hem de trap op met een ietwat strakkere broek... 'Lekker kontje' Dat heb ik al helemaal nooit gesnapt ![]() Je kunt het hem eens vragen, misschien beseft hij het niet. Gewoon: waarom zeg je dat nooit? Waarschijnlijk heeft ie het niet eens door. Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 21:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
we moeten om onze trots denken ![]() (dit was mannen in het algemeen) |
![]() |
|
Ja herken ik wel........ben dr ook onzeker van geweest
![]() Mn eerste echte vriend zei t ook niet echt, mn 2e juist wel...en ik moet zeggen....het maakt wel verschil....je hebt gewoon veel meer het gevoel van: hij houdt echt van me. Zeg jij t eigenlijk vaak tegen hem? Iets van: 'Lekker ding' of 'Ik hou van je'?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En sowieso, als Alicia iets over onze relatie op het forum zet, dan gaat het over iets waar ze mee zit. Ze schrijft dingen niet om mij af te zeiken en doet in realiteit juist haar best voor mij. Er is niemand liever dan zij. Ze is er juist altijd voor mij en helpt me als er iets is, is lief voor me, etc. Het slaat ook nergens op dat ik beter verdien ofzo ![]() Ik begrijp echt niet waar je het lef vandaan haalt al die dingen te beweren en waarom je het zo op haar gemunt hebt. Je komt ook ontzettend gefrustreerd over. Als hier iemand mensen afzeikt, dan ben jij het wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt niet ontkennen dat zij die indruk zelf behoorlijk in de hand werkt door de manier waarop ze haar verhaal schrijft. Alles in de tegenwoordige tijd, het komt op een objectieve lezer over alsof het vroeger kut was en nu nog kutter. Verder zal het mij worst wezen, maar het is niet geheel onbegrijpelijk dat mensen erin lezen dat er nu nog problemen zijn.
Blijft het feit dat als je niet wilt dat mensen zich met je relatie gaan bemoeien, je het niet op een voor iedereen toegankelijke internetsite moet zetten waar ook nog eens veel mensen elkaar kennen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Joh, hij is je vriend. Natuurlijk vindt hij je lief en mooi, anders zou hij je vriendje niet willen zijn. Dat hoeft-ie dan toch niet per se óók nog eens een keer te zeggen? Het gaat erom dat hij het laten merken door hoe hij zich gedráágt tegen jou. Als hij laat merken dat hij het fijn vindt om naar te te kijken, dan vindt hij je dus mooi; als hij graag met je praat en graag bij je is en dat laat merken, dan vindt hij je dus lief.
Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 11:24. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
dit is NIET van mij.... Somari | 0 | 19-10-2001 23:13 |