Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nee joh, officieel 25, maaar in de praktijk altijd rond de 20, soms zelfs midner. En als je t niet goed kunt lezen, boeit t ze niet zo, als je t maar op zo een 17m kan zien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed 15 meter verder boeit ook niet.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
denk dat -2.5 ofzo het maximum is. Je moet namelijk een minimum visus van 0.5 van beide ogen hebben (ik had 0.65) |
![]() |
|
Denk zo'n 25 tot 30 meter.
Bij mijn tussentijdse toets kon ik het niet lezen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=779352 M.A.W kan wel binnenkort op ![]() |
![]() |
|
![]() |
Toen ik moest afrijden moest ik ook geloof ik op 50 meter afstand staan. Ik moest een kenteken lezen van een superklein fiatje. Heb toen net gedaan alsof ik dacht dat ie de auto ernaast bedoelde. Ik kon het echt goed niet zien, maar die auto ernaast wel
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tsja, wie weet. Maar waarom doe je in godsnaam een TTT zonder te weten wat er fout ging, of je geslaagd zou zijn of juist gezakt, wat je moet verbeteren, blablabla?????!
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je moet t proberen te lezen, maar als je t niet kunt lezen mag je echt nog wel afrijden. Er zijn nl. mensen die het door de zenuwen ineens niet meer kunnen ofzo. Als je dan verder je examen goed doet, moet je t aan t einde nog n keer proberen. Als je t dan gewoon goed doet, krijg je toch lekker je rijbewijs. En tsja... als je t dan nog niet kunt lezen, moet je eerst n bril kopen volgens mij. ik weet niet of je dan je examen over moet doen of dat je resultaten blijven staan.
|
Toen ik voor de eerste keer op moest had ik eigenlijk nieuwe lenzen nodig, omdat die van mij een te lage sterkte hadden zeg maar. Ik zag alles prima, maar niet 100%. Dus hadden mijn rij-instructeur en ik vantevoren even gekeken of ik die afstand haalde met lezen: nee dus
![]() Ik bang.. wees mijn examinator gelukkig mijn eigen lesauto aan om het kenteken van te lezen en die wist ik uit mijn hoofd ![]() Nouja, ik was toch gezakt maargoed...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest je vandaag om lachen #8 Verwijderd | 500 | 01-10-2013 20:02 | |