Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2004, 17:48
paco de taco
paco de taco is offline
dat snap ik dat je het niet erg vind maar als je het niet erg vind kan je toch ook gewoon je kop houden en niet van die domme opmerkingen maken.
Advertentie
Oud 13-03-2004, 18:19
Verwijderd
Crazy Town is koewl man... Maar hij zat er idd niet bij toen ze doorbraken. Maar goeeewdd.... wat een stelletje nerdjes trouwens.. mag wel wat meer respect voor die gastjes hebbe man. ze zijn vet gruwlijk en boeke jullie dr uiwwt!

lang leve crazy town...Me mede leven.
Oud 13-03-2004, 18:21
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
UhMz JaH
Oud 13-03-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Fortune Faded schreef op 13-03-2004 @ 19:19:
ze zijn vet gruwlijk en boeke jullie dr uiwwt!
Oh dan, nee, dan wel, dan wel...
Oud 13-03-2004, 19:07
funest
funest is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 12-03-2004 @ 20:10:
jammer dat het de zanger niet is.
Oud 14-03-2004, 14:55
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 13-03-2004 @ 18:47:
Welkom in je zielige respectloze pubertjes ik-ben-twaalf-en-boos-op-mijn-ouders-en-de-lerares-Nederlands-want-ze-lacht-me-uit fase.

Get a life en show some respect, als je dan toch botte opmerkingen moet maken, doe het dan over die loser die die foto zo ongelovelijk slecht verPhotoshopte.
nog zoiets:
mensen denken tegenwoordig dat alles te wijten valt aan 'pubertjes-opstand-pesten-jeugdproblemen-' etcetera als je je mening geeft, en die is misschien in sommige ogen grof.

who fucking cares? het is een mening, en er is niets zieks of traumatisch aan gelinkt. dat amateur pseudo psychologische komt mijn strot uit.

Waarom zou ik respect betuigen voor iemand die in een kutband zit? Ik ken die vent niet. En ik wou hem niet kennen ook.
klaar. dat is het. niets meer, niets minder.

diegene die dat roepen zijn vaak dezelfde die bij een ongeluk gaan staan kijken zodat de ambulance er niet doorheenkomt.
Oud 14-03-2004, 15:16
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 14-03-2004 @ 15:55:
mensen denken tegenwoordig dat alles te wijten valt aan 'pubertjes-opstand-pesten-jeugdproblemen-' etcetera als je je mening geeft, en die is misschien in sommige ogen grof.
Is 'tie ook.

Citaat:
who fucking cares? het is een mening, en er is niets zieks of traumatisch aan gelinkt. dat amateur pseudo psychologische komt mijn strot uit.
Wat mij de strot uit komt is dat iedereen tegenwoordig maar denkt dat zijn botte mening er ook maar iets toe doet. Vrijheid van meningsuiting zou aan een IQ-test gehangen moeten worden.

Als het je niet interesseerd dan reageer je maar lekker niet, en ga je niet de botte boer uit lopen hangen. Botte boeren hebben we namelijk al genoeg in dit land. Ik ga ook niet bij jou thuis de hele buurt lopen wensen. Op de een of andere manier heb ik kennelijk iets meer aan fatsoen in mijn reet.

Citaat:
diegene die dat roepen zijn vaak dezelfde die bij een ongeluk gaan staan kijken zodat de ambulance er niet doorheenkomt.
Die vergelijking doortrekkend zou jij degene zijn die luid toeterend door een begravenis-stoet heenscheurt, en nog even uit de ramen schreeuwt: "Joh, rot eens op kneuzen! Ik ken die gozer van jullie niet, dus tyft een end aan de kant!"
Oud 14-03-2004, 15:20
86dagreed
86dagreed is offline
beste man, dit is een forum, waarop meningen gegeven worden, ongevraagd of niet, het blijft een forum.

En ik reageer er op. En meer fatsoen? dat weet ik niet.
maar er zijn altijd mensen die bijv. sex en dood taboe onderwerpen vinden. 'oooh dat mag je niet zeggen'.
ow sorry, ik zal mijn bek met een emmer zeep wassen.

ondertussen wenst iedereen elkaar dood, en heerst er overal
jaloezie, ellende, hebzucht etc. Maar nog altijd viert de hypocrisie hoogtij. Waarom bot doen als die persoon je later nog te pas kan komen?
waarom mijn mening geven, en mensen die me dan een eikel vinden? nee, liever meegaan in de massa, de veiligheid opzoeken, waarom zelf leren zwemmen als je meegetrokken wordt. daar pas ik voor.

vrijheid van meningsuiting aan een iq hangen?
een idee. als je doelt/dnekt dat ik een lompe boer ben
die zonder nadenken dingen roept: mis.
Oud 14-03-2004, 15:24
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 14-03-2004 @ 16:20:
beste man, dit is een forum, waarop meningen gegeven worden, ongevraagd of niet, het blijft een forum.

En ik reageer er op. En meer fatsoen? dat weet ik niet.
maar er zijn altijd mensen die bijv. sex en dood taboe onderwerpen vinden. 'oooh dat mag je niet zeggen'.
ow sorry, ik zal mijn bek met een emmer zeep wassen.

ondertussen wenst iedereen elkaar dood, en heerst er overal
jaloezie, ellende, hebzucht etc. Maar nog altijd viert de hypocrisie hoogtij. Waarom bot doen als die persoon je later nog te pas kan komen?
waarom mijn mening geven, en mensen die me dan een eikel vinden? nee, liever meegaan in de massa, de veiligheid opzoeken, waarom zelf leren zwemmen als je meegetrokken wordt. daar pas ik voor.

vrijheid van meningsuiting aan een iq hangen?
een idee. als je doelt/dnekt dat ik een lompe boer ben
die zonder nadenken dingen roept: mis.
zelf ik zie daar wel een punt in, terwijl ik toch een voorstander ben van het voor je houden van doodswensen.
Oud 15-03-2004, 17:02
Reserv
Reserv is offline
Ik heb me per ongeluk wel eens verdiept in Crazytown (die laatste cd was niet eens zo slecht overigens). Rust was de 2e gitarist op 'Butterfly'. Na dat album, The Gift Of Game, is hij eruit gestapt vanwege een ander projectje. Onofficieel schijnt het zo te zijn dat zijn voormalige bandgenoten die deze beslissing voor hem hebben genomen, omdat Rust niet zo op een niffie kook meer of minder keek... Dan krijg je dat, ja... Anyway, God Hebbe Zijn Ziel - RIP...

xxx
Oud 15-03-2004, 17:07
funest
funest is offline
Citaat:
®obin schreef op 15-03-2004 @ 18:02:
omdat Rust niet zo op een niffie kook meer of minder keek... Dan krijg je dat, ja... Anyway, God Hebbe Zijn Ziel - RIP...
niffie kook meer of minder?
Oud 15-03-2004, 17:10
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
®obin schreef op 15-03-2004 @ 18:02:
Ik heb me per ongeluk wel eens verdiept in Crazytown (die laatste cd was niet eens zo slecht overigens). Rust was de 2e gitarist op 'Butterfly'. Na dat album, The Gift Of Game, is hij eruit gestapt vanwege een ander projectje. Onofficieel schijnt het zo te zijn dat zijn voormalige bandgenoten die deze beslissing voor hem hebben genomen, omdat Rust niet zo op een niffie kook meer of minder keek... Dan krijg je dat, ja... Anyway, God Hebbe Zijn Ziel - RIP...

xxx
Boeiend.

Kansloze junk, hij moet de gevolgen maar accepteren.
Oud 15-03-2004, 17:14
De Dood
De Dood is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 12-03-2004 @ 20:12:
crazytown is toch niet fantastisch en hij was voormalig gitarist.

maar iemand dood wensen haat ik.
mensen die mensen haten die mensen dood wensen moeten dood!!
Oud 15-03-2004, 17:23
telluriet
telluriet is offline
Mensen die mensen die mensen die mensen die mensen dood wensen moeten dood.

Ofzo.
Oud 15-03-2004, 17:55
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
De Dood schreef op 15-03-2004 @ 18:14:
mensen die mensen haten die mensen dood wensen moeten dood!!
Ja,Graftak ... de Dood komt dichtbij heh? Ik vind gewoon dat je respect moet hebben voor de overledenen, je hebt zekr vandaag geen 3 minuten stilte gehouden, ofwel?
Ook al is het iemand die je niet mag, tenzij het een dicatator is ofzo, ik vind het gewoon abnormaal om dan iemand dood te wensen.
Oud 15-03-2004, 17:58
telluriet
telluriet is offline
maar dat meende ik natuurlijk niet heh...
Artus
Artus is offline
muddy ook niet
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 15-03-2004 @ 18:58:
Oud 15-03-2004, 17:59
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
muddy schreef op 15-03-2004 @ 18:55:
Ik vind gewoon dat je respect moet hebben voor de overledenen,
Bullcrap, een klootzak is 'n klootzak. of 'ie nou leeft of niet.
dat iemand dood is geeft die persoon niet automatisch respect.
Oud 15-03-2004, 18:12
Darko
Darko is offline
jammer..
en nu verder met mijn dagelijkse bezigheid..
Oud 15-03-2004, 19:06
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 15-03-2004 @ 18:59:
Bullcrap, een klootzak is 'n klootzak. of 'ie nou leeft of niet.
dat iemand dood is geeft die persoon niet automatisch respect.
ja alleen bij klootzakken, maar bij iemand die je helemaal niet kent vind ik dat als je niks positiefs te zeggen hebt je maar beter niks moet zeggen.
Oud 15-03-2004, 19:07
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
telluriet schreef op 15-03-2004 @ 18:58:
Oud 15-03-2004, 19:32
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fortune Faded schreef op 13-03-2004 @ 19:19:
Crazy Town is koewl man... Maar hij zat er idd niet bij toen ze doorbraken. Maar goeeewdd.... wat een stelletje nerdjes trouwens.. mag wel wat meer respect voor die gastjes hebbe man. ze zijn vet gruwlijk en boeke jullie dr uiwwt!

lang leve crazy town...Me mede leven.
Ga fuckin breezers drinken mongool

Oja, ik vind vaker ook wel eens dat sommige mensen nogal grof/kwetsend/provocaal doen, en degene die dat zijn weten zelf ook wel wie ik bedoel...

Soms is het terecht, vaker ook niet...

Soms is het erg grappig, maar vaker gaat het ook erg ver en valt het in een kwetsend verband....

misschien moet maar iemand weer ff het moraalridder plaatje posten, maar dat heb ik graag voor over...

Oja, ik moest die gast van crazytown en het boeit me verder ook niet ofzo, hij heeft zichzelf een hartaanval ge-punt, dus ik denk dat het sadistische ondertoontje deze keer wél gepast is...

ik ben zelf ook niet vies van een flinke dosis sadisme, maar het moet niet kwetsend worden, want dan is het niet meer leuk.....
Oud 15-03-2004, 19:57
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
AM schreef op 15-03-2004 @ 18:07:
niffie kook meer of minder?
Nifje (das Randstads voor snuifje) coke, dus...

En ik vin niet dat mensen die dood mensen wensen moet dood mwensen (of zo), maar '...over den dooden nicks dan goedsch', of heb je dat nooit geleerd?

xxx
Oud 16-03-2004, 16:31
Aerochick
Aerochick is offline
Is dat die dude die in de band de naam 'Squirell' ofzo had?
Oud 16-03-2004, 18:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 13-03-2004 @ 18:47:
Welkom in je zielige respectloze pubertjes ik-ben-twaalf-en-boos-op-mijn-ouders-en-de-lerares-Nederlands-want-ze-lacht-me-uit fase.

Get a life en show some respect, als je dan toch botte opmerkingen moet maken, doe het dan over die loser die die foto zo ongelovelijk slecht verPhotoshopte.
zeg dan nietzman
Oud 16-03-2004, 18:41
RockGuru
RockGuru is offline
Goed, ondanks dat sommige mensen hier blijkbaar het IQ van een visstick hebben (wat wel blijkt uit sommige reacties van bepaalde mensen), moet ik toch effe reageren.

Rust Epique was de gitarist op The Gift Of Game (het eerste album) maar ging weg voor ze echt doorbraken.

Crazy Town bestaat al lang niet meer, ze zijn nu allemaal bezig met solo projecten.

En inderdaad, dat tweede album van hun is veel beter dan de eerste.
Oud 16-03-2004, 18:51
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
RockGuru schreef op 16-03-2004 @ 19:41:
Goed, ondanks dat sommige mensen hier blijkbaar het IQ van een visstick hebben (wat wel blijkt uit sommige reacties van bepaalde mensen), moet ik toch effe reageren.

Rust Epique was de gitarist op The Gift Of Game (het eerste album) maar ging weg voor ze echt doorbraken.

Crazy Town bestaat al lang niet meer, ze zijn nu allemaal bezig met solo projecten.

zeg aap, denk je dat iemand het hier wat boeit wat crazytown doet of niet doet?

behalve doodgaan ofcourse
Oud 16-03-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:

Bestaat al lang niet meer!!! Dit is een dag van nationale rouw nu ik hoor dat mijn grote helden CrazyTown uit elkaar zijn, ik wil dooood!!!!!!!
Oud 16-03-2004, 18:53
RockGuru
RockGuru is offline
Citaat:
birthmark schreef op 16-03-2004 @ 19:51:
zeg aap, denk je dat iemand het hier wat boeit wat crazytown doet of niet doet?

behalve doodgaan ofcourse
kort antwoord: nee
lang antwoord: nee, en het kan me geen ene vliegende fuck schelen wat jullie denken/boeien.

Gewoon een correctie, er staat (als je kunt lezen tenminste) Gitarist crazytown overleden.

1. Hij was geen gitarist meer (maar dat was al gezegd)
2. Er is geen eens meer een Crazy Town
3. Zelfs over een waardeloze act als Crazy Town kun je wel met wat meer respect praten. Het is toch een persoon die overlijdt.

Tot zover mijn moralistische gezeik.
Oud 16-03-2004, 18:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
RockGuru schreef op 16-03-2004 @ 19:53:
kort antwoord: nee
lang antwoord: nee, en het kan me geen ene vliegende fuck schelen wat jullie denken/boeien.

Gewoon een correctie, er staat (als je kunt lezen tenminste) Gitarist crazytown overleden.

1. Hij was geen gitarist meer (maar dat was al gezegd)
2. Er is geen eens meer een Crazy Town
3. Zelfs over een waardeloze act als Crazy Town kun je wel met wat meer respect praten. Het is toch een persoon die overlijdt.

Tot zover mijn moralistische gezeik.
blij dat je het zelf in ziet

zou het jou wat uitmaken als frans bauer doodgaat?
Oud 16-03-2004, 18:58
RockGuru
RockGuru is offline
Nee, dan nog liever 24 uur naar Butterfly moeten luisteren

Maar ik zou niet in een "Frans Bauer is overleden" topic gaan lopen schreeuwen over wat voor klootviool hij nou was.
Oud 16-03-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 16-03-2004 @ 19:56:
blij dat je het zelf in ziet

zou het jou wat uitmaken als frans bauer doodgaat?
Zou het jou uitmaken als Frans Bauer een Hells Angel blijkt te zijn?
Oud 16-03-2004, 19:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
lonewood schreef op 16-03-2004 @ 19:59:
Zou het jou uitmaken als Frans Bauer een Hells Angel blijkt te zijn?
het zal me een dikke zwans wezen
Oud 16-03-2004, 22:06
grandmommy
grandmommy is offline
tsja... birds come, and then they go.

oh wacht, CRAZYTOWN zei je? ja, lekker boeiend dan voor die gast...van zo'n kutband zou ik ook hartklachten krijgen
Oud 17-03-2004, 01:32
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 16-03-2004 @ 23:06:
[B]tsja... birds come, and then they go.

/B]
ehhhhrrrrr....jah...
Oud 17-03-2004, 11:09
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:

een koffer vol crazy town kennis in je bagage.
zet het op je cv.
Oud 17-03-2004, 15:13
RockGuru
RockGuru is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 17-03-2004 @ 12:09:
een koffer vol crazy town kennis in je bagage.
zet het op je cv.

Dan kom ik dus nooit meer in aanmerking voor een serieuze band met zo'n CV.
Oud 05-08-2008, 02:15
Unique Clone
Unique Clone is offline
Je Moeder Heeft Een Bilwrat!!!
En Je Pa Een Pik-puist!!
Oud 05-08-2008, 09:20
Verwijderd
huh, dat wist ik geen eens btw, wat een idioot topic

Laatst gewijzigd op 05-08-2008 om 09:26.
Oud 05-08-2008, 12:36
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ja, deze mag dus dicht he

Regels voor berichten