Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Als het je niet interesseerd dan reageer je maar lekker niet, en ga je niet de botte boer uit lopen hangen. Botte boeren hebben we namelijk al genoeg in dit land. Ik ga ook niet bij jou thuis de hele buurt lopen wensen. Op de een of andere manier heb ik kennelijk iets meer aan fatsoen in mijn reet. Citaat:
|
![]() |
|
beste man, dit is een forum, waarop meningen gegeven worden, ongevraagd of niet, het blijft een forum.
En ik reageer er op. En meer fatsoen? dat weet ik niet. maar er zijn altijd mensen die bijv. sex en dood taboe onderwerpen vinden. 'oooh dat mag je niet zeggen'. ow sorry, ik zal mijn bek met een emmer zeep wassen. ondertussen wenst iedereen elkaar dood, en heerst er overal jaloezie, ellende, hebzucht etc. Maar nog altijd viert de hypocrisie hoogtij. Waarom bot doen als die persoon je later nog te pas kan komen? waarom mijn mening geven, en mensen die me dan een eikel vinden? nee, liever meegaan in de massa, de veiligheid opzoeken, waarom zelf leren zwemmen als je meegetrokken wordt. daar pas ik voor. vrijheid van meningsuiting aan een iq hangen? een idee. als je doelt/dnekt dat ik een lompe boer ben die zonder nadenken dingen roept: mis.
||
Citaat:
|
Ik heb me per ongeluk wel eens verdiept in Crazytown (die laatste cd was niet eens zo slecht overigens). Rust was de 2e gitarist op 'Butterfly'. Na dat album, The Gift Of Game, is hij eruit gestapt vanwege een ander projectje. Onofficieel schijnt het zo te zijn dat zijn voormalige bandgenoten die deze beslissing voor hem hebben genomen, omdat Rust niet zo op een niffie kook meer of minder keek...
![]() xxx
||
Citaat:
Kansloze junk, hij moet de gevolgen maar accepteren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook al is het iemand die je niet mag, tenzij het een dicatator is ofzo, ik vind het gewoon abnormaal om dan iemand dood te wensen.
||
Citaat:
dat iemand dood is geeft die persoon niet automatisch respect. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Oja, ik vind vaker ook wel eens dat sommige mensen nogal grof/kwetsend/provocaal doen, en degene die dat zijn weten zelf ook wel wie ik bedoel... Soms is het terecht, vaker ook niet... Soms is het erg grappig, maar vaker gaat het ook erg ver en valt het in een kwetsend verband.... misschien moet maar iemand weer ff het moraalridder plaatje posten, maar dat heb ik graag voor over... Oja, ik moest die gast van crazytown en het boeit me verder ook niet ofzo, hij heeft zichzelf een hartaanval ge-punt, dus ik denk dat het sadistische ondertoontje deze keer wél gepast is... ik ben zelf ook niet vies van een flinke dosis sadisme, maar het moet niet kwetsend worden, want dan is het niet meer leuk.....
||
Citaat:
En ik vin niet dat mensen die dood mensen wensen moet dood mwensen (of zo), maar '...over den dooden nicks dan goedsch', of heb je dat nooit geleerd? ![]() xxx
||
Citaat:
|
Goed, ondanks dat sommige mensen hier blijkbaar het IQ van een visstick hebben (wat wel blijkt uit sommige reacties van bepaalde mensen), moet ik toch effe reageren.
Rust Epique was de gitarist op The Gift Of Game (het eerste album) maar ging weg voor ze echt doorbraken. Crazy Town bestaat al lang niet meer, ze zijn nu allemaal bezig met solo projecten. En inderdaad, dat tweede album van hun is veel beter dan de eerste. |
![]() |
||
Citaat:
behalve doodgaan ofcourse
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
lang antwoord: nee, en het kan me geen ene vliegende fuck schelen wat jullie denken/boeien. Gewoon een correctie, er staat (als je kunt lezen tenminste) Gitarist crazytown overleden. 1. Hij was geen gitarist meer (maar dat was al gezegd) 2. Er is geen eens meer een Crazy Town 3. Zelfs over een waardeloze act als Crazy Town kun je wel met wat meer respect praten. Het is toch een persoon die overlijdt. Tot zover mijn moralistische gezeik. |
![]() |
||
Citaat:
zou het jou wat uitmaken als frans bauer doodgaat?
||
Citaat:
een koffer vol crazy town kennis in je bagage. zet het op je cv.
|
|