Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
spanish castle magic is knettergoed, purple haze heerscht, bleeding heart live is kickass, voodoo chile mag dr ook wezen, maar hey joe is een COVER. Dat jullie het ff weten, het is niet van
Jimi, wat iedereen denkt. Maar ik vind hemzelf geniaal, alleen had hij zoveel meer kunnen bereiken als hij nadacht en de controle over zijn lijf behield. The Isle of White gezien? Daar zie je pas hoe fucked up hij was door de drugs, zijn laatste concert ooit. Jammer. |
![]() |
||
Citaat:
ja.........die jimi.....goede gitarist zonder twijfel..... leuke nummers maken kan hij niet...zonder twijfel...
|
![]() |
Hendrix was een briljante gitarist in zijn Genre.
Die gitaristen van nu zijn allemaal maar van hetzelfde, al dat snelle gedoe, dat kan mijn hartje niet aan. Er zijn natuurlijk nog wel een aantal briljante gitaristen van deze tijd; Neem een Jesse Davey, Math Scofield, Jon Amor. Keith blijft ook geniaal, maar die zal binnekort wel dood zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind hem geniaal, niet de beste gitarist. Als componist is zeker briljant, met weinig veel doen en het ontwikkelen van een eigen speelstijl. RE5PECT. Stevie Ray Vaughan kan 't tot nu toe als een van de weinigen echt goed nadoen ![]()
||
![]() |
Citaat:
http://www.thedaveybrothers.com/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
jimi hendrix was zijn tijd gewoon ver vooruit, de versterkers konden het niet aan, daarom klonk het live allemaal een beetje wazig.
persoonlijk vind ik jimi hendrix wel de beste gitarist ooit, veel gitaristen hebben hun stijl op hem gebaseerd. Ook heeft jimi een volledig nieuwe stijl geintroduceerd en ging zn eigen gang. Daarom vind ik voodoo child / voodoo chile / voodoo child (slight return) / voodoo chile (slight return), welke versie dan ook niet echt veel voorstellen van SRV, en zeker Little Wing niet bah. Totaal geen toegevoegde waarde. |
![]() |
||
Citaat:
Als je een beetje gehoor zou hebben zou je kunnen horen dat Little Wing van SRV echt veeeeel beter is dan die van Jimi. SRV speelt m gewoon veel beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar dat gelul over versterkers is echt dik gelul idd
|
![]() |
|