Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2004, 13:20
Severus
Severus is offline
Citaat:
Fabel schreef op 18-08-2004 @ 23:22 :
Jaaa ik wil het ook weten!
Ik ook.
Oud 20-08-2004, 17:25
annetjuh
annetjuh is offline
ik heb ongeveer een soort van prille relatie gehad met een leraar alhoewel toen was hij nog geen leraar. Maar we kregen een nieuwe en toen stond hij voor de klas. Slik... Meteen duidelijk gemaakt dat het zo toch niets zou kunnen worden van bijde kanten. Kon altijd wel goed met hem op schieten en nu ben ik van school en hij heeft een vriendin en we spreken elkaar wel vaak maarjah dit is eigenlijk alleen grappig. Het was z'n eerste echte baan.
Oud 22-08-2004, 11:43
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Ja, ik heb toch ook wel een erg aantrekkelijke lerares op school...
Oud 22-08-2004, 12:12
Susanne
Susanne is offline
Niet op een leraar maar wel op een stagiare Duits, daar heb ik ook mee gekust maar dat had ik ook al eerder gedaan, voordat hij stage kwam lopen bij mij op school dus opzich was het niet zo raar..
Oud 23-08-2004, 11:28
Tox
Tox is offline
Citaat:
Susanne schreef op 22-08-2004 @ 13:12 :
Niet op een leraar maar wel op een stagiare Duits, daar heb ik ook mee gekust maar dat had ik ook al eerder gedaan, voordat hij stage kwam lopen bij mij op school dus opzich was het niet zo raar..
hehe zoiets heb ik ook, alleen was ik dan de stagaire geschiedenis en heb ik met een leerling van mij gezoend (ja was wel een hele tijd na mijn stage), en zij was toen 16 en ik 19 dus vind dat nog wel kunnen.
Oud 23-08-2004, 11:33
Mindfields
Mindfields is offline
Mijn vriend heeft - voordat we iets kregen - 1x les gegeven aan mijn klas. Eigenlijk heb ik dus ook een relatie met een leraar..

Maar verder; nope, nooit verliefd geweest op een leraar.
Oud 23-08-2004, 11:45
Big M
Big M is offline
nog niet zo lang geleden heeft een leraar van een school hier in de buurt, waar een aantal van mijn vrienden op zitten, zelfmoord gepleegd omdat zijn vrouw er achter kwam dat hij een affaire had met een meisje uit de 3e klas... daar schrik je behoorlijk van, zelfs al zit je niet op die school
Oud 24-08-2004, 09:33
SmileTouchKiss
SmileTouchKiss is offline
Citaat:
GodSaveTheQueen schreef op 13-08-2004 @ 18:35 :
nou, dat is me dus echt nog nooit overkomen, omg zo leuk waren de leraren ook weer niet (*kuch* )

en de jongste leraar die bij ons op school liep was iets van 27 ofzo, ja ook wel knap en iedereen vond hem ook wel lekk0r enzo..,
maar ik liep er natuurlijk weer mee te bitchfighten
(mijn god, wat een zak was dat)
Bedoel je toevallig 'die ene van natuurkunde' ?
Oud 24-08-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
SmileTouchKiss schreef op 24-08-2004 @ 10:33 :
Bedoel je toevallig 'die ene van natuurkunde' ?
Heeeeeeeeeeeee, ken jij die ook?

Offtopic: wat is je 06 ook al weer en zit je al in Greauningen?
Oud 03-09-2004, 21:47
eeytje
eeytje is offline
Citaat:
lso schreef op 18-08-2004 @ 20:12 :
Is een tijdje geleden.. ik was 15 ben er nu 20.. Maar ik denk er vaak aan terug..
Jah, begrijpelijk... Ook het gevoel van: Als hij niet was overleden, wat was er dan tussen ons gebeurd?
Of kun je dat wel goed van je af zetten?
Oud 03-09-2004, 22:03
Lotte
Lotte is offline
Dr is bij mij in de buurt een leraar veroordeelt tot iets van €5.000,- boete en een taakstraf omdat hij sexuele dingen met een leerlinge van 15 heeft gedaan en eerder nog eens gezoend heeft met ook een leerlinge. Het schijnt ook dat hij problemen met cocaine had enzo. Ik vind dat op zich wel ver gaan, maar een vriendin van me zegt dat ze gehoord heeft dat dat meisje het ook wel wou. Dat had ik zelf ook al een beetje bedacht, maar die leraar was gewoon fout bezig. Had ie maar op een andere school moeten gaan werken.
Oud 08-09-2004, 13:29
PrimRose
PrimRose is offline
ik ben best wel een beetje mijn volledige havo flieft geweest op mijn docent wiskunde. (kee, alleen in de 1e was hij mijn docent).

Leeftijdsverschil: 15 jaar.
Iets geworden: nee
Aan hem verteld: ja, in havo 4, contact was daarna iets minder,
tgevoel ook, ik denk dat het mede daardoor
daarna wel weer iets beter geworden. Na mijn
havo heb ik hem bijna niet meer gezien. (terwijl
we toch in hetzelfde dorp woonden, gedurende
de havo zelfs in dezelfde straat).
Gevoel nu: heb nu al 4 jaar een hele lieve vriend, mijn gevoelens
voor die docent zijn voltooid verleden tijd. Toch zou
het grappig zijn om eens een kop koffie met die man
te gaan drinken. Gewoon om eens bij te kletsen. Hij
heeft me op de havo best veel geholpen met allerlei
persoonlijke stuff. Zou het wel leuk vinden dat hij zou
weten dat het toch nog goed met me is gekomen.
Oud 09-09-2004, 12:43
Verwijderd
ja ik was/ben verliefd op een muziek leraar.
hij gaf bij mij op school les alleen ben ik nu van die school af en heb ik nu een relatie met hem.
Oud 09-09-2004, 18:50
Suzy Q
Suzy Q is offline
Ja, ik werd in de derde klas verliefd op mijn leraar Frans van in de 40.. Op een gegeven moment heb ik het aan hem verteld en hij reageerde heel lief. Hij had wel een gezin en zei dat het niks kon worden.. maar dat wist ik zelf ook wel. Ik had verder ook wel een goede band met hem, kon goed met hem praten enzo...
Na een paar maanden begon het een obsessie geworden en heb ik veel erge dingen gedaan. Het werd zelfs zo erg dat ik van school gestuurd zou worden. Op dat moment besloot ik psychologische hulp te zoeken en ben uiteindelijk bij de RIAGG terechtgekomen. De leraar in kwestie heeft me ongeveer 8 maanden genegeerd en ik bleef maar verliefd.. Ik wilde er graag met hem over praten, maar hij had daar geen behoefte aan..
In mei dit jaar ben ik onder zijn begeleiding op werkweek geweest naar Parijs en daar deed hij weer heel erg aardig tegen me.. zonder dat we ooit hadden gepraat over wat er gebeurd was. Hij zegt me nu wel weer gedag enzo.. en ik ben nog steeds verliefd.. Heb trouwens sinds de derde geen les meer van hem gehad (zit nu in 5 havo..)
Dus.
Ben trouwens deze zomervakantie wel een beetje verliefd geworden op een student van 23.. maar die gevoelens waren veel minder dan voor die leraar.. Waar ik eigenlijk ook nog steeds wel gevoelens voor had. Dat was best wel verwarrend.. Toen ik hem na de vakantie weer zag, was ik die student eigenlijk ook best wel weer vergeten..
Ik denk eigenlijk dat ik nooit meer zó verliefd op iemand zal worden als op hem..

Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 18:53.
Oud 09-09-2004, 20:12
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Wij hebben een ontzettende lekkere -wat voor vak hij geeft weet ik niet- leraar

Volgens mij is hij nog hartstikke jong, hippe kleding,

Hij geeft helaas alleen maar aan tl en kaderberoeps les...
Oud 12-09-2004, 21:39
Julezz
Julezz is offline
Ojaa.. Ik was 2 jaar geleden verliefd op mijn gymleraar, hij was toen 22.. Maar hij bleef maar 1 jaar op mijn school, toen ging ie weg.. Vorig jaar werd ik verliefd op mijn wiskunde leraar Die is 26.. Maar toen ging ik van school..
En nu zit ik op een andere school... En mijn leraar AudioVisule Communicatie is... erg aantrekkelijk Maar ik wil niet wéér verliefd worden op een leraar.. Concentratieproblemen enz enz. Het is niet echt makkelijk. Dus ik moet me niet te veel gaan focussen op hem.. Word moeilijk
Oud 20-09-2004, 23:00
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Ik heb wel vaker een leraar leuk gevonden, maar in de derde werd ik pas echt verliefd. Ik heb hem dat toen gezegd maar hij zei dat het niet kon. Laterna kwam het gevoel weer terug (ik zat inmiddels in de vierde). Ik de tussentijd hadden we een band opgebouwd aangezien hij mijn hulp geworden was van mijn problemen (automutilatie). Ik heb hem toen nog een keer verteld over mij gevoel, dit keer reageerde hij anders. Hij zei niet dat het niet kon. Hij speelde met mn gevoel. Ik vond het heerlijk. Nu weet ik dat het allemaal leugens waren. Zogenaamd: "om mij beter te laten voelen". Ik heb het geweten. Hij wilde het contact terug dringen omdat ik bijna school zou verlaten. Het idee dat hij er niet meer was (is hij er ooit wel geweest?!) deed mij niet veel goed. Ik onderging een zelfmoord poging. Laterna hebben we nog vaker gepraat, hij zei dat ik hem als een vriend moest zien. En ook dat heb ik geweten. Nadat ik van school ging mailden we nog een paar keer, daarna was het afgelopen. Hij reageerde niet meer op mij. Laatste keer dat ik hem zag was met carnaval. Ik weigerde om hem aan te spreken (hij deed alsof ie me niet zag). Ik hoef hem nooit meer te zien. Nu ben ik weer verliefd op iemand anders, waarschijnlijk ook weer een onbereikbaar persoon maar ja. Ik kan alleen maar zeggen; een leraar leuk vinden ok... maar ga aub niet verder, dat meen ik echt. Take care!
Oud 25-09-2004, 09:54
Fabel
Fabel is offline
Citaat:
Lotte schreef op 03-09-2004 @ 23:03 :
Dr is bij mij in de buurt een leraar veroordeelt tot iets van €5.000,- boete en een taakstraf omdat hij sexuele dingen met een leerlinge van 15 heeft gedaan en eerder nog eens gezoend heeft met ook een leerlinge. Het schijnt ook dat hij problemen met cocaine had enzo. Ik vind dat op zich wel ver gaan, maar een vriendin van me zegt dat ze gehoord heeft dat dat meisje het ook wel wou. Dat had ik zelf ook al een beetje bedacht, maar die leraar was gewoon fout bezig. Had ie maar op een andere school moeten gaan werken.
Helaas gaat liefde z'n eigen gang; je 'krijgt' er pas last van op een ongunstig moment! Je kunt nu wel makkelijk dat soort dingen zeggen, maar echte liefde.. tja, daar vecht je voor
Oud 14-02-2007, 18:15
eline16j
eline16j is offline
Hey
Ik ben 16 en zit in 4 havo.
Ik ben echt hartstikke verliefd op twee leraren. Ik wil dat het stopt maar het lukt gewoon niet. Van van de M. heb ik natuurkunde en doe er verder niets mee. Hij heeft een vrouw en twee kinderen!!!En van B heb ik geen les(geeft ook natuurkunde, volgens mij val ik gewoon voor natuurkundigen p Maar echt elk uur loop ik even langs hun lokalen. Ik kan het echt niet laten. Ik denk dat ze nog niets hebben gemerkt.... Het begint gewoon een opsessie van me te worden. M is 49!!!B weet ik niet misschien 30.(heeft een vriendin en twee kinderen) Ik moet echt het gevoel kwijt zien te raken om op een jongen van mijn leeftijd verliefd te worden.
Oud 14-02-2007, 20:24
Skilly
Skilly is offline
Bon que paso aqui?

Ups...
retarded
Oud 14-02-2007, 21:50
mepsteen
mepsteen is offline
ach ja, ik heb ook wel eens een juf geneukt. kei hard palen en je punten schieten omhoog
Oud 15-02-2007, 00:31
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 14-02-2007 @ 22:50 :
ach ja, ik heb ook wel eens een juf geneukt. kei hard palen en je punten schieten omhoog
Welke vak
Oud 15-02-2007, 00:53
Verwijderd
ik ben weleens met uitgaan gegaan met een meisje dat later haar eerstejaars stage bij mij op school liep (en dus ook in mijn klas erbij zat)

maar verder dan dat ging het niet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten