Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe subjectief is een rolling stone, en wat voor een kutblad is dat anyway. mag ik even vragen waar jij nu naar luisterd en of Soundgarden een belletje doet ringelen?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zonder Nirvana zou Soundgarden er nooit geweest zijn. ![]() Dus alle mensen, aanbid Nirvana en als je dat niet doet moet je naar Avril Lavigne luisteren! ![]() Dit is natuurlijk ironie, Nirvana heeft misschien wel een kleine rol gespeeld in de doorbraak van Soundgarden, maar die band zou er zelf ook wel zijn gekomen. Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 14:51. |
![]() |
|
Ach, het is gewoon de perfecte 'alternatieve' rockband om mee beginnen. En aangezien de meeste mensjes in hun pubertijd zitten als ze fan worden, wordt er nogal vaak overdreven beweerd hoe geniaal het wel niet is. Het feit dat Cobain er zo lekker uitzag helpt uiteraard ook wel wat. Ik neem het ze niet kwalijk. Er is slechtere muziek en na verloop van tijd worden interesses wel verlegd. En de muziekpers? Die moet tegen de muur gezet worden
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en als je even nakijkt hoe het ging met groepen als guns n roses, metallica, bon jovi in de tijd dat Nirvana doorbrak dan zie je dat die op dat moment behoorlijk waren weggezakt. Axl Rose heeft destijds nog verklaard jaloers te zijn op Nirvana daarom.
||
Citaat:
misschien is het alwel gezegd en deze topic, maar waar heb je deze informatie vandaan?
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 21:11. |
![]() |
|
Jezus, who cares. Cobain was in die tijd zo ver heen dat als Love hem had gevraagd heroine rechtstreeks in z'n oogballen te injecteren, hij dat met plezier had gedaan.
Waarom wordt zoiets eigenlijk "ineens" na tien jaar ontdekt? En Tricks' is full of shit.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
*zucht* ik vind het toch zoooo jammer dat er altijd zoveel gezeikt wordt over nirvana.
nirvana is een band die ik het meeste vind hebben in muziek dan al die andere bands die geen spirit houden. ik blijf er nog altijd bij dat nirvana iets magisch heeft in hun muziek. en tjah, jullie denken er toch anders over, so be it maar ikzelf ben enorm geinspireerd door nirvana. en kurt... ik vind het allemaal zo vaag over al die verhaaltjes dat hij nirvana wou verlaten. ik denk dat courtney gewoon bezig is om kurt helemaal uit te melken ofzo.. waarvoor weet ik niet, maar zo'n idee heb ik. en ik zie hier FaZ al zeggen dat krist kurts beste vriend was. idd... er was NOOIT geen miscommunicatie of iets in die buurt.. of beter contact, idd... my ass... en kurt was altijd ontevreden geweest over de drums totdat dave kwam. toen was hij pas zwaar tevreden, dave was de drummer die nirvana perfect maakte. woorden van Krist: "It seems like the magazine believes it has license to use Kurt's name to illustrate any point it wants to make. A few months ago it was a reefer madness, anti-drug hysteria article against Seattle. Now they dig up Kurt to slam one of our exemplary community leaders. This belligerence and disrespect annoys me." -- in de tijd toen de rollingstone ook weer geruchten ging vertellen... en after all, toen rond de tijd van Kurts dood waren ze bezig met een nieuw album met liedjes die zeker nog wel super vet zouden worden.. als je novoselic en grohl mag geloven. dus lijkt me allemaal sterk... ![]()
||
Citaat:
I can't spill my guts. It's too personal and again, I can't dwell on it. I guess I'm the little bass player who can't. Chugga, chugga, choo, choo. Wow that was a rush. I'm embarassed! There is too much pain. I'm over the daily "grief waves" but still go through feelings of confusion, anger, regrets, missing him and alot of times a feeling of beautiful loving feelings for my friend. Fuck this is enough. Next time I'll upload so my software can tell me when i am repeating words too often." naja, laat ook maar...
|
![]() |
Krist Novoselic de grote vriend ?
Dylan Carson (of was het Carlson?). Die gast die het geweer kocht. Feit is dat Nirvana dood was voordat hij zelf moord pleegde. Waarschijnlijk zou dat allemaal wel weer goed komen als hij dat niet gedaan had maar op het moment dat hij het dood was Nirvana al uit elkaar. Ben er al weer een tijdje uit. Keer op opfriscursus ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Kane @ Java eiland >23 juli Stinger | 112 | 26-07-2004 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nirvana (innerlijke rust) Quantes | 21 | 10-05-2003 11:04 | |
Muziek |