Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik erger me vooral aan die giechelende meiden die om elk pietluttig dingetje een half uur in 'n scheur liggen.
Ik erger me aan bepaalde stelletjes waarvan ik denk, gatver doe dat thuis in je slaapkamer. Daarmee bedoel ik van die stelletjes die op school niet van elkaar af kunnen blijven. En steeds moeten knuffelen of kussen of wat dan ook. *braak* Ik erger me aan mensen die niets interessants te vertellen hebben. Ik erger me aan het feit dat telkens wanneer er nu een aanslag word gepleegd (lees: Madrid) en nog geen vijf seconden later uit word gegaan van een terroristische actie van Al-Qaida. Ik erger me aan de miljarden euro's die worden uitgegeven aan de Olympische Spelen etc. terwijl ze klagen dat landen niet genoeg geld hebben voor de hulp in afrika. Ik erger me aan zoveel dingen.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
sorry voor de loze argumenten maar ik heb net chinees gegeten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat zeggen ze echt bij elke ramp, dat maakt toch geen flikker uit? het is toch niet zo dat als er geen Nederlanders zijn omgekomen dat het dan opeens minder erg is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dit was dan weer het filosofische uurtje op zaterdag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook erger ik me aan groepjes die stiekem geen groepjes zijn. Zo van: 'O, kijk ons eens gezellig een groepje zijn!' Maar die ondertussen geen woord tegen elkaar zeggen. Erger me trouwens aan veel meer, maar kom ik nu niet op. Kom later op terug. Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 19:34. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Verder erger ik me op dit moment hééééééél erg aan MSN, Hotmail en alle aanverwanten ![]() Ow en ik erger me in 't algemeen aan 'de' vriend van m'n grote vlam ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2.) Men noemde ook de ETA, 3.) Mensen op deze manier gek maken? Je moet mensen toch het nieuws vertellen; als men aan de Al Qa'ida denkt, moet je dat dan verzwijgen omdat mensen mogelijk gek gemaakt worden? 4.) Niets anders meer op het nieuws? Ik wilde na een dag geen tv er eens iets over zien, maar nee hoor... niets... En Chinees eten is geen reden ![]() |
![]() |
|
Mijn eigen domheid/onwetendheid
Alles wat volgens mij voorspelbaar is zoals bepaalde mensen in gegeven omstandigheden. (waaronder ikzelf ![]() Sommige beroemdheden Het feit dat je nooit 100% op iemand kan vertrouwen Dat aan alles een eind komt Nog zo van die onzin hehe
||
Citaat:
1) Noem eens drie aanwijzingen dan? ![]() 2) Klopt, ETA lijkt me des te voordehandliggender. 3) Dat is dus al fout geweest van de media, maar goed aan de ene kant snap ik het wel, verkoopt goed toch? Hoe dan ook, om even logisch na te denken. Die leden van Al-Qaida zijn niet bepaald dom als het de timing van die aanslagen betreft lijkt me. En trouwens, ik meen dat Al-Qaida alleen tegen de kapitalistische grootmacht genaamd Verenigde Staten had. Of dachten ze dat Madrid in de buurt van Washington DC lag? Nee dit is dom denken. Ik persoonlijk denk niet dat Al-Qaida achter de aanslagen zit, simpelweg omdat het te opvallend is en ze dan weer een hoop gelazer van andere landen zoals de VS op zich roepen. Ik denk dat ze daar weinig zin in hebben. Stiekem denk ik trouwens ook nog dat ze misschien een of andere grote aanslag hebben gepland, eentje die een ware impact maakt. Waar heel de wereld iets van merkt. Geen vliegtuigen in een gebouw of bommen onder een trein of spoor. Iets groters. 4) Neem nou Nova. Leuk programma, moet ik vanavond weer naar een hoop gezeik luisteren over eventuele nabestaanden en soms zelfs nog niet eens, immigranten en such. Erg aandoenlijk allemaal. Niet bepaald dus. Het kan ook mijn karakter zijn, maar na een half uur gevuld te hebben over verschrikkelijke aanslagen in Madrid en hoe het wel niet de grootste terroristische aanslag in Europa van deze eeuw is, heb ik m'n buik er van vol. Zend dan inderdaad maar weer debatten en discussies uit over buitenlanders in ons land en het mislukte uitzettingsbeleid wat Nederland hier leid. Het duurt allemaal veel te lang. (nog zo'n ergernis) ps. chinees: pittige babi kerrie.. hallicunaties zijn niet uitgesloten..
||
Verwijderd
|
Citaat:
2.) Het gaat de ETA normaal niet om het makelijk van veel slachtoffers, daarom bellen ze altijd even van te voren. En 't is akelig groot voor de ETA... 3.) Spanje stond erg achter de VS en was een van de eerste landen met troepen in Irak die daar ook echt vochten. Dat zou een goede reden kunnen zijn. Maar goed, ik weet het niet zeker, ik sluit het niet uit. 4.) Nova vind ik een stom programma, echt te sensationeel gebracht. Ik kijk liever gewoon journaal waar ze me de feiten eens even vertellen. Tegen die tijd stonden ze ook al niet meer op teletekst. Ik moest dus - onwetend - wachten tot de volgende ochtend, op mijn krantje. ik erger me ook vaak aan mezelf overigens ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #6 Verwijderd | 500 | 20-07-2008 13:44 | |
Lifestyle |
Irritatie Larry Flint | 500 | 26-09-2006 19:35 | |
Muziek |
Grootste ergernis in muziek. Verwijderd | 329 | 04-06-2004 13:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Waarom moet dat nou! ? Ieke | 0 | 02-02-2004 16:45 | |
Lifestyle |
Waaraan erger jij je gruwelijk in iemands styl? big star | 108 | 22-06-2003 16:54 | |
Films, TV & Radio |
waar erger jij je het meest aan in bios/Filmhuis?? sublime | 54 | 03-10-2002 14:25 |