|
|
Bekijk resultaten poll: Waar gaan we meeten? | |||
Amsterdam |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 12.33% |
Rotterdam |
6 | 8.22% |
Den Haag |
4 | 5.48% |
Middelburg |
2 | 2.74% |
Eindhoven |
5 | 6.85% |
Maastricht |
3 | 4.11% |
Apeldoorn |
1 | 1.37% |
Zwolle |
4 | 5.48% |
Assen |
1 | 1.37% |
Groningen |
2 | 2.74% |
Leeuwarden |
0 | 0% |
Utrecht |
18 | 24.66% |
Lelystad |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wil een fb ff Middelburg een dingetje extra geven in de poll, heb erover heen gekeken maar vind dat uiteraard ook een goede optie.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat de meeting betreft; 't lijkt me geen goed idee dat ik me ga mengen in de plaats/datum discussie ed of ga stemmen, aangezien ik een meetingschijterbroekkonijn ben. ![]() En als ik in een vlaag van verstandsverbijstering toch besluit te willen komen, wordt dat vanzelf wel duidelijk. (en als 't dan niet kan ed, jammer dan. ![]() ![]()
||
Citaat:
mja, begrijp het wel... maar als je zou komen, wat zou het beste uitkomen voor jou dan? @ leonoor, wacht maar, daar komen we wel achter ![]()
|
Hoihoi
Ja zekers zou ik mee willen ik heb gestemd voor Maastricht. Aangezien ikke in zuid-limburg woon en ik geen OV ofzo heb is dit de beste optie. Utrecht is natuurlijk zeeeeeeer voor de hand liggend. Mja aangezien ik toch nie zou mogen van mun ouders ![]() Liefs...... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ik ook niet gedurfd ws. ![]() En verder wat Leonoor zei. ![]() Citaat:
![]() Hoewel ik je natuurlijk wel kan overvallen met een telefoontje. "Ik sta nu op CS, wat nu?" ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 17:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vind ik het niet zo'n goed idee om te strooien met namen van mensen van wie je niet wil dat ze komen ed, als je het echt kwijt wilt, doe dat dan over pm oid. Is een beetje lullig imho. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 16:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
whatever.
ik zit me misschien vreselijk aan te stellen. oww... als de plaats / datum / wie er wel en niet komen wil ik graag ook nog wat vragen / zeggen e.d. maar denk niet dat toepasselijk is om dat te doen voordat er uberhaubt iets vaststaat.
|
![]() |
aangezien ik in Kampen woon stem ik dus op Zwolle en Utrecht dat is gewoon het dichtste bij voor mij hoewel ik leeuwarden en Groningen ook te doen vind maar qua aansluiting en ligging kies ik toch voor Zwolle en Utrecht. Ik ben van plan te komen maar dan hoop ik wel dat ik mag van mij mama en dat ik een vriendin mee sleep (arme vriendin)
|
![]() |
|
*sorry* heb al gestemd, terwijl ik nog niet weet of ik kom. 1 stem minder voor A'dam dus...
Zou het wel leuk vinden om te komen, maar post hier niet zo vaak, en 'k vind het bovendien ook wel eng om mensen te ontmoeten. ![]()
|
Ik heb zelf op Eindhoven en Utrecht gestemd. Eindhoven is voor mij vanuit mijn woonplaats met de bus binnen een half uur bereikbaar, en Utrecht ligt het meest centraal, vandaar dus dat ik voor deze opties heb gekozen.
|
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht.
Is allemaal voor mij wel te doen. Verder weg waarschijnlijk niet. En of ik al gaat ligt er aan of er mensen zijn die ik ken, of ik geld heb, en als de datum uit komt.....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 500 | 30-05-2004 21:36 | |
Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 0 | 25-03-2004 17:04 |