Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 22:55
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 16-03-2004 @ 23:40:
Ik moest unbreakable ook nog eens een keer zien, maar dat heeft eigenlijk weinig nut meer na die spoiler ja.

Is geen ramp want er zijn nog tig andere films die ik ooit eens moet zien.
Zijn dat slechte of goede films?

In het eerste geval, mijd dit topic voortaan..
Oud 16-03-2004, 22:56
Rutger
Rutger is offline
Identity, 100% niet aan zo'n einde gedacht!
Oud 17-03-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 16-03-2004 @ 23:34:
Van slechte films mag je het einde vertellen en bij goede niet?

Wie bepaald er wat goed is dan?
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet zo'n ramp is dat je van die film het einde nu weet. Er zijn tig andere films die net zo goed zijn of beter... (en dat hoeft niemand te bepalen, dat kan je altijd wel stellen).
En imo blijft Unbreakable best leuk als je het einde wél weet.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:24
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-03-2004 @ 13:05:
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet zo'n ramp is dat je van die film het einde nu weet. Er zijn tig andere films die net zo goed zijn of beter... (en dat hoeft niemand te bepalen, dat kan je altijd wel stellen).
En imo blijft Unbreakable best leuk als je het einde wél weet.
Het is dan mischien niet de beste film die gemaakt is, maar door het einde al te weten blijft er nog veel minder van over..

Maarja, waar maak ik me druk om..
Oud 17-03-2004, 17:38
Type
Type is offline
überhaupt gewoon lame om een einde te gaan verraden, of het nu een goede of slechte film is (en dat is ook subjectief)
Oud 17-03-2004, 19:22
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 16-03-2004 @ 23:10:
Oh, oh wat erg!

Ga huilen meneer- ik-kan -geen-meisje-krijgen-in-mijn-leven.
Misschien kan jij wel de held gaan uithangen, als je een hele waslijst van films hier neerplant. Of nee, blijf jezelf liever maar schraal slingeren aan elke elke tepel die voorbijkomt.

Zieligerd.
haha, beetje jammer zo'n reactie. khad evt. iets van argumenten verwacht, maar het slaat idd nergens op dat je het einde van de film zo verteld, maak er gewoon een spoiler van
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 17-03-2004 @ 18:38:
überhaupt gewoon lame om een einde te gaan verraden, of het nu een goede of slechte film is (en dat is ook subjectief)
Als je zeker geen einde wil weten, moet je een topic met als titel 'films met een verrassend einde' niet openen. 't Is altijd mogelijk dat iemand net die film noemt die jij al jaren wil zien en dan weet je ineens dat het einde verrassend is.. oh jee.. hele film verpest..
Mja, eigen schuld, dat stond dus al in de titel van het topic
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 16-03-2004 @ 18:15:
Ik vond het einde van die vrouwelijke terminator wel erg voorspelbaar en minder, maar als je dat stuk erna bedoelt, daar kan ik nog wel inkomen.
Dat stuk erna bedoel ik idd.
Citaat:
Andijvie schreef:
Als je zeker geen einde wil weten, moet je een topic met als titel 'films met een verrassend einde' niet openen. 't Is altijd mogelijk dat iemand net die film noemt die jij al jaren wil zien en dan weet je ineens dat het einde verrassend is.. oh jee.. hele film verpest..
Mja, eigen schuld, dat stond dus al in de titel van het topic
Er zit wel een HEEL groot verschil tussen weten of een film een verrassend einde heeft of niet, en het specifiek vertellen van de climax...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 09:46
Verwijderd
Hmm Arlington Road is voor mij verpest omdat toen hij uit was gekomen iemand zo nodig moest zeggen dat hij het zo'n kuteinde vond
Spoiler
.

Echt, kijken lukt dan niet meer en ik vervloek die jongen dan ook, 16 jarig blaag dat het toen was.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 10:09
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 15-03-2004 @ 12:06:
En er was zo'n film met een verrassend begin (wat indirect een verrasend eind brengt). Weet de naam niet alleen:
Was een film met een vliegtuigkaping en dan gaat er zo'n rescue team proberen dat vliegtuig terug in handen te krijgen. Daarin speelt Steven Segal (volgens mij staat zijn kop ook op de cover van de video). Nou dus denk je steven segal zal wel weer het vliegtuig gaan bevrijden (met een hoop bottenbrekerij erdoorheen as usual). Wat gebeurt er? Gaan ze via zo'n slurf wat vast zit aan een ander vliegtuig proberen in dat terroristen vliegtuig te klimmen, maar die slurf scheurt en steven segal wordt naar buiten gezogen om te pletter te vallen.
Dit gebeurde geloof ik al na de eerste 5 minuten. Ik dacht echt: WTF?!?Heel origineel!
Dat was Executive Decision volgens mij
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:56
rijk_v
rijk_v is offline
Einde van misery voordat ik het boek had gelezen, ik had echt gedacht dat die gast dood zou gaan
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 23:03
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 18-03-2004 @ 15:56:
Einde van misery voordat ik het boek had gelezen, ik had echt gedacht dat die gast dood zou gaan
Die film vond ik wel goed. Als tie op tv zou komen, zou ik m best nog wel een keer willen zien.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 16-03-2004 @ 23:10:
Oh, oh wat erg!

Ga huilen meneer- ik-kan -geen-meisje-krijgen-in-mijn-leven.
Of nee, blijf jezelf liever maar schraal slingeren aan elke elke tepel die voorbijkomt.

Zieligerd.
Wat heeft dit in Gódsnaam te maken met dit topic??

"Zieligerd" ->ken je dat spreekwoord met die pot en die ketel?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Peperkorrel schreef op 17-03-2004 @ 23:36:
Er zit wel een HEEL groot verschil tussen weten of een film een verrassend einde heeft of niet, en het specifiek vertellen van de climax...
Ik vond dat niet echt de climax, maar goed...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 22:12
Type
Type is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-03-2004 @ 20:15:
Ik vond dat niet echt de climax, maar goed...
Climax of niet, het einde is, vooral als het een verrassend einde is, gewoon datgeen waar je de hele film naartoe leeft.
En als dat dan door een of ander lame kindje wordt verpest... Tja, ik vind het gewoon heel kinderachtig. HEEL kinderachtig.
Oud 19-03-2004, 22:24
Anonymous John
Anonymous John is offline
^^^ Agreed

Is Swimming Pool trouwens al genoemd?
Reageren

Regels voor berichten