Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ja, ik heb zelfs Ralph Lauren overhemden (lang leve de VS! 30 euro is gewoon goedkoop!) en nee, dat feestje was eind oktober!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In Utrecht is het studentenwereldje veel minder belangrijk, niet dat dit betekend dat de stad minder openheid bied, maar als je het studentenleven ingaat dan leer je wel veel meer mensen kennen dan wanneer je dat niet doet. Bij verenigingen ga je sneller met mensen om van andere studies en dat bevorderd volgens mij alleen maar de diversiteit. Als je niet bij een vereniging gaat zie je toch echt veel minder mensen van andere studies. En voor diegene die zei dat ze Leiden niet meer leuk vond na er al 18 jaar gewoond te hebben. Kijk sommige mensen willen gewoon wat afstand nemen van hun ouders en dan wil je niet in dezelfde stad hangen. Maar ik weet bijna wel 100% zeker dat je in het studentenwereldje een heleboel dingen zou ontdekken in Leiden die je echt nog niet tegengekomen bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, als je kak leuk vindt dan zit je daar wel goed. Wat ik typerend vind voor Minerva leden die ik zie lopen, is een zelfverzekerde houding / arrogantie. Ik denk dat je zeker wel zo'n houding moet hebben om het daar leuk te vinden. Maarja, eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit wat ik erover zeg. Als je zelf introductieweek (el cid) loopt dan is het iig wel leuk om alle verenigingen een keer te bekijken. |
![]() |
|
Iedereen zegt steeds dat Minerva de (enige) kakvereniging uis in Leiden. Maar Augustinus en Quintus zijn anders ook erg kak. Behalve Cathena is hier echt bijna alles ballerig.
Maar joh, je moet gewoon die ELCID gaan lopen en dan gewoon overal rondkijken en dan gaan beslissen waar je het beste thuisvoelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Augustinus en Quintus zijn vergeleken met SSR en Catena dan wel "meer kak", maar toch wel duidelijk anders dan Minerva vind ik. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kom zelfs uit een boeren gat en ik vind Leiden echt helemaal geweldig met al z'n mogelijkheden in het studentenleven.
||
![]() |
Citaat:
ney zeker hoeft dat niet het hangt alleen maar af van jou definitie van het woord "leuk". Bij mij is het zo dat als ik dat zou willen zou ik ELKE avond van de week lekker biertjes kunnen gaan drinken met de mensen die ik goed ken. En zeker 2 keer per week zuipen met mijn beste vrienden. En dat als ik problemen heb zijn er in totaal 16 mensen met wie ik een suupergoede band heb, die mij door en door kennen en daarom goed kunnen helpen. Dat vind ik leuk. Wat vind jij leuk dan ??? |
![]() |
|
![]() |
Ík zit precies in hetzelfde schuitje. Jarenlang gezegd dat ik naar Utrecht wilde. Ik woon zelf in Eindhoven, dus het was goed te bereiken, goede universiteit, Veritas leek me een leuke vereniging. Maar omdat ik dus in Eindhoven woon, merk ik dat mensen zo snel naar Utrecht gaan als ze niet weten waar ze heen willen, en toch weg van huis willen zijn.
Ik wil een nieuw leven opbouwen als ik ga studeren, en niet met iedereen van mn school naar utrecht gaan. Mijn zus gaat in Utrecht studeren een van mijn beste vriendinnen, nog wat schoolgenootjes, dus ik wil misschien nu toch gaan switchen naar Leiden. Lijkt me ook een prima stad, gezellige mensen, iets kleiner, wel weer verder weg van eindhoven. Maar dat kleinschalige trekt me wel, Minerva lijkt me ook heel erg leuk ![]() Ik vind trouwens wel dat je je niet moet laten beinvloeden wat andere mensen over Utrecht en Leiden vinden, je moet zelf naar die steden kijken en een oordeel vormen. Bij de een past Utrecht beter en bij de andere Leiden. Succes ermee! |
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik van mening dat je een leuk studentenleven kan hebben als je er zelf wat van maakt. Of je nou lid bent of niet. Ontopic: Leiden en Utrecht zijn allebei leuk, en als je eenmaal in een stad zit, krijg je het vanzelf wel naar je zin.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
met HBO propedeuse naar WO (psychologie) leonieke | 3 | 04-04-2016 09:59 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] 2-2-daagse examentraining in wis/na/sch in Utrecht of Amsterdam WisMon | 8 | 05-04-2012 23:56 | |
Studeren |
Engels: Utrecht vs. Leiden Trimm Trabb | 22 | 17-10-2006 13:16 | |
Algemene schoolzaken |
Rechten in Utrecht of in Leiden? misser | 36 | 09-07-2004 11:49 | |
Algemene schoolzaken |
Psychologie in Utrecht Anne | 17 | 14-05-2002 16:32 |