Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je btw ook naar Duiven geschreven toevallig? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kom op bezoek bij Barbapapa... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Op zaterdags werk ik bij de McDonald's in Drachten. Onze McDonald's voldoet ook aan jouw eisen. McDrive en maar een verdieping.
Ik zou alleen eerst kijken of het een leuke stad is om te gaan wonen en dan is er vast wel ergens een McDonald's in de buurt om te gaan werken als je dat zo graag wilt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
k ben ooit n keer met n vriendin lopend langs de MC drive gegaan...deden we alsof we in n auto zaten. de MCmensjes keken nogal gek, maar dat kwam misschien ook omdat we MC vlaggetjes in ons haar hadden gedaan en omdat we daarvoor mekaar met n MC ballon ten huwelijk hadden gevraagd binnen.
altijd lachen met de MC! ![]() X
|
Verwijderd
|
even buiten Nijverdal is een mc drijf, met maar een verdieping, bij Zaandam Hoornse veld is er geloof ik ook een maar die heeft dan weer 2 verdiepingen.
Die bij heerlen hebben beide drijfs, waarvan ten minste 1 met enkele verdieping. Bij wageningen zit een drijf, maar of die meerdere verdiepingen heeft weet ik niet meer. Bij Nuth zit er geloof ik een met maar een verdieping. correct me if Im wrong |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuw SLSK topic BITCHEZZ Metal | 187 | 01-02-2006 15:34 | |
Muziek |
nieuw Slsk topic Tom Violence | 172 | 26-06-2005 14:06 | |
Muziek |
Om de donkere winterdagen door te komen qghp | 112 | 23-01-2005 22:31 | |