Advertentie | |
|
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
En in Nederland en Amrica terkken multinationals ook veel geld, wat is daar de relevantie van? Citaat:
Meeeens, onder VN mandaat. Oneens: wat zie jij als huidge aanpak, Nederladse militairen mogen nauwelijks schieten, in het nieuws is dat erg duidelijk geweest. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat feiten: - Irakees denkt dat het loand vooruit gaat (NRC afgelopen week) - Verkiezeingen komen eraan - Grondwet goedgekeurd Dat lijken mij allemaal goede vooruitgangen...
|||||||
Citaat:
*Mineralen komein handen van buitenlandse elites -> moeilijk te controleren *Sterke conflicten tussen verschillende groepen *Alfabetisering onvoldoende *Laag inkomen *Geen democratische cultuur Enzovoort enzovoort. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat lijken mij allemaal goede vooruitgangen... [/B][/QUOTE]
|
de oorlog in irak was nodig vind ik. Iemand moest saddam stoppen en dat nederland nu een deel uitmaakt van de wederopbouw e.d. vind ik heel goed omdat we zo laten zien dat we weliswaar tegen piepeltjes als saddam zijn, maar niet tegen de irakezen. Als we nu terugtrekken laten we merken dat we bang zijn voor terrorisme en kunnen we dus net zo goed allemaal een grote schietschijf op onze rug schilderen. Ze zeggen wel dat de aanslag in madrid geen rol in de beslissing heeft gespeeld, maar ik geloof daar persoonlijk niet zo veel van...
Er zijn veel slachtoffers gevallen. irakezen, amerikanen, europeanen... maar als niemand iets gedaan zou hebben, had saddam nu nmog op de troon gezeten en hadden hij en vervolgens zijn zonen en kleinkinderen, enz, nog veel meer slachtoffers gemaakt, reken daar maar op! en als we nu toegeven aan terrosisme laten we zien dat we dat helemaal niet erg vinden omdat onze eigen veiligheid nou eenmaal vééééééééél belangrijker is ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 |