Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik zou niet echt definitief in het buitenland willen wonen, omdat ik me hier in Nederland zo thuis voel omdat ik hier heel m'n leven al woon. Wel zou ik veel 'lange vakanties' naar het buitenland willen maken, omdat ik zoveel mogelijk van allerlei andere culturen wil zien. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk een half jaar au pair doen in Engeland, dus dan begin ik daar maar mee
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Tsjechië, in september. Volgend jaar misschien naar Israël. Het staat allemaal nog niet 100% vast, maar ik ben al toegelaten bij de uni van Praag. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat voor opleidingseisen had het?
|
Verwijderd
|
Ja, ik woon er al. In Parijs om precies te zijn. Ik heb ook nog plannen om in Londen te gaan wonen over een paar jaar, of om na mijn studie terug te komen in Parijs. Schotland lijkt me ook wel een optie, maar ik wil wel in een stad of dichtbij een stad wonen in elk geval. Ik zie het wel.
|
![]() |
|
Wie wilt er nu niet weg uit het rijke Europa? waar alles binnen handbereik is?.... Natuurlijk wil ik weg, en ik ga het nog doen ook... Bosnië is een schitterend land... Sarajevo is een prachtige stad....
|
![]() |
Ja lijkt me echt helemaal geweldig!
Nieuwe taal, nieuwe cultuur, ander klimaat, beter voedsel ![]() ![]() En je wordt er zo zelfstand van enzo.. Al die ervaringen! Ik zou alleen nooit naar Amerika willen! Alles best, maar Amerika niet.
|
Van de ene kant niet in het buitenland omdat ik het naar mijn zin heb hier in Nederland / Maastricht. Familie en vrienden in de buurt en zo.
Maar van de andere kant zou je wel eens wat anders willen zien. Ik zou dan het liefst naar een warm land gaan zoals Spanje of Italië en buiten de EU Amerika of Australië. Maar ja, als je nu ziet wat voor aanslagen plegen en willen plegen in Amerika, Spanje of Italië, zou ik eerder in Frankrijk willen wonen, het land dat tegen verzette tegen de oorlog in Irak. En Frankrijk is ook heel mooi. Opties bij mij dus genoeg.
|
![]() |
|
|