![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Leuk toch altijd, "filmkenners" die jou wel eens even gaan vertellen wat je van iets moet vinden ![]() Ik heb deze film een tijdje terug ook gezien en ik vond hem dan misschien niet slecht, maar ook zeker niet zo enorm goed als iedereen zegt dat 'ie is. Ingenieus plot (misschien iets té), goed geacteerd, meer niet. Dat is gewoon mijn mening, kun je niet gewoon iemand een mening laten hebben zonder diegene meteen op het persoonlijke vlak aan te moeten vallen ("als jij die en die mening hebt, nou dan zal je wel..." *barf*)?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Sorry, dan was het misschien niet helemaal eerlijk om mijn post aan jouw adres te richten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het echt een geweldige film! 2 keer gezien, en de 2e keer kijken zet dingen toch wel wat beter op zijn plaats.. je kunt er dan opeens meer uithalen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik mijn reactie van een paar weken geleden zag. Mijn ouders wilden hem ook niet zien, ze vonden hem te abstract, of ze wilden niet nadenken ofzo. Trailer is btw ook, hij geeft niet te veel prijs. Ik vind zelf ook cool dat dat nummer van the korgis gebruikt wordt(everbody's gonna learn sometime) aan het einde dus. Dat nummer is zo mooi. Verder zijn de acteerprestaties subliem. Ik raakte meer dan eens ontroerd van Carrey. Toen hij vertelde in het begin 'dat zijn leven niet zo interessant was' Winslet komt ook zeer overtuigend over. fantastisch complex, maar ook mooi typetje speelt ze in deze film
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat zal wel niet horen bij een post die enkel gericht is op het onderuit schoffelen van andermans mening... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareh, kun je nog een beetje proberen uit te leggen waarom je er niks aan vond? Je zegt immers dat je het te abstract vond, maar de film was verre van abstract. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Favoriete film ooit? Poesket | 338 | 16-08-2006 16:17 |