Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb nog wel vaak bootjes aan als ik moet werken Ze zijn al best wel oud, helemaal afgetrapt en zo, maarja boeiend zitten gewoon fijn en krijg ik geen zere voeten in, etc ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als ik straks weer ga sneekweken ga ik ook zeker niet met bootschoenen de boot op ![]() en ROOS IS EEN DOOS ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Je moet zelf weten wat je draagt, maar ik vind ze echt niet mooi. Heb je leuke kleren aan, met zulke schoenen dr onder.......hup, gelijk je leuke crea naar de klote. Ik zie dr wel s van die onwijs rare types meelopen, misschien dat ik ze automatisch daarmee associeer
![]()
|
Ja, ik heb ze wel, maar dan alleen voor zeilen.
![]() Maar nee... Niet echt. Bij mij op school dragen vooral jongens die dingen en het zijn k-a-k-k-e-r-s. ![]() |
![]() |
|
pff bootschoenen zijn gewoon ontzettend praktisch: zit lekker en vrijwel onverwoestbaar.. ik heb al jaren hetzelfde paar en die zien er niet eens echt afgetrapt uit.
mooi vind ik ze niet, lelijk ook niet, beetje het volkswagengevoel: degelijk en saai. niks mis mee om een paar te bezitten, maar ik zou ze niet elke dag aan willen. voor meisjes vind ik het eigenlijk maar niks trouwens ![]()
|
Ik vind t lelijke schoenen (zoals de meeste mensen eigenlijk wel), gewoon simpelweg kakschoenen en ik heb het niet zo op het type hockeypersoon om het maar even zo te zeggen, maar als ik zie waar de TS vandaan komt kan ik t ook wel begrijpen waarom ze zo'n topic opent (ja ik kom zelf ook uit Vught maar dan wel in een heeeeele andere buurt)
|
![]() |
ik heb ze zelf ook en ze zitten super lekker.
Het mogen dan wel kakker schoenen zijn, maar het is beter ordinaire kleding.DAT IS ECHT ERG!!!!!!!!!!!!! Bij mij op school is het niet echt fout, maar ik zit op een ontzettende kakker school. Ik zou me niks van aantrekken als mensen vinden dat het niet kan. Ik vind dat ordinaire mini-mini- rokjes naar school ook niet kunnen, dus so what?? Als je gaat studeren zijn bootschoenen in ieder geval helemaal goed! |
![]() |
||
Citaat:
|
kheb ze ook wel.
niet vaak aan. Ze zijn iets te breed. maar ze lopen wel onwijs lekker. Ze lopen gewoon fijn en het zijn voor mij meer schoenen voor een regenachtig weekend. Het zijn wel echte kak schoenen misschien ook een reden waarom ik ze bijna nooit aan heb.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is een kakker ? I love stars | 122 | 18-07-2004 09:11 | |
Lifestyle |
Ok dit is een serieuze topic dus niet lachen. Hoe word ik kakker? GRRR | 58 | 25-01-2003 22:49 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? deel X Roos | 454 | 25-07-2002 18:54 | |
Lifestyle |
bootschoenen voor meisje? charly not | 74 | 16-07-2002 14:31 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan (deel III) the continueing saga Lievelotje | 753 | 22-06-2002 17:47 | |
Lifestyle |
Code TRD | 54 | 20-06-2002 19:12 |