Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
(en nog iets wat je zei: "marco vind em ook geweldig".... wat wil je anders?? dattie zn eigen dvd gaat afkraken of ehm..."mwa, hij valt wel mee" gaat zeggen? [/B]

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2004, 16:24
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 23:56
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Therapy? schreef op 22-03-2004 @ 16:52:
Sorry, kga er toch nog ff op antwoorden want ik zou graag iets willen weten van die lucy..

Mn vader luistert ook wel eens naar Marco en heeft dus die DVD ook gekocht.
Kheb em gistere zitten kijken en wilde echt wel eens weten wat voor mooie clips dat nou zouden zijn. Allemaal door verschillende 'topregisseurs' gemaakt en blijkbaar moest er achter elke clip een diepe betekenis zitten..
DAARBIJ moesten alle 13 clips tesamen ook nog eens 1 groot, mooi verhaal vertellen..

Vertel jij mij nou eens wat er zo mooi is aan die clips en wat het mooie verhaal erachter is???
Van de 13 clips vond ik er geen enkele goed,noch diep, noch betekenisvol. Het dieptepunt vind ik die met dat meisje in het park(lees:er gaat een meisje alleen in het park picknicken (voor haar verjaardag) en zowat de gehele clip zie je hoe zij een aantal te grote taarten naar binnen wil stoppen..)

Verder vind ik de nummers nou ook niet waw...mss zit er 1tje bij die een beetje de goede richting op kan gaan.

Hoe zie jij hier een schitterende DVD in, lucy?

(en nog iets wat je zei: "marco vind em ook geweldig".... wat wil je anders?? dattie zn eigen dvd gaat afkraken of ehm..."mwa, hij valt wel mee" gaat zeggen?
zei ik dat marco zei dat hij hem ook geweldig vind? Kan best hoor, kan het me alleen niet meer herinneren
In alle clips samen zit wel degelijk een heel verhaal, wat het verhaal precies is, weet ik ook nog niet zeker, maar het zit er wel degelijk in hoor, let maar eens op die vrouw, die tekenares die steeds terugkomt. En dat vind ik ook een goed aspect van deze dvd, na een keer kijken heb je niet meteen alles door, ook na meerdere keren kijken ontdek je steeds weer nieuwe dingen.

Ik denk ook dat jij gewoon niet verder nadenkt over de clips dan wat je ziet, want er zitten wel degelijk diepere betekenissen in. Simpel voorbeeld: kijk eens naar de clip over de clown, dat slaat natuurlijk op marco zelf, die ook ooit geen succes meer zal hebben en daar bang voor is.
En over het meisje aan het picknicken, je kunt er naar kijken met de gedacht: daar zit een meisje in haar eentje te picknicken, maar je kunt er ook bij bedenken hoe eenzaam zij wel niet is en dat soort dingen. En die mensen die langslopen in die clip komen trouwens ook in andere clips voor. In ieder geval die oude man en vrouw volgens mij.

En of je de clips mooi vindt, dat is natuurlijk een mening, maar ik ben van mening dat er absoluut mooie clips bijzitten, ook wel mindere, zoals die met do bijvoorbeeld, ben ik persoonlijk niet zo'n fan van, maar de clip op de ijsbaan (tja, ik weet nog niet alle titels van de nummers uit mn hoofd) en de clip met tara elders en ook zeker de clip van Afscheid nemen bestaat niet vind ik erg mooi. Als je het vergelijkt met clips die tegenwoordig wel eens op de muziekzenders voorbijkomen, dat zijn deze clips, volgens mij, toch wel van hoog niveau.

Maar wát nou precies het mooie er aan is, tja, ik denk, dat moet je gewoon zien, je moet er gewoon van houden. En jij houdt er blijkbaar niet van. Ik wel.
Oud 23-03-2004, 12:22
Metal
Metal is offline
Ik hoorde gister zo'n liedje van hem, en het was zo'n zouteloze muziek zeg, echt kansloos
Oud 23-03-2004, 12:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
Zelfs de recensie van de Gelderlander was niet positief.
Oud 24-03-2004, 00:34
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
AePiE schreef op 22-03-2004 @ 17:15:
[afbeelding]
haha...
Oud 24-03-2004, 00:37
deadpassenger
deadpassenger is offline
Citaat:
birthmark schreef op 23-03-2004 @ 13:32:
Zelfs de recensie van de Gelderlander was niet positief.
en dat wil wat zeggen voor een krant die onlangs nog lyrisch was over westlife en atomic kitten ..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 17:28
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
joosdt schreef op 24-03-2004 @ 01:37:
en dat wil wat zeggen voor een krant die onlangs nog lyrisch was over westlife en atomic kitten ..
Deze krant heeft het dus blijkbaar altijd bij het verkeerde eind
Reageren

Regels voor berichten