Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2004, 21:13
lucy48
lucy48 is offline
Wie heeft deze en wat vinden we er van?
Verbetering ten opzichte van de cd, of toch leuker als je de beelden er zelf bij kunt bedenken?
Oud 19-03-2004, 21:17
lana
lana is offline
ik heb de dvd op m'n werk geluisterd en ik moet zeggen dat z'n muziek echt absoluut bagger is.
holy fuck wat een slechte dvd

koop em maar niet.

Laatst gewijzigd op 19-03-2004 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:22
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
lana schreef op 19-03-2004 @ 22:17:
ik heb de dvd op m'n werk geluisterd en ik moet zeggen dat z'n muziek echt absoluut bagger is.
holy fuck wat een slechte dvd
Maar je houdt sowieso niet van Marco Borsato muziek of slechter dan zijn eerdere liedjes?
Oud 19-03-2004, 21:25
lana
lana is offline
sommige liedjes van hem zijn wel okee, maar deze dvd is echt niks.
het lijkt wel of hij 19x hetzelfde nummer zingt.
Oud 19-03-2004, 21:50
Verwijderd
ik vind het ook echt nix
Zijn liedjes van vroeger vond 'k nog wel mooi en daar was over nagdacht..maar sinds z'n "onderweg"-cd is 't echt drie keer nix.
Idd net of je 13 keer naar 't zelfde liedje luistert.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 01:12
Artus
Artus is offline
sinds 'dromen zijn bedrog' heb ik t niet meer zo op marco
Oud 20-03-2004, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Artus schreef op 20-03-2004 @ 02:12:
Ik heb het nooit gehad op Marco Borsato
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 09:39
Darko
Darko is offline
Ik heb het gehad met marco...
Oud 20-03-2004, 14:32
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
De jongen heeft z'n naam niet mee...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 14:51
Teun
Teun is offline
Hij raakt z'n lokken kwijt
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 14:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Misschien is het tijd voor artistieke zuiveringen bij de platenfirma
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 14:54
Teun
Teun is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 20-03-2004 @ 15:53:
Misschien is het tijd voor artistieke zuiveringen bij de platenfirma
En al die bejaardo's dan!? Die hebben het al zo moeilijk in deze barre tijden van bezuinigingen e.d.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 15:47
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik heb de cd niet, maar vind het nu wle erg goed geworden..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 18:40
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
James Brown schreef op 20-03-2004 @ 15:54:
En al die bejaardo's dan!? Die hebben het al zo moeilijk in deze barre tijden van bezuinigingen e.d.
die hebben K3.
(heb ik serieus aan de platendraaier in een bejaardenhome zien liggen hehe)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Artus schreef op 20-03-2004 @ 02:12:
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 19:29
Metal
Metal is offline
Citaat:
Therapy? schreef op 19-03-2004 @ 22:50:
ik vind het ook echt nix
Zijn liedjes van vroeger vond 'k nog wel mooi en daar was over nagdacht..maar sinds z'n "onderweg"-cd is 't echt drie keer nix.
Idd net of je 13 keer naar 't zelfde liedje luistert.
vette nick

Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 20-03-2004 @ 19:40:
die hebben K3.
(heb ik serieus aan de platendraaier in een bejaardenhome zien liggen hehe)
Belgische bejaardentehuizen de gekste

ontopic,

ik vind marco niks, en ik las net ook in een andere post dat ie homeaux

zou zijn, zit hier een kern van waarheid in???
Oud 20-03-2004, 20:04
lucy48
lucy48 is offline
Ik hoor het al, niets dan negatiefs over Marco Borsato en dat terwijl ik het eigenlijk fantastische muziek vind. En mij met enkele duizenden mensen
Oud 20-03-2004, 20:10
Metal
Metal is offline
en met jou de hele massa ja<3333

precies

Ga Robbie luisteren ofzo, die in tegenstelling tot marco wél goed is (niet alles, maar wel de eerste cd's en het frank sinatra tribute concert<3333)
Oud 20-03-2004, 20:52
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 20-03-2004 @ 21:04:
Ik hoor het al, niets dan negatiefs over Marco Borsato en dat terwijl ik het eigenlijk fantastische muziek vind. En mij met enkele duizenden mensen
als duizenden mensen het goed VINDEN wil dat niet zeggen dat het goed IS. Leer argumenteren miep
Oud 20-03-2004, 23:37
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Metal schreef op 20-03-2004 @ 21:10:
en met jou de hele massa ja<3333

precies

Ga Robbie luisteren ofzo, die in tegenstelling tot marco wél goed is (niet alles, maar wel de eerste cd's en het frank sinatra tribute concert<3333)
Je kan zeggen wat je wilt van Marco Borsato, maar goed is hij wel, in zingen iig
Oud 20-03-2004, 23:39
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 20-03-2004 @ 21:52:
als duizenden mensen het goed VINDEN wil dat niet zeggen dat het goed IS. Leer argumenteren miep
Ten eerste: dan IS niets goed
En ten tweede, ik argumenteer niet, ik constateer. Het maakt mij echt niet uit hoor, als niemand het leuk vind behalve ik
Oud 21-03-2004, 00:02
Metal
Metal is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 21-03-2004 @ 00:37:
Je kan zeggen wat je wilt van Marco Borsato, maar goed is hij wel, in zingen iig
Oke, nog 1 keer:
daar kunnen we nog lang over door dicussiëren, want als ik zeg dat mensen als Bon scott, Lemmy Kilmister, Brian Johnson etc. etc . een goede stem hebben, wordt dit toch weer snel ontkracht door een aantal zéér ontruie personen.....

Jij constateerd nét niks, jij beargumenteerd dit met een ongegronde mening, wat helemaal niks wil zeggen....

Dus we kunnen lang door gaan over wat wel en niet goed is, en wie wel en niet verrot zingt, maar dan blijven we erg lang bezig......

Feit is dan wel weer dat "verrotte" bands (volgens de mainstream) wel erkenning krijgen van pop journalisten -die verstand hebben van wat nou wel en niet als een kwalitatief goed product gezien moet worden in de muziek wereld- in tegenstelling tot bijv. een Marco borsato.....

En aangezien ik pop journalist wil worden bij de VPRO (ooit) weet ik het waarover ik het heb

Dus ik constateer dat MB nogal f#ckin' on-OORverantwoord, dus geen kwaliteitsmuziek

Zie je ook dat klinkt als crap, der zit misschien wel een kern van waarheid in, maar over smaak valt niet te twisten

Je moet niet zomaar wat gaan constateren, en als je dat wel doet misschien eerst even een enquete houden.......

Ik weet zo net nog niet of zoveel mensen het met jou eens zijn.....

Sorry voor als het nogal een onsamenhangend verhaaltje is, maar ik ben nogal brak en bezopen dus excuzes-moi.....

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 00:05.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 21-03-2004 @ 01:02:

331.000 mensen hadden de DVD van te voren gereseveerd, om zeker te zijn dat ze niet ernaast zouden grijpen..

Jaja...die nederlandsche menschen toch
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 09:25
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Therapy? schreef op 21-03-2004 @ 10:24:
331.000 mensen hadden de DVD van te voren gereseveerd, om zeker te zijn dat ze niet ernaast zouden grijpen..

Jaja...die nederlandsche menschen toch
T is toch triest...
Oud 21-03-2004, 09:40
Lionheart
Niks aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2004, 11:16
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Metal schreef op 21-03-2004 @ 01:02:
Oke, nog 1 keer:
daar kunnen we nog lang over door dicussiëren, want als ik zeg dat mensen als Bon scott, Lemmy Kilmister, Brian Johnson etc. etc . een goede stem hebben, wordt dit toch weer snel ontkracht door een aantal zéér ontruie personen.....

Jij constateerd nét niks, jij beargumenteerd dit met een ongegronde mening, wat helemaal niks wil zeggen....

Dus we kunnen lang door gaan over wat wel en niet goed is, en wie wel en niet verrot zingt, maar dan blijven we erg lang bezig......

Feit is dan wel weer dat "verrotte" bands (volgens de mainstream) wel erkenning krijgen van pop journalisten -die verstand hebben van wat nou wel en niet als een kwalitatief goed product gezien moet worden in de muziek wereld- in tegenstelling tot bijv. een Marco borsato.....

En aangezien ik pop journalist wil worden bij de VPRO (ooit) weet ik het waarover ik het heb

Dus ik constateer dat MB nogal f#ckin' on-OORverantwoord, dus geen kwaliteitsmuziek

Zie je ook dat klinkt als crap, der zit misschien wel een kern van waarheid in, maar over smaak valt niet te twisten

Je moet niet zomaar wat gaan constateren, en als je dat wel doet misschien eerst even een enquete houden.......

Sorry voor als het nogal een onsamenhangend verhaaltje is, maar ik ben nogal brak en bezopen dus excuzes-moi.....
jij constateerd moet met een t, dan moet je toch wel weten als je journalist wilt worden he, maar laten we daar de drank dan maar de schuld van geven.
Maar, het viel mij gewoon op dat in Nederland veel mensen enthousiast zijn over de dvd en marco borsato zelf, en hier bijna niemand. Dat is toch echt een constatering hoor.
Enne, dat jij later ooit popjournalist wilt worden, geeft natuurlijk geen garantie voor wat je er nu over te zeggen hebt
Oud 21-03-2004, 12:42
Metal
Metal is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 21-03-2004 @ 12:16:

Enne, dat jij later ooit popjournalist wilt worden, geeft natuurlijk geen garantie voor wat je er nu over te zeggen hebt
Uhuh jawel, dat geeft aan dat ik een neus voor kwaliteit heb, en dat ik met diezelfde neus ruik dat MB gewoon bullcrap is en niets anders dan een product van de maatschappij/major's, zie maar hoe je het zelf bekijkt....

Maar ik heb mijn conclusie toch al getrokken hoor.....
Oud 21-03-2004, 14:01
xx
xx is offline
ik hou van marco

xx
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 16:51
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Metal schreef op 21-03-2004 @ 13:42:
Uhuh jawel, dat geeft aan dat ik een neus voor kwaliteit heb, en dat ik met diezelfde neus ruik dat MB gewoon bullcrap is en niets anders dan een product van de maatschappij/major's, zie maar hoe je het zelf bekijkt....

Maar ik heb mijn conclusie toch al getrokken hoor.....
Nah, ik denk dat we het niet eens worden, ik heb de dvd nog eens uitgebreid bekeken en vind het toch wel tegen het fantastische aan zitten. En als je gewoon een product bent van de maatschappij, houd je het volgens mij nooit zo lang vol als hij. Dan ben je meer een soort Jim, die iedereen na een jaar alweer vergeten is
Oud 21-03-2004, 18:01
Metal
Metal is offline
Luister wat ik zeg, het is de combinatie van de maatschappij EN de Majors, ze creeëren gewoon het perfecte mannetje, een soort van ideale schoonzoon, ze weten wat het nederlands publiek graag wil zien en de marketing distributie speelt daar lekker op in, het valt me nog mee dat die Gozer nog geen RL Soap is begonnen ofzo

Meissie, het gaat tegenwoordig alleen maar om het geld, je moet echt eens weten what's up in de grote mensen wereld die de muziekindustrie heet.....

Dom voorbeeld, kijk naar dat liedje wat die idols kandidaten opgenomen hebben, ze konden het ook gewoon beperken door het op de commerciële zenders uit te zenden, maar wat doen hun??

Ze brengen het nogeens uit single, zich der helemaal niet druk om makend dat het kwalitatief misbaksel is, maar who cares, daar maakt het naïeve nederlands publiek zich ook niet druk om.....

Hetzelfde geldt voor Marco, het feit dat ie die nieuwe plaat alleen op DVD heeft uitgebracht, daar zit ook een marketings strategie achter.....

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 18:03.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 19:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat maakt het nou uit of Marco Borsato commerciël bezig is of niet... De muziek die hij maakt is meestal gewoon erg oké!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 20:13
synclinorium
synclinorium is offline
Citaat:
MarkB schreef op 21-03-2004 @ 20:32:
Wat maakt het nou uit of Marco Borsato commerciël bezig is of niet... De muziek die hij maakt is meestal gewoon erg oké!
Oud 21-03-2004, 22:11
Metal
Metal is offline
Citaat:

je vergeet wat, nl. "vind ik".....
Oud 21-03-2004, 23:30
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Metal schreef op 21-03-2004 @ 19:01:
Luister wat ik zeg, het is de combinatie van de maatschappij EN de Majors, ze creeëren gewoon het perfecte mannetje, een soort van ideale schoonzoon, ze weten wat het nederlands publiek graag wil zien en de marketing distributie speelt daar lekker op in, het valt me nog mee dat die Gozer nog geen RL Soap is begonnen ofzo

Meissie, het gaat tegenwoordig alleen maar om het geld, je moet echt eens weten what's up in de grote mensen wereld die de muziekindustrie heet.....

Dom voorbeeld, kijk naar dat liedje wat die idols kandidaten opgenomen hebben, ze konden het ook gewoon beperken door het op de commerciële zenders uit te zenden, maar wat doen hun??

Ze brengen het nogeens uit single, zich der helemaal niet druk om makend dat het kwalitatief misbaksel is, maar who cares, daar maakt het naïeve nederlands publiek zich ook niet druk om.....

Hetzelfde geldt voor Marco, het feit dat ie die nieuwe plaat alleen op DVD heeft uitgebracht, daar zit ook een marketings strategie achter.....
Over dat liedje van die mensen van Idols, daar ben ik het absoluut mee eens, en verder, ik weet heus wel dat het veelal om geld gaat in de muziekwereld, en dat Marco Borsato ook heus wel om tactische redenen nu een dvd heeft uitgebracht in plaats van een cd, maar dat neemt niet weg dat het een dvd is van zeer goede kwaliteit
En ik vind ook niet dat je marco borsato, een artiest al jaren in het vak, kunt vergelijken met die (veelal) neppe mensen van Idols die gewoon moeten doen wat hun opgedragen wordt, zodat het zo veel mogelijk geld oplevert. Er zijn veel artiesten die gemaakt worden voor het geld, maar ik vind niet dat je Marco Borsato daar onder kunt rekenen
En houd eens op met dat denigrerende gedoe
Oud 21-03-2004, 23:31
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
inderdaad, zo is het
Oud 21-03-2004, 23:32
Metal
Metal is offline
nee
Oud 21-03-2004, 23:53
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Metal schreef op 22-03-2004 @ 00:32:
nee
?
Oud 22-03-2004, 10:03
Metal
Metal is offline
msn is stom en van roken ga je dood
Oud 22-03-2004, 12:33
Verwijderd
ik vind marco zoooooo burgerlijk en wat een vreselijke cliché teksten
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 13:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Metal schreef op 21-03-2004 @ 23:11:

je vergeet wat, nl. "vind ik".....
Net of jij die woorden erbij zet, in iedere post waarin je je zogenaamde non-commerciële-en-alleen-daarom-al-goede-underground bandjes huldigt.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 13:43
Metal
Metal is offline
1. Ik zet zover ik weet bijna altijd "das mijn mening of "ik vind" erachter......

2. Zoveel underground luister ik niet hoor, als jij die shizzle die ik post underground vind, dan tsja.......

Maarja, de mainstream vindt alles wat ze niet kennen en non-commercie is underground
Oud 22-03-2004, 13:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dit wordt een zinloze discussie...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 13:56
Artus
Artus is offline
Citaat:
MarkB schreef op 22-03-2004 @ 14:55:
kortom, je bent uitgeluld?
Oud 22-03-2004, 13:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Artus schreef op 22-03-2004 @ 14:56:
kortom, je bent uitgeluld?
Nee, dit wordt een zinloze discussie. Moeilijk he, lezen??
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:08
Metal
Metal is offline
Citaat:
MarkB schreef op 22-03-2004 @ 14:55:
Haha je hebt gelijk hoor

maar das mijn mening
Oud 22-03-2004, 14:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Metal schreef op 22-03-2004 @ 15:08:
Haha je hebt gelijk hoor

maar das mijn mening
Ik vind dat we het hier dan ook maar bij moeten houden.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:27
Metal
Metal is offline
Oud 22-03-2004, 15:52
Verwijderd
Sorry, kga er toch nog ff op antwoorden want ik zou graag iets willen weten van die lucy..

Mn vader luistert ook wel eens naar Marco en heeft dus die DVD ook gekocht.
Kheb em gistere zitten kijken en wilde echt wel eens weten wat voor mooie clips dat nou zouden zijn. Allemaal door verschillende 'topregisseurs' gemaakt en blijkbaar moest er achter elke clip een diepe betekenis zitten..
DAARBIJ moesten alle 13 clips tesamen ook nog eens 1 groot, mooi verhaal vertellen..

Vertel jij mij nou eens wat er zo mooi is aan die clips en wat het mooie verhaal erachter is???
Van de 13 clips vond ik er geen enkele goed,noch diep, noch betekenisvol. Het dieptepunt vind ik die met dat meisje in het park(lees:er gaat een meisje alleen in het park picknicken (voor haar verjaardag) en zowat de gehele clip zie je hoe zij een aantal te grote taarten naar binnen wil stoppen..)

Verder vind ik de nummers nou ook niet waw...mss zit er 1tje bij die een beetje de goede richting op kan gaan.

Hoe zie jij hier een schitterende DVD in, lucy?

(en nog iets wat je zei: "marco vind em ook geweldig".... wat wil je anders?? dattie zn eigen dvd gaat afkraken of ehm..."mwa, hij valt wel mee" gaat zeggen?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:57
Blenderhead
Blenderhead is offline
beter post ik dit dan m'n werkelijke mening...

hij heeft best een redelijke stem, maar de muziek en de teksten zijn zoooooooooooooooooooo retevervelend.
Oud 22-03-2004, 16:02
lana
lana is offline
Citaat:
Therapy? schreef op 22-03-2004 @ 16:52:
Het dieptepunt vind ik die met dat meisje in het park(lees:er gaat een meisje alleen in het park picknicken (voor haar verjaardag) en zowat de gehele clip zie je hoe zij een aantal te grote taarten naar binnen wil stoppen..)
haha die heb ik ook gezien

fucking bizar
Reageren

Regels voor berichten