Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ontopic, ik vind marco niks, en ik las net ook in een andere post dat ie homeaux zou zijn, zit hier een kern van waarheid in??? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En ten tweede, ik argumenteer niet, ik constateer. Het maakt mij echt niet uit hoor, als niemand het leuk vind behalve ik
||
Citaat:
daar kunnen we nog lang over door dicussiëren, want als ik zeg dat mensen als Bon scott, Lemmy Kilmister, Brian Johnson etc. etc . een goede stem hebben, wordt dit toch weer snel ontkracht door een aantal zéér ontruie personen..... Jij constateerd nét niks, jij beargumenteerd dit met een ongegronde mening, wat helemaal niks wil zeggen.... Dus we kunnen lang door gaan over wat wel en niet goed is, en wie wel en niet verrot zingt, maar dan blijven we erg lang bezig...... Feit is dan wel weer dat "verrotte" bands (volgens de mainstream) wel erkenning krijgen van pop journalisten -die verstand hebben van wat nou wel en niet als een kwalitatief goed product gezien moet worden in de muziek wereld- in tegenstelling tot bijv. een Marco borsato..... En aangezien ik pop journalist wil worden bij de VPRO (ooit) weet ik het waarover ik het heb ![]() Dus ik constateer dat MB nogal f#ckin' on-OORverantwoord, dus geen kwaliteitsmuziek ![]() Zie je ook dat klinkt als crap, der zit misschien wel een kern van waarheid in, maar over smaak valt niet te twisten ![]() Je moet niet zomaar wat gaan constateren, en als je dat wel doet misschien eerst even een enquete houden....... Ik weet zo net nog niet of zoveel mensen het met jou eens zijn..... Sorry voor als het nogal een onsamenhangend verhaaltje is, maar ik ben nogal brak en bezopen dus excuzes-moi.....
Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 00:05. |
![]() |
||
Citaat:
Maar, het viel mij gewoon op dat in Nederland veel mensen enthousiast zijn over de dvd en marco borsato zelf, en hier bijna niemand. Dat is toch echt een constatering hoor. Enne, dat jij later ooit popjournalist wilt worden, geeft natuurlijk geen garantie voor wat je er nu over te zeggen hebt
||
Citaat:
Maar ik heb mijn conclusie toch al getrokken hoor..... ![]()
||
Citaat:
|
Luister wat ik zeg, het is de combinatie van de maatschappij EN de Majors, ze creeëren gewoon het perfecte mannetje, een soort van ideale schoonzoon, ze weten wat het nederlands publiek graag wil zien en de marketing distributie speelt daar lekker op in, het valt me nog mee dat die Gozer nog geen RL Soap is begonnen ofzo
![]() Meissie, het gaat tegenwoordig alleen maar om het geld, je moet echt eens weten what's up in de grote mensen wereld die de muziekindustrie heet..... Dom voorbeeld, kijk naar dat liedje wat die idols kandidaten opgenomen hebben, ze konden het ook gewoon beperken door het op de commerciële zenders uit te zenden, maar wat doen hun?? Ze brengen het nogeens uit single, zich der helemaal niet druk om makend dat het kwalitatief misbaksel is, maar who cares, daar maakt het naïeve nederlands publiek zich ook niet druk om..... Hetzelfde geldt voor Marco, het feit dat ie die nieuwe plaat alleen op DVD heeft uitgebracht, daar zit ook een marketings strategie achter.....
Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 18:03. |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind ook niet dat je marco borsato, een artiest al jaren in het vak, kunt vergelijken met die (veelal) neppe mensen van Idols die gewoon moeten doen wat hun opgedragen wordt, zodat het zo veel mogelijk geld oplevert. Er zijn veel artiesten die gemaakt worden voor het geld, maar ik vind niet dat je Marco Borsato daar onder kunt rekenen En houd eens op met dat denigrerende gedoe
|
1. Ik zet zover ik weet bijna altijd "das mijn mening of "ik vind" erachter......
2. Zoveel underground luister ik niet hoor, als jij die shizzle die ik post underground vind, dan tsja....... Maarja, de mainstream vindt alles wat ze niet kennen en non-commercie is underground ![]()
|
Verwijderd
|
Sorry, kga er toch nog ff op antwoorden want ik zou graag iets willen weten van die lucy..
Mn vader luistert ook wel eens naar Marco en heeft dus die DVD ook gekocht. Kheb em gistere zitten kijken en wilde echt wel eens weten wat voor mooie clips dat nou zouden zijn. Allemaal door verschillende 'topregisseurs' gemaakt en blijkbaar moest er achter elke clip een diepe betekenis zitten.. DAARBIJ moesten alle 13 clips tesamen ook nog eens 1 groot, mooi verhaal vertellen.. Vertel jij mij nou eens wat er zo mooi is aan die clips en wat het mooie verhaal erachter is??? Van de 13 clips vond ik er geen enkele goed,noch diep, noch betekenisvol. Het dieptepunt vind ik die met dat meisje in het park(lees:er gaat een meisje alleen in het park picknicken (voor haar verjaardag) en zowat de gehele clip zie je hoe zij een aantal te grote taarten naar binnen wil stoppen..) Verder vind ik de nummers nou ook niet waw...mss zit er 1tje bij die een beetje de goede richting op kan gaan. Hoe zie jij hier een schitterende DVD in, lucy? (en nog iets wat je zei: "marco vind em ook geweldig".... wat wil je anders?? dattie zn eigen dvd gaat afkraken of ehm..."mwa, hij valt wel mee" gaat zeggen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() fucking bizar
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |