Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik bedoel als je een post van mickeyv leest dan vind ik dat inderdaad een beetje overdreven maar komop zelfs als je het woord neit kent kun je wel even logisch nadeken en dan weet je het |
![]() |
|
![]() |
ik snap eigenlijk niet dat we hier ruzie om maken...k wil gewoon iedereen in zn waarde laten...maar als ik gewoon mijn mening geef en ik word gewoon de grond in gestampt geeindigd met domme doos...dat vind ik dus echt belachelijk...maar ik wil dr nu gewoon geen woorden meer aan vuil maken want k ben voor mn lol op scholieren en niet om n beetje afgebekt te worden door zogenaamde intellectuelen.
||
Citaat:
"Inderdaad. En ga nu maar dood." In plaats van zo te happen, enzo. ![]() |
![]() |
|
![]() |
k ben nou eenmaal een happer. en nu ga je opeens aardig zitten doen?
![]() ![]()
||
Citaat:
Wat het voor mij alleen maar leuker maakt natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Een periode alleen maar vlaams praten, of juist zo amsterdams mogelijk. Een super irritant lachje opzetten bij alles wat je doet en ga zo maar door. Maar goed, ik zal dan ook zo m'n afwijkingen hebben ![]()
||
Citaat:
|
Eigenlijk vind ik het wel knap als je dat taaltje beheerst, het getuigt van behendigheid en creativiteit, ik zou echt 10 uur bezig zijn met 1 woordje. Of hebben ze een speciaal toetsenbord om snel die symbooltjes in te kunnen tikken?
||
![]() |
Citaat:
Eh ja, geweldig natuurlijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Enquete Jongerentaal Fun4ever | 57 | 25-05-2005 23:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar columnwedstrijd: De jeugd van tegenwoordig Esther | 49 | 10-03-2005 17:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: De jeugd van tegenwoordig Ieke | 0 | 06-02-2005 23:06 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? fractuur | 500 | 14-09-2004 19:15 | |
Psychologie |
Vooroordelen depressie Nijn* | 46 | 20-07-2004 22:25 |