Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2004, 20:18
sublime
sublime is offline
schop: ik mag bést een beetje meer vertrouwen in mezelf hebben

schouderklopje: houd me nu al ruim een week aan mn planning en afvallen gaat ook très bien

(leuk topic btw )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2004, 20:30
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Schouderklopje:

*Belletje gepleegd Afspraak
*Voor het maken van de Enquete voor het maatjesproject
*Gezellig/goed gesprek vriendin

Schop onder de kont:

*schoolwerk; ik blijf te veel hangen in het niet komen tot handelen.(*schopt hard*) Mijn hoofd is te veel chaos, ik kan geen rust (aandacht) er voor vinden. Toch mezelf er toe zetten, want weer een halfjaar(of korter of langer) achter lopen is echt niet leuk. Zo direct nog even bezig, ook al krijg ik het niet allemaal af, dat hoeft dan even niet.

*Mijn houding. *Spreekt zichzelf toe*: "Man, durf jezelf nou eens te laten "zien"!; so what als je fouten maak, niet "perfect" overkomt?(dat is niemand)";
ik blijf te veel hangen in het mij inhouden en dat moet ik echt echt gaan veranderen, want ik laad mezelf steeds meer op als een Tijdbom. Dus: ik ga Hulp vragen, ik moet meer LOSLATEN, meer UITEN.(nouja in weekend wel gedaan).
Oud 24-03-2004, 20:30
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sublime schreef op 24-03-2004 @ 21:18:

(leuk topic btw )
Dank!
Oud 25-03-2004, 21:08
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
schouderklopje.
Goed met een vriendin gesproken. Ookal was het moeilijk het deed me echt goed.

schop onder mijn kont
Ik heb mijn wiskunde toets verpest..
en heb me heel erg rot gevoeld, en eigenlijk, als ik het mag zeggen, voel ik me nog zo.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 23:17
phensicske
phensicske is offline
schouderklopje.

Ehm? 'k heb niet vervelend gedaan tegen anderen die het goed bedoelen.
Ben nog altijd gestopt met blowen en probeer dit vol te houden, als ik weer wat beter ben (voel dus) kan ik me dat wel eens veroorloven.

schop onder mijn kont

Maar om 16h (zoiets) uit mijn bed gewaggeld en dan nog niets nuttigs gedaan.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 23:28
Ruudje
Ruudje is offline
schop onder mijn kont
voelde me niet prettig toen ik naar de winkel boodschappen ging doen... en zei geen 'hoi' tegen mensen die ik een beetje kende
waarom deed ik dat niet gewoon?

schouderklopje
vanavond met nog iemand anders gekookt voor de bandleden die kwamen eten... en heel lief als gastheer gespeeld
Was ook nog eens supermelig
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 11:02
sublime
sublime is offline
schop onder mn kont: ik moet leren voor mn tentamen, moet mn concentratie verbeteren - de motivatie is er wel, dat is het niet

schouderklopje; ik ben niet heel bang voor het tentamen - heb het gevoel dat het wel gaat lukken
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 11:29
Snow White
Snow White is offline
*schop* ik moet beter voor jezelf zorgen wat eten betreft. het gaat achteruit, ik moet mezelf er meer toe zetten. minder rekening houden met alle producten en pakken wat ik lekker vind. maandag huisarts....we zullen het zien wat de schade is. maar ik moet die toch enigzins in proberen te dammen.
Minder eisen van mezelf (maar als ik daar aan denk, ga ik dáar weer over-eisen 'cirkeltje rond'. Minder perfectionistisch proberen te zijn over schoonmaken/eten/praten/kleding/verzorging/kamer *zucht*

*schouderklopje* ik overwin mijn angsten, ga op tijd slapen en blijf in contact (ook over het hierboven geschrevene)

Liefs Snowy

Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 11:31.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 20:34
Fantôme
Fantôme is offline
*schop* niet zo aan dat rare voorgevoel denken, want ik kan het toch niet plaatsen... merk het wel weer

*schouderklopje* ermz... weet niet eigenlijk. ben net eigenlijk alleen maar onaardig enzow geweest :$
Oud 27-03-2004, 22:05
sublime
sublime is offline
schop: me niet zo veel aantrekken van mn familie, aanhang vinden zodat ik ze met familie etentjes niet meer in mn entje aan hoef te kunnen

schouderklopje:
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 13:24
Gothic
Gothic is offline
klopje: al wat wiskunde geleerd, ondanks dat ik me nog niet lekker voel en hoofdpijn heb

schop: minder eten, meer buikspieroefeningen/sporten doen
Oud 28-03-2004, 16:54
Verwijderd
schop onder me kont:
ik moet nu egt gaan leren voor tentamen week, want ik moet allemaal voldoendes gaan halen!

schouderklopje:
ik heb heel lang gewandeld met de hond en ik krijg strax schouderklopje als ik een voldoende voor economie repetie heb gehaald..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 17:11
Nijn*
Nijn* is offline
Klop:
- Heb normaal gegeten
- Ik doe al twee weken m'n huiswerk helemaal
- Ik heb al een week niet 'dat' gedaan...

Schop:
- Doe nogal gemeen tegen mensen die zeiken vandaag...
- Ben lui
Oud 28-03-2004, 17:22
Quiana
Quiana is offline
Schop;
- verder met Duits ()
- zometeen wat eten pakken

Schouderklopje;
- eh. Ik heb opgeruimd.
Oud 28-03-2004, 18:30
Snow White
Snow White is offline
Grote schop Stoppen met zo obsessief doen. gebraakt, dat verdiend een grote schop (in mijn ogen. ik weet dat ik mezelf niet moet afstraffen maar dat lukt gewoon niet!)

klopje mijn grenzen aangegeven omdat ik te moe ben om mijn broertje naar de bushalte te brengen
Oud 28-03-2004, 19:07
Verwijderd
schop: ik moet nu even nietsdoen, want ik ben de hele tijd al bezig met werken en school.

schouderklopje: ik héb hard gewerkt en ik bén voor school beziggeweest.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 19:09
Luna
Luna is offline
schop: meer huiswerk maken.
klopje: braaf mee naar familie feestje gegaan.
Oud 28-03-2004, 19:55
Verwijderd
(Enorme) schop: d'r moet echt wat af.
Schouderklopje: ik ben naar de brievenbus gerend om een kaart op de bus te doen die m'n vriend vergeten was te posten (dat ie toch al geleegd was, mjah, daar kon ik ook niks aan doen).
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 20:14
Fantôme
Fantôme is offline
schop: ik moet positief worden ofzoww
klopje: ik heb me dit keer echt voorgenomen te gaan lijnen. minstends 5 kilo eraf. (en dit keer lukt het, het is niet meer om aan te zien namelijk!)
Oud 28-03-2004, 20:48
Verwijderd
schop: geen ak geleerd, weinig viool gespeeld
schouderklopje: kamerop geruimd (viool gespeeld)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 21:09
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 28-03-2004 @ 21:14:
schop: ik moet positief worden ofzoww
klopje: ik heb me dit keer echt voorgenomen te gaan lijnen. minstends 5 kilo eraf. (en dit keer lukt het, het is niet meer om aan te zien namelijk!)
Ik vind dit geen klopje, maar ja... Ik probeer mezelf te accepteren zoals ik ben en me minder kritisch te bekijken en kijken zoals bv ~~dolce~~ (of ik) naar je kijkt.
Oud 28-03-2004, 21:10
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-03-2004 @ 22:09:
Ik vind dit geen klopje, maar ja... Ik probeer mezelf te accepteren zoals ik ben en me minder kritisch te bekijken en kijken zoals bv ~~dolce~~ (of ik) naar je kijkt.
pm
Oud 28-03-2004, 21:55
sublime
sublime is offline
schop: minder dromen, beter leren. minder verdrietig zijn. minder bang zijn.

klopje: eindelijk een officiële datum geprikt voor meeting met scala
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 23:37
phensicske
phensicske is offline
schop: ehm?

ah ja, te veel sigaretten gerookt.

schouderklopje: bijna al mijn observaties uitgetypt, met reeds een klad van de besluiten en dan nog eens eindelijk (!) die motivatie gemaakt, goed kunnen babbelen met mijn jongere zus, die er normaalgezien niet zo open voor staat, een oprechte appreciatiebrief naar mijn oudste zus geschreven en nog steeds gestopt met blowen.

Life's great.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 10:51
Verwijderd
schop: ga eens wakker worden en kleed je aan en doe wat huiswerk of boodschappen!!

schouderklopje: gisteren best actief geweest, de tuin gedaan en een nieuw nummer opgenomen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 11:22
Ruudje
Ruudje is offline
schop onder mijn kont
ik heb mijn ouders nog niet laten weten dat ik thuis ben gebleven...

schouderklopje
ik ben eerlijk gebleven, en dat zal ik dus ook doen tegen mijn ouders... ik heb een dagje 'vrij gepakt'... om een beetje tot rust te komen... dat ga ik ook vertellen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:37
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Schouderklopje

-Voor de inbreng binnen een multidisciplinair team!

Schop onder mijn kont voor:

-al het school/stage-werk;

Ik blijf te veel hangen in het niets doen, omdat ik s'avonds toch wel moe ben na zo'n hele dag stage en dan de hele week. Ik ga een grote pauze nemen nadat ik terug ben gekomen van mijn stage en daarna nog bezig met school. Ik loop er ook enigszins voor weg omdat ik er tegen opzie

-het afvallen(gezond en "gespreid" eten+veel water drinken+ gaan skeeleren);

Ik verval steeds in het patroon van in het weekend te veel ongezond eten en door de week vrij weinig en niet echt gespreid over de dag-eten. Komt ook een beetje doordat ik doordeweeks zo met mijn stage bezig ben etc etc. Naar mijn stage ietswat meer eten mee en in het weekend wat minderen.(maar mezelf wel wat gunnen!)

Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 18:43.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Schop: ik moet hard aan de slag gaan voor mijn toetsweek die vrijdag begint

Schouderklopje: vanavond alle stof voor de scheikunde 1 SE van vrijdag doorgenomen

4444 posts, leuk aantal
Oud 29-03-2004, 22:53
phensicske
phensicske is offline
Schop: niet genoeg gedaan voor eindwerk.

Klopje: weet ik ff niet.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 11:35
Gothic
Gothic is offline
klopje: al 3 tentamens goed gemaakt

schop: zometeen aan sk beginnen, ookal heb ik nog 2 dagen...
Oud 30-03-2004, 12:03
Miracle
Miracle is offline
Schop: Dat ik nu eens ga leren.

Schouder klopje: Iemand een goed cijfer bezorgd op school.
Oud 30-03-2004, 13:43
sublime
sublime is offline
schouderklopje: dit blok 3 essays geschreven en voor alledrie een 8

schop: serieuzer leren, zodat ik mn gemiddelde kan handhaven; ik wil Heel Graag mn tentamens goed maken, dan moet ik er wat voor doen ook...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 13:45
Verwijderd
schop: Ik moet nu echt gaan leren
klop: het blijkt dat ik mensen echt help. En daar ben ik echt trots op stiekem..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 13:46
Verwijderd
schop: ik moet gewoon mijn wiskunde maken en snappen
schouderklopje: ik ging niet in huilen uitbarsten op school.. en dat was wel positief
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 14:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
schop: gaan leren voor de toetsweek die vrijdag begint!!!!!!!
schouderklopje: vandaag eindelijk begonnen met de voorbereiding voor het debat van volgende week woensdag
Oud 30-03-2004, 14:56
shy girl
shy girl is offline
Schouderklopje: heb al een maand nie am gedaan..
Schop onder mn kont: kwil stoppe met onzeker zijn over alles, maar t zit gewoon al lang in me krijg het er nie uit
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 14:58
Miss Pluisje
Miss Pluisje is offline
Klopje: goed en eerlijk mailtje gestuurd, kaartje gereserveerd, begonnen met huiswerk en leren, economietentamen goed gemaakt en goed geslapen!

Schop: werk te sloom, was kattig tegen bepaalde personen, nog steeds geen beltegoed gekocht en ik moet beter voor mezelf zorgen!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:10
thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
Yummie schreef op 21-03-2004 @ 14:40 :
Ik moet mezelf een flinke schop onder de kont geven.. Ik ben school een beetje aan het verzuimen. Ik kijk niet meer op m'n studiewijzers en maak dus bijna geen huiswerk meer enzo. M'n cijfers zijn opzich wel oke, maar ik moet me echt weer wat beter inzetten. Ik ga de draad weer oppakken! gewoon doen dus, die zooi.

Een goede reden voor het schouderklopje kan ik eigenlijk niet echt bedenken op het moment. Er zal gerust wel iets zijn, dusseh bij deze
Je bent niet de enige hoor,ik nl ook, vandaag ook nie naar school geweest ik haal t allemaal wel alleen doe ik er gewoon geen kut voor...

Maar je krijgt toch een schouderklopje... je bent iig al voorbij de 'ontkenningsfase' !!!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 20:36
Verwijderd
een gigantische schop onder mn kont moet ik krijgen omdat ik weer te weinig geleerd heb en te veel gegeten. (pff word helemaal gek van mn zelf)
schouderklopje?ik heb iets aa niemand gevraagd en ben neit eens uitgelachen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 18:33
kleinedraak
Vandaag een schouderklopje voor: De goede punten die ik heb terug gekregen, lekker gefitnessd, nog niet gesnoept

Schop onder de kont: Ruzie met mijn zus, mijn uber onzekerheid over mezelf en het geroddel van mij ook altijd
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 18:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
schouderklopje: had een 6.9 voor mijn SE scheikunde 1
schop: moet nog even mijn laatste drie toetsen nog goed leren, daarna ben ik er voorlopig van af.
Oud 13-04-2004, 18:54
Verwijderd
schouderklopje: bio preofexamen ging best goed, zonder speciaal geleerd te hebben. en vioolles ging ook best goed.

schop onder mn kont: weer niet geleerd, en het examen komt steeds dichterbij. en gelogen terwijl dat niet hoeft, toch?
eni k moet 'nee' gaan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:24
Gothic
Gothic is offline
schop: moet me echt eens gaan inzetten voor laatste toetsen, zonde als ik 3 jaar werk verpest omdat ik nu geen zin meer heb

klopje:
- beslissing genomen over kamer, weliswaar tegen m'n gevoel in, maar is goed voor me en zeker een uitdaging
- goed cijfer voor herkansing terug (5 punten hoger )
Oud 14-04-2004, 17:42
Agnès
Agnès is offline
Schouderklopje:
Ik heb vandaag geweldige cijfers gehaald, alles ging perfect en ik ben vanmorgen extra vroeg opgestaan om te leren, met resultaat. Ik voel mij geniaal, een geweldig gevoel.
Oud 14-04-2004, 17:58
phensicske
phensicske is offline
Schouderklop: ik heb vandaag gezwommen in een openbaar zwembad, overboord die complexen, 't was al maanden geleden (september) en het was leuk!!

Oh ja, 'k ben ook sportief geweest vanochtend, of toch een poging tot lopen, wat me niet lukte, toen heb ik de rest uitgewandeld (2.5km), beter dan niets.

Schop: 'k heb nog niet veel gedaan voor school, maar de avond is nog jong.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 18:06
altootje86
altootje86 is offline
hey man
ik heb echt iets goeds gedaan vandaag; ik ben begonnen aan mijn wiskunde PO *klopje*

maar helaas, na 1 simpel vraagje liep ik alweer vast en er is verder op internet nix te vinden dat mij kan helpen... WIE VERGEET DAN OOK ZIJN BOEKEN MEE TE NEMEN????? *hele harde schop onder mijn kontje*

maar laten we het verder positief bekijken: ik had in ieder geval de energie om eraan te beginnen...

kizzies
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
schop: mn scheikunde 2 gaan leren want ik wil het eigenlijk toch wel graag houden maar dan moet ik wel een goed cijfer halen.

schouderklopje: ik had een 6.0 voor mijn wiskunde SE (en even een gezellig babbeltje met mn wiskundeleraar) en mijn toets van m&o ging best wel heel erg goed eigenlijk (ik hoop op een 8)
Oud 15-04-2004, 10:05
Verwijderd
Schop: ik had een onvoldoende voor m'n economie SE en niet zo'n geweldig cijfer voor wiskunde Volgende week zijn de herkansingen, maar ik kan mezelf maar niet aanzetten tot leren

Schouderklopje: had een 7,6 voor m'n aardrijkskunde SE en een 6,6 voor m'n vertaling Grieks Heb ook nog gister een planning gemaakt voor al het werk wat ik nog moet
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 11:25
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
schop : Gisteravond teveel gedronken en nu moet ik weer de geestelijke pijn van de 'day after' verdragen.

schouderklopje: Ik ben nog uit bed gekomen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:41
Verwijderd
schouderklopje:
goed geoefend voor vanavond, en dat gaat wel goed komen denk ik

schop:
ik moet nou eens een keer weten wat ik wil en niet zo gigantisch twijfelen.

edit: dat moet trouwens wel een gigantische schop worden geloof ik.

Laatst gewijzigd op 15-04-2004 om 15:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten