Advertentie | |
|
![]() |
|
schop: ehm?
ah ja, te veel sigaretten gerookt. schouderklopje: bijna al mijn observaties uitgetypt, met reeds een klad van de besluiten en dan nog eens eindelijk (!) die motivatie gemaakt, goed kunnen babbelen met mijn jongere zus, die er normaalgezien niet zo open voor staat, een oprechte appreciatiebrief naar mijn oudste zus geschreven en nog steeds gestopt met blowen. ![]() Life's great. ![]() |
![]() |
|
Schouderklopje
-Voor de inbreng binnen een multidisciplinair team! Schop onder mijn kont voor: -al het school/stage-werk; Ik blijf te veel hangen in het niets doen, omdat ik s'avonds toch wel moe ben na zo'n hele dag stage en dan de hele week. Ik ga een grote pauze nemen nadat ik terug ben gekomen van mijn stage en daarna nog bezig met school. Ik loop er ook enigszins voor weg omdat ik er tegen opzie -het afvallen(gezond en "gespreid" eten+veel water drinken+ gaan skeeleren); Ik verval steeds in het patroon van in het weekend te veel ongezond eten en door de week vrij weinig en niet echt gespreid over de dag-eten. Komt ook een beetje doordat ik doordeweeks zo met mijn stage bezig ben etc etc. Naar mijn stage ietswat meer eten mee en in het weekend wat minderen.(maar mezelf wel wat gunnen!)
Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 18:43. |
![]() |
|
Schop: ik moet hard aan de slag gaan voor mijn toetsweek die vrijdag begint
Schouderklopje: vanavond alle stof voor de scheikunde 1 SE van vrijdag doorgenomen ![]() 4444 posts, leuk aantal ![]()
|
schop: gaan leren voor de toetsweek die vrijdag begint!!!!!!!
schouderklopje: vandaag eindelijk begonnen met de voorbereiding voor het debat van volgende week woensdag ![]()
||
Citaat:
![]() Maar je krijgt toch een schouderklopje... je bent iig al voorbij de 'ontkenningsfase' ![]() |
![]() |
|
schouderklopje: had een 6.9 voor mijn SE scheikunde 1
![]() schop: moet nog even mijn laatste drie toetsen nog goed leren, daarna ben ik er voorlopig van af.
|
schop: moet me echt eens gaan inzetten voor laatste toetsen, zonde als ik 3 jaar werk verpest omdat ik nu geen zin meer heb
klopje: - beslissing genomen over kamer, weliswaar tegen m'n gevoel in, maar is goed voor me en zeker een uitdaging - goed cijfer voor herkansing terug (5 punten hoger ![]()
|
Schouderklop: ik heb vandaag gezwommen in een openbaar zwembad, overboord die complexen, 't was al maanden geleden (september) en het was leuk!!
Oh ja, 'k ben ook sportief geweest vanochtend, of toch een poging tot lopen, wat me niet lukte, toen heb ik de rest uitgewandeld (2.5km), beter dan niets. ![]() Schop: 'k heb nog niet veel gedaan voor school, maar de avond is nog jong. |
![]() |
|
![]() |
hey man
ik heb echt iets goeds gedaan vandaag; ik ben begonnen aan mijn wiskunde PO ![]() maar helaas, na 1 simpel vraagje liep ik alweer vast en er is verder op internet nix te vinden dat mij kan helpen... WIE VERGEET DAN OOK ZIJN BOEKEN MEE TE NEMEN????? *hele harde schop onder mijn kontje* maar laten we het verder positief bekijken: ik had in ieder geval de energie om eraan te beginnen... ![]() kizzies |
![]() |
|
schop: mn scheikunde 2 gaan leren want ik wil het eigenlijk toch wel graag houden maar dan moet ik wel een goed cijfer halen.
schouderklopje: ik had een 6.0 voor mijn wiskunde SE (en even een gezellig babbeltje met mn wiskundeleraar) en mijn toets van m&o ging best wel heel erg goed eigenlijk (ik hoop op een 8) ![]()
|
Verwijderd
|
Schop: ik had een onvoldoende voor m'n economie SE en niet zo'n geweldig cijfer voor wiskunde
![]() ![]() Schouderklopje: had een 7,6 voor m'n aardrijkskunde SE en een 6,6 voor m'n vertaling Grieks ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
schouderklopje:
goed geoefend voor vanavond, en dat gaat wel goed komen denk ik schop: ik moet nou eens een keer weten wat ik wil en niet zo gigantisch twijfelen. edit: dat moet trouwens wel een gigantische schop worden geloof ik. ![]() Laatst gewijzigd op 15-04-2004 om 15:04. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|