Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
schop onder mijn kont:
- Ik ben ernstig bezig mijn school te verkloten - Ik doe vandaag tegen niemand aardig ![]() - Ik heb teveel gegeten - Ik ben weer niet naar M. geweest!! ![]() schouderklopje - Ik heb de moed gehad om met gym mee te doen - Ik heb mijn toneeltekst al een beetje geleerd - 'k Heb m'n huiswerk 'ns gemaakt voor de verandering... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dan nog maar een schouderklopje: heb een beoordelingsgesprek met m'n baas gehad, en ze waren allemaal heel tevreden over me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() schop onder mijn kont Maak dr maar een hele harde schop van, ik heb iets gedaan wat absoluut fout is, maar wat ontzettend goed voelt. En ik nu mijn economie moet gaan leren... schouderklopje Ben naar Altrecht geweest. Ben eerlijk geweest, en ik heb niet gejankt! Heb net een leuk idee bedacht onder de douche.. (voor wen.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik keek altijd zo neer op mensen met een handicap en wou niets met ze te maken hebben en nu blijk ik er zelf waarschijnlijk een te hebben. Ik kan mezelf wel uitkotsen op dit moment. |
![]() |
|
schouderklopje = heb eindelijk gesproken met vladic (dat heeft 9 maanden geduurd
![]() schop = heb niet zo direct een idee; heb alleen vandaag weer geweend omwille van die ruzie, die dan later op de dag weer werd opgeklaard ![]() Dus ben best tevreden, deze dag was veleuh beter dan gistere ![]()
|
Schop onder kont: meer aan school doen (mn leven buiten school is op het moment te leuk
![]() Schouderklopje: ik dacht dat ik me weer heel klote zou gaan voelen toen ik hoorde dat mn ex (net 2 mnd uit na een jaar) weer een nieuwe vriendin had, ik voelde me ook even kut, 1 uurtje ofzo ![]() ![]()
|
schop; Ik moet de komende dagen gewoon heel veel tijd in school steken en vooral aan Literatuur en mijn profielwerkstuk
![]() schouderklopje; ontbijt op bed gemaakt voor mam en Henk & gisteren mijn band geplakt en hij is nog steeds goed ![]()
|
schouderklopje
Ik heb al mijn SET's gemaakt. En 1,5 uur aan wiskunde gezeten, als het nu fout gaat weet ik het ook niet meer hoor.. schop onder mijn kont Het komt door mij. (nee, niet over mijn moeder) Werkstuk maken. NU!!! naja, eigenlijk zou ik gewoon een schop onder mijn kont moeten krijgen, over hoe ik nu bezig ben.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iets waarvoor ik een schouderklopje en een schop verdien is dat ik weer continu achter klasgenoten aanloop of ze ajb hun werk willen maken en dat naar mij willen mailen (omdat ik het verslag maak). Ik vind het goed van mezelf dat ik er achter aan zit, omdat ik weet dat het anders toch niet gebeurd, maar ik vind het bagger dat ik het moet doen en ik vind het ook bagger dat ik niet 'streng' genoeg ben. Maar goed, als ik het morgen niet heb (dan heeft ie een week de tijd gehad, waarvan ik halverwege nog eens een mailtje heb gestuurd, vandaag weer en een msn-berichtje), dan stuur ik een mailtje dat het pech is en dat hij het zelf maar naar de docent toe moet mailen.
|
![]() |
|
|