Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Doodzonde van je centen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Spoiler
|
ben donderdag naar "Overmorgen" geweest en het is echt een vette film, goede special effects, interessant verhaal, alleen natuurlijk de gebeurtenissen met de hoofdpersonen zijn vrij cliché, maar het is natuurlijk ook een amerikaanse film. Het idee van de vluchtelingen (voor degene die hem gezien hebben) is ook erg leuk bedacht.
|
copy & paste
en ik vind het dus een KUTfilm
Spoiler
Maar goed.. dat dus.. vooral het zelfopofferingsthema zat me dwars.. beetje brainwashing lijkt t om alle amerikaanse slachtoffers in irak te verantwoorden maar dat kan aan mijn paranoia geest liggen
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
De film zit bomvol met onzin, máár wel mooie effecten. En weinig mensen die doorhebben dat het inhoudelijk een puinhoop is. Citaat:
||
Citaat:
[paranoia] en Hollywood wordt altijd beïnvloed door politiek [/paranoia] kijk maar naar Wag the Dog ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 12:32. |
![]() |
||
Citaat:
|
Het was allemaal best vermakelijk, op een oppervlakkige manier. Ongenuanceerde personages, overbodige subplotjes en zo bombastisch in sociaal commentaar als het maar zijn kan. Maarrrr......Wel leuk om te zien allemaal. Hollywood blijft hollywood en het is gewoon om te gillen hoe ze keer op keer weer denken dat ze beschikken over het vermogen tot zelfkritiek en oprecht commentaar.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo een persoon, die een degelijke recensie afkraakt, verdient het om op haar beurt afgekraakt te worden. Overigens ben ik het helemaal eens met die recensie. Ik heb de film nog niet gezien, maar het bevestigt mijn vooroordelen over de film. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 09:52. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk naar LE TEMPS DU LOUP van Michael Haneke, het tegenovergestelde van een Hollywood rampenfilm, die ontzettend naargeestig is en heel dicht bij de werkelijkheid staat. Mooier, beter én overtuigender. Zelfs de gemiddelde filmhuisbezoeker kan het niet aan. Er is echter te veel geld gemoeid bij een productie als THE DAY AFTER TOMORROW. Er staan andere belangen voorop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Natuurlijk gaat het bij deze film om het grote geld uiteindelijk, logisch. Maar ik vind het opzich ook wel eens leuk om niet teveel te hoeven nadenken bij een film. Ik vind het leuk om lekker achterover te leunen en te kijken naar wat er komt op dat scherm. Dat vind ik bij deze film leuk, maar bij een film als Volle Maan, totaal niet ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
LORD OF THE RINGS is een reis, daar zit enige karakterontwikkeling, maar ook niet zoveel. Ik voelde me absoluut niet verbonden met het gezelschap. Alle plotwendingen zijn forceringen die het verhaal aan de loop moeten houden. Citaat:
Citaat:
|
Ik vind "een keer niet hoeven na te denken" ook zo'n vervelend argument om een film mee te verdedigen. Er komen maar een handvol films per jaar uit waar echt bij nagedacht hoort te worden, en het zegt ook een hoop als je over een film niet veel beters kan zeggen dan "wel eens leuk als je er niet te veel bij hoeft na te denken."
|
Ik hou van een intelligente film, laat daar geen misverstand over bestaan. Desondanks geniet ik wel bij een film als The Day After Tomorrow, wat voor argument zou iemand als ik dán moeten geven.
Ik vind niet dat het een film is waar je over na kunt denken, ik vind et een oppervlakkige film. Maar ik vond het zeker weten de moeite waard om in de bios te kijken. Waarom vind ik dat dan? Wat is een ander argument dan brainless watching, popcorn eating and loving it. Tell me ![]()
|
Verwijderd
|
Het was zoals ik al verwachtte; voorspelbaar, oppervlakkig en bij vlagen zelfs saai. Goedkoop sentiment, en zelfs de CGI was nergens zó overtuigend dat ik mn ogen kon uitkijken. Zoals al gezegd, alles is mogelijk - en met die gedachte is niks meer echt revolutionair. Hoe meer er eigenlijk geprobeerd wordt het zo realistisch mogelijk te maken, hoe onovertuigender het geheel wordt. De details vallen bij elke productie meer op. De wolven leken (hoe mooi ze ook waren) nergens realistisch; de uiteenspattende vloedgolven niet indrukwekkend; etcetera. Waarom? Vrijwel alles is al een keer gedaan. Puur visueel gezien zal het me in ieder geval weinig meer doen.
Gyllenhaal vond ik nog relatief overtuigend spelen, ook al werd hij enorm belemmerd door het zielloze script. Ik ken hem alleen van Donnie Darko, maar ik vind het jammer dat hij zich heeft laten strikken voor zo'n inhoudsloze blockbuster als TDAT. |
![]() |
|
Ik vond de film echt goed!!!
Het verhaal was op zich wel realistisch over die Golf Stroom enzo. Alleen waren sommige stukken met die vader en zoon een beetje erg ongeloofwaardig of toevallig. Maar net als Godzilla en Independence Day een goeie Popcorn Film! The Day After Tomorrow is zeker het kijken waard!!!
||
Citaat:
||
Citaat:
hmm... doe eens dan.. lijkt me nog een best een hele opgave.. ghe
|
![]() |
|
|