Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Is bij mij een aanleiding geweest tot uitmaken van de relatie
Hij wist dat ik er niet tegen kon als hij dronken was (en dan bedoel ik niet meer recht kunnen lopen en niet meer normaal kunnen praten). Hij zou naar mij toe komen, die bewuste avond. Hij had eerst nog een nieuwjaarsborrel van zijn vereninging, en daarna zou hij naar mij toe komen. Op een gegeven moment belde ik zijn vriend, waarop ik meteen mijn vriend aan de telefoon kreeg met de mededeling dat hij niet kwam omdat hij dronken was. Hij wist dus dondersgoed dat hij fout zat, en daarom liet hij me zitten. Ik was ontzettend kwaad, en dat heeft hij ook geweten. Dit was niet de enige reden waarom het uitging, maar wel een soort druppel. De volgende dag maakte ik het uit. Drank maakt meer kapot dan je lief is...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf heb gewoon een hekel aan alcohol, nou ja, niets persoonlijk tegen de alcohol, meer de effecten daarvan. Kijk en 1x bezopen is niet zo rampzalig, maar als hij graag bezopen wil zijn (gelukkig heeft hij daar ook niet veel behoefte aan) dan doet hij dat maar waar ik niet bij ben. ik vind alcohol best wel triest verder... helemaal zuipen om het bezopen raken
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou net hetzelfde doen, heb het ook eens gehad dat mijn ex vriend altijd veel wilde drinken en meer met zijn vrienden optrok dan met mij, zo iemand hoef ik niet, omwille van de reden dat ik niet zo ben. Wat die twee 'mannelijke' lulloos hierboven zeggen moet je dus helemaal niet op letten, op gebied van liefde moeten ze nog veel leren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou heb ik een vader gehad die zich doodgezopen heeft, en in het weekend al om 2 uur 's middags lam was. Doordeweeks was het tot een uur of negen 's avonds nog wel uit te houden, daarna moest je wegwezen. Hij werd er erg vervelend van, namelijk.
Zelf drink ik weinig, ik kan er ook niet goed tegen, ben snel aangeschoten en dan word ik veel te vrolijk. Twee glazen wijn en ik ben dronken, terwijl mijn vriend dan de rest van de fles opdrinkt en daar niets van heeft. Uitgaan en drinken kan al helemaal niet. Niet als ik nog in een auto terug naar huis moet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nooit gezegd dat ik het erg vond als mijn ex wat dronk, maar als hij met mij afgesproken hebt, en hij weet dat ik een scheit hekel heb aan absolute bezopenheid, kan hij best wat rekening met mij houden. In een relatie is het nou eenmaal geven en nemen. Een nieuwjaarsborrel kan net zo gezellig zijn als je misschien aangeschoten bent, maar van helemaal bezopen worden word het echt niet gezelliger.
Dus Loontjuh, bedankt voor your help. En verder ben ik ook niet zo'n net meisje die nooit eens teveel drinkt, maar als ik weet dat mijn vriend daar een probleem mee heeft, zou ik het nooit zover laten komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het kotm nooit voor dat hij dronken is.. want hij drinkt niet.,.
hij is wel vaker stoned als hij afkomt van vreinden en dat vind ik ook niet altijd even leuk
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarom ben jij nog wakker? Verwijderd | 13 | 15-06-2009 01:49 | |
Liefde & Relatie |
ergernissen elledc | 37 | 30-01-2005 19:45 | |
Drugs & Alcohol |