Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2004, 18:00
miro
miro is offline
Citaat:
ZerO schreef op 25-03-2004 @ 18:45:
Ik denk dat Utopia5 haar relatie zeer serieus neemt en verwacht van haar vriend dat hij dat ook doet.
Wat heeft een avondje doorzakken met vrienden te maken met het serieus nemen van je relatie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2004, 18:02
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
miro schreef op 25-03-2004 @ 19:00:
Wat heeft een avondje doorzakken met vrienden te maken met het serieus nemen van je relatie?
Met zeer serieus bedoelde ik : we lijken net getrouwd dus je mag niet al te wild worden met je vrienden.
Oud 25-03-2004, 22:45
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 25-03-2004 @ 19:02:
Met zeer serieus bedoelde ik : we lijken net getrouwd dus je mag niet al te wild worden met je vrienden.
jah, daar lijkt het wel op
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 08:25
elledc
elledc is offline
Citaat:
Muzzle schreef op 25-03-2004 @ 15:32:
Ben je opgegroeid in een klooster?
lol

Citaat:
ZerO schreef op 25-03-2004 @ 18:45:
Ik denk dat Utopia5 haar relatie zeer serieus neemt en verwacht van haar vriend dat hij dat ook doet.
Een aangeschoten vriend die klaar staat om haar te bespringen of aan haar te gaan hangen de hele avond, past niet in haar beeld van een goeie/leuke relatie maybe ?
Ik geefl alleen mijn mening dus niet gelijk gaan bleren !
Inderdaad jij begrijpt het tenminste

Ik ben zelf al vaak genoeg uitgegaan en van drinken weet ik genoeg maar zoals ik al zei, ik hou er niet van als mensen drinken zonder enige mate en zich achteraf 'stoer' vinden of snel agressief zijn
Maargoed ieder zijn mening.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:17
Roos
Roos is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 24-03-2004 @ 22:23:
Hehe, lief
Hij is ook lief
Oud 27-03-2004, 11:58
alanis
alanis is offline
Is bij mij een aanleiding geweest tot uitmaken van de relatie

Hij wist dat ik er niet tegen kon als hij dronken was (en dan bedoel ik niet meer recht kunnen lopen en niet meer normaal kunnen praten). Hij zou naar mij toe komen, die bewuste avond. Hij had eerst nog een nieuwjaarsborrel van zijn vereninging, en daarna zou hij naar mij toe komen. Op een gegeven moment belde ik zijn vriend, waarop ik meteen mijn vriend aan de telefoon kreeg met de mededeling dat hij niet kwam omdat hij dronken was. Hij wist dus dondersgoed dat hij fout zat, en daarom liet hij me zitten.
Ik was ontzettend kwaad, en dat heeft hij ook geweten.

Dit was niet de enige reden waarom het uitging, maar wel een soort druppel.

De volgende dag maakte ik het uit.

Drank maakt meer kapot dan je lief is...
Oud 29-03-2004, 20:39
Verwijderd
Hmm ik ben wel eens beschonken bijna een half uur later gekomen dan de afspraak was, en daar was me ex niet zo blij mee.....

Kan gebeuren no big deal
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 08:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
alanis schreef op 27-03-2004 @ 12:58:
Hij wist dat ik er niet tegen kon als hij dronken was (en dan bedoel ik niet meer recht kunnen lopen en niet meer normaal kunnen praten).
Wat een gezeur. Hij is zeker rond de 18? Nou, dan HOOR je op een nieuwjaarsborrel behoorlijk bezopen te zijn. Je hebt je hele leven nog om verantwoordelijk bezig te zijn (ben 24 en heb daar nog grote problemen mee).
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 30-03-2004 @ 09:48:
Wat een gezeur. Hij is zeker rond de 18? Nou, dan HOOR je op een nieuwjaarsborrel behoorlijk bezopen te zijn. Je hebt je hele leven nog om verantwoordelijk bezig te zijn (ben 24 en heb daar nog grote problemen mee).
ha herkenning ( wat dat laatste betreft)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
alanis schreef op 27-03-2004 @ 12:58:

Hij wist dat ik er niet tegen kon als hij dronken was (en dan bedoel ik niet meer recht kunnen lopen en niet meer normaal kunnen praten). Hij zou naar mij toe komen, die bewuste avond. Hij had eerst nog een nieuwjaarsborrel van zijn vereninging, en daarna zou hij naar mij toe komen. Op een gegeven moment belde ik zijn vriend, waarop ik meteen mijn vriend aan de telefoon kreeg met de mededeling dat hij niet kwam omdat hij dronken was. Hij wist dus dondersgoed dat hij fout zat, en daarom liet hij me zitten.

Overdrijf niet zo! Hij heeft toch ook nog een eigen leven? Je moet je vriendjes niet claimen en ze dingen verbieden! stel eens voor dat hij jou dingen zou verbieden die je graag doet alleen maar omdat hij het irritant vindt!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 17:51
Verwijderd
binnenlaten en verder negeren tot hij erover begint.. mischien niet de beste manier maar ik weet dat als ik er over ozu beginnen ik toch dingen ga zeggen die ik niet meen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 30-03-2004 @ 16:02 :
Overdrijf niet zo! Hij heeft toch ook nog een eigen leven? Je moet je vriendjes niet claimen en ze dingen verbieden! stel eens voor dat hij jou dingen zou verbieden die je graag doet alleen maar omdat hij het irritant vindt!
dus ieder moet kunnen doen en laten in een relatie wat ie wilt? Nee, zo werkt dat niet. Binnen een relatie hou je rekening met elkaar (als het goed is) en laat je dingen en doe je andere dingen weer wel. Het irritant vinden tot daar aan toe, maar als jij echt aangeeft dat je dat niet wilt, dan zal hij een keuze moeten maken. Dat is dan aan hem. Maar jij mag je eigen grenzen stellen. Het moet niet zijn dat de ander jouw grenzen stelt.. Dat is
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 17:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-03-2004 @ 08:48 :
móet je als tiener/jongere dan bezopen zijn? Je kan je gekheid ook anders uiten.
Ikzelf heb gewoon een hekel aan alcohol, nou ja, niets persoonlijk tegen de alcohol, meer de effecten daarvan.
Kijk en 1x bezopen is niet zo rampzalig, maar als hij graag bezopen wil zijn (gelukkig heeft hij daar ook niet veel behoefte aan) dan doet hij dat maar waar ik niet bij ben.
ik vind alcohol best wel triest verder... helemaal zuipen om het bezopen raken
Oud 31-03-2004, 08:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-03-2004 @ 18:53 :
Maar jij mag je eigen grenzen stellen.
Zolang deze redelijk zijn wel ja.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 08:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Qimm schreef op 30-03-2004 @ 18:56 :

Stel je niet aan, ik heb het niet over 'zuipen om bezopen te raken'. Als je een feestje hebt wil het wel eens gebeuren dat je te veel drinkt, soit. Zelf weet ik als ik het bij bier hou prima maat te houden, maar als iemand met sterke drank begint gaat 't bij mij ook nog steeds mis.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 08:45
elledc
elledc is offline
Citaat:
alanis schreef op 27-03-2004 @ 12:58 :

Ik zou net hetzelfde doen, heb het ook eens gehad dat mijn ex vriend altijd veel wilde drinken en meer met zijn vrienden optrok dan met mij, zo iemand hoef ik niet, omwille van de reden dat ik niet zo ben.
Wat die twee 'mannelijke' lulloos hierboven zeggen moet je dus helemaal niet op letten, op gebied van liefde moeten ze nog veel leren
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:09
Verwijderd
Ben ik even blij dat mijn huidige vriendin niet zoveel problemen heeft met alcohol.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 31-03-2004 @ 09:45 :
Wat die twee 'mannelijke' lulloos hierboven zeggen moet je dus helemaal niet op letten, op gebied van liefde moeten ze nog veel leren
Heel fijn dat jij zo braaf bent, je goed recht, maar je komt over als een gruwelijk saaie muts. Als jij een vriendje kunt vinden die net zo saai is, heel fijn, ik hoop dat jij er heel gelukkig mee wordt, maar ga niet zitten zeuren dat ik nog veel moet leren, je bent zelf waarschijnlijk nog maar iets van 17.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 31-03-2004 @ 10:09 :
Ben ik even blij dat mijn huidige vriendin niet zoveel problemen heeft met alcohol.
Idem.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 31-03-2004 @ 09:34 :
Zolang deze redelijk zijn wel ja.
en wie bepaalt hier wat redelijk is? Iedereen heeft zijn eigen grenzen naar zijn eigen maatstaven. Jij kan niet bepalen wat haar maatstaven en dus ook haar grenzen zijn, evenmin als ik dat kan doen of haar vriend of haar ouders of wie dan ook. Dat bepaald een ieder voor zichzelf en wie ben jij om dat te veroordelen? Dat jouw maatstaven anders zijn dan de hare, betekent toch niet dat jouwe de goede zijn en de hare niet? Die vriend weet waar hij aan begint.. En als hij er later achter komt en dit niet kan accepteren zal hij het uit moeten maken als hij het zo'n probleem vind.. Dat is niet aan jou of iemand anders..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:02
juno
juno is offline
Nou heb ik een vader gehad die zich doodgezopen heeft, en in het weekend al om 2 uur 's middags lam was. Doordeweeks was het tot een uur of negen 's avonds nog wel uit te houden, daarna moest je wegwezen. Hij werd er erg vervelend van, namelijk.

Zelf drink ik weinig, ik kan er ook niet goed tegen, ben snel aangeschoten en dan word ik veel te vrolijk. Twee glazen wijn en ik ben dronken, terwijl mijn vriend dan de rest van de fles opdrinkt en daar niets van heeft.

Uitgaan en drinken kan al helemaal niet. Niet als ik nog in een auto terug naar huis moet.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 30-03-2004 @ 18:56 :
Hoe kun je alcohol an sich nou triest vinden? Vind jij bloemkool dan ook triest, of slagroom? Mensen die eten omdat ze het lekker vinden zijn triest?

Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:02
elledc
elledc is offline
Citaat:
Chimera schreef op 31-03-2004 @ 10:12 :
Heel fijn dat jij zo braaf bent, je goed recht, maar je komt over als een gruwelijk saaie muts. Als jij een vriendje kunt vinden die net zo saai is, heel fijn, ik hoop dat jij er heel gelukkig mee wordt, maar ga niet zitten zeuren dat ik nog veel moet leren, je bent zelf waarschijnlijk nog maar iets van 17.
Misschien ben ik nu saai op vlak van uitgaan en veel drinken, inderdaad, ik verdraag niet veel alcohol maar op een ander gebied ben ik misschien minder saai dan jij. Het heeft niet veel nut elkaar uit te maken op dat vlak vind ik, als ik me met mijn leven gelukkig voel, so what? En nee, ik ben geen 17, deze leeftijd heb ik al lang overschreden.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:05
Verwijderd
Als het niet te vaak gebeurt is het juist lachen en zou ik met hem terug naar de kroeg gaan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:09
alanis
alanis is offline
Ik heb nooit gezegd dat ik het erg vond als mijn ex wat dronk, maar als hij met mij afgesproken hebt, en hij weet dat ik een scheit hekel heb aan absolute bezopenheid, kan hij best wat rekening met mij houden. In een relatie is het nou eenmaal geven en nemen. Een nieuwjaarsborrel kan net zo gezellig zijn als je misschien aangeschoten bent, maar van helemaal bezopen worden word het echt niet gezelliger.
Dus Loontjuh, bedankt voor your help.
En verder ben ik ook niet zo'n net meisje die nooit eens teveel drinkt, maar als ik weet dat mijn vriend daar een probleem mee heeft, zou ik het nooit zover laten komen.
Oud 31-03-2004, 18:48
Verwijderd
Citaat:
alanis schreef op 31-03-2004 @ 19:09 :
Dus Loontjuh, bedankt voor your help.
En verder ben ik ook niet zo'n net meisje die nooit eens teveel drinkt, maar als ik weet dat mijn vriend daar een probleem mee heeft, zou ik het nooit zover laten komen.
No prob. Ik kan t juist heel erg goed begrijpen.. Dus dan kan ik t niet laten om een reactie achter te laten
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 23:09
liesje 19
liesje 19 is offline
Ik zou het niet erg vinden, maar het moet niet te vaak gebeuren.
Als hij vervelend zou doen, zou ik er wel wat van zeggen, maar verder zou het niet erg zijn
Oud 01-04-2004, 23:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2004 @ 17:07 :
Hoe kun je alcohol an sich nou triest vinden? Vind jij bloemkool dan ook triest, of slagroom? Mensen die eten omdat ze het lekker vinden zijn triest?

Citaat:
Chimera schreef op 31-03-2004 @ 08:36 :
Stel je niet aan, ik heb het niet over 'zuipen om bezopen te raken'. Als je een feestje hebt wil het wel eens gebeuren dat je te veel drinkt, soit. Zelf weet ik als ik het bij bier hou prima maat te houden, maar als iemand met sterke drank begint gaat 't bij mij ook nog steeds mis.
mag ik een mening hebben. Je hoeft je niet aangevallen te voelen als je je regelmatig bezuipt, zal mij een worst wezen. Ik heb er gewoon een hekel aan
Oud 02-04-2004, 00:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2004 @ 18:07 :

Persoonlijk heb ik een grote hekel aan melkdrinkers.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:56
Punkygirl
Punkygirl is offline
Het kotm nooit voor dat hij dronken is.. want hij drinkt niet.,.

hij is wel vaker stoned als hij afkomt van vreinden en dat vind ik ook niet altijd even leuk
Reageren

Regels voor berichten