Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jullie gaan ervan uit dat dit niet vaak gebeurt, maar wat als dit wél vaak gebeurt?
Gelukkig gebeurt dit bijna nooit hoor maar gisteren was het dus zo en het is alleszins niet zeer fijn als ik totaal nuchter hem aangeschoten zie. Ik drink niet veel, hij soms wel, dus dat zorgt soms wel voor kleine onenigheden, het is idd leuker om allebei wat aangeschoten te zijn, dubbel lol ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou hem duidelijk maken dat ik niet van dat gedrag gedient ben... als hij het vaker doet toch even nadenken of hij misschien niet een klein drankprobleem heeft...
vaak spreken wij samen af in de kroeg en ben ik ook net zo zat... en mijn vriend wordt niet agressief, hij valt in slaap... een drankprobleem heeft hij niet, hij kan makkelijk stoppen terwijl ik wel gewoon doordrink... |
![]() |
|
Verwijderd
|
als hij kwaad word, zou ik extra kwaad worden ook op hem. Maar zolang hij gewoon gezellig dronken doet vind ik het goed, en waarschijnlijk drinken we bij mij dan verder... Zo zijn wel een uur later allebei lazerus.
Ik kan me er wel heel erg over opwinden maar dat heeft ook geen nut, dan drink ik wel met hem mee... Ik zou hem dus met open armen ontvangen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm..ik zou het niet leuk vinden en hem dat laten merken. Hij zou zich dan wel schuldig voelen denk ik, hem kennende, maar dan stel ik toch voor om nog ff trug te gaan of bij mij thuis wat te drinken
Alstie boos gaat doen, of agressief, dan zou ik hem negeren ofzo Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 12:12. |
![]() |
|
Als hij/zij agressief wordt van teveel drank, dan moet zij in dat geval maar beter niet in m'n buurt komen. Maar dat moet je duidelijk aangeven, dan kan diegene er rekening mee houden, want vaak weet een dronken persoon niet zo heel goed waar hij/zij mee bezig is. Vooral de grenzen komen hoger te liggen.
Ach en verder, het tijdstip is op zich wel vroeg, maar ik vind t niet echt raar. In mijn ogen kan het voorkomen dat iemand na 17.00 uur dronken is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 20:19. |
![]() |
|
Is toch lache man als ie aangeschoten thuiskomt, dat doet mijnes ook wel s en dan pak ik idd dr ook n biertje bij, lekker lol samen!
Doe t zelf ook wel s en hij vind t ook alleen maar grappig etc. zie niet in wat dr mis mee is. Tenzij ie zo ontzettend lam zou zijn dat je niet meer normaal kan lullen, maar jij hebt t over aangeschoten en das in mijn ogen juist wel relaxed meestal, krijg je makkelijker dingen gedaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat Utopia5 haar relatie zeer serieus neemt en verwacht van haar vriend dat hij dat ook doet.
Een aangeschoten vriend die klaar staat om haar te bespringen of aan haar te gaan hangen de hele avond, past niet in haar beeld van een goeie/leuke relatie maybe ? Ik geefl alleen mijn mening dus niet gelijk gaan bleren !
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarom ben jij nog wakker? Verwijderd | 13 | 15-06-2009 01:49 | |
Liefde & Relatie |
ergernissen elledc | 37 | 30-01-2005 19:45 | |
Drugs & Alcohol |
meeste alcohol ooit Forza_vitess | 306 | 04-11-2004 23:11 | |
Drugs & Alcohol |