Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2004, 18:25
elledc
elledc is offline
Als je hebt afgesproken met je vriend en het is 19-20u 's avonds, en hij is in een lichte dronken bui van even in de kroeg te zitten met een vriend, zou je dan kwaad zijn? (Wetende dat dit nog gebeurt en dat hij soms teveel drinkt en dat hij dan sneller dan anders kwaad wordt
Sjot je hem buiten of ontvang je hem met open armen, wat doe jij dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2004, 18:31
pure_evil
pure_evil is offline
ik zou hem wel binnenlaten, en wanneer hij weer nuchter is, (een dag later ofzo) wel met hem gaan praten..dat heeft in beschonken toestand toch niet al te veel zin als hij dan sneller kwaad is..
Oud 23-03-2004, 18:36
Verwijderd
Ik zou het zeker niet leuk vinden. Persoonlijk, in de situatie met mn ex, zou ik m wel ontvangen etc, maar beetje afstandelijker doen en de volgende dag wel er over praten..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:43
miro
miro is offline
Wat boeit mij dat, als ie me daarna maar weer mee naar de kroeg neemt.

O ja, en hem laten betalen wat ik nog achterlig he.

Sorry maar waarom zou ik t erg vinden? Oke, als ie elke dag, of elke week zou thuis zou komen zou t anders zijn. maar als hij gezellig met wat vrienden in de kroeg gaat zitten laat hem dan lekker.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:51
Qimm
Qimm is offline
hij weet hoe ik over alcohol denk. Mocht het een keertje voorkomen dan neem ik hem dat verder niet kwalijk, maar ik zou wel laten merken dat ik dat niet fijn vind.
Oud 23-03-2004, 18:52
Verwijderd
ik wacht op de eerste die zegt:

"maar dan trekken we samen nog even een fles open "
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 23-03-2004 @ 19:51:
hij weet hoe ik over alcohol denk. Mocht het een keertje voorkomen dan neem ik hem dat verder niet kwalijk, maar ik zou wel laten merken dat ik dat niet fijn vind.
same dus
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:12
Verwijderd
Ik hou die van jongens die dronken zijn (of te aangeschoten) en dan nog snel boos worden ook. Als dat voor mijn vriend zou gelden, dan zou ik hem duidelijk maken dat ik er op dat moment geen behoefte aan heb en we wel een andere keer afspreken.

Maar gelukkig drinkt mijn vriend nooit 'zomaar' veel in de kroeg, af en toe een glas wijn oid, maar nooit genoeg om écht aangeschoten te raken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:22
Hagel
Hagel is offline
Dan pak ik er ook een paar biertjes bij
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:26
snarl
snarl is offline
zie narod. ik zou er iig helemaaaaal geen probleem van maken. ik zou trouwens al gauw erg melig worden om zn (waarschijnlijk duffe) gedrag.
Oud 23-03-2004, 20:15
Verwijderd
Je bedoelt dat je vriendje gewoon nog wat is gaan drinken met vrienden en dat jij hem daarna ziet? Daar zou ik geen problemen mee hebben. Ik drink zelf ook weleens wat, word ik alleen maar vrolijker van.

Ik zou het wel erg vinden als ik dacht dat we een speciale avond zouden hebben en als de avond er dan door verpest zou worden. Bijv. dat hij er afwezig of chagrijnig door zou zijn, etc.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 20:17
In_stilte
In_stilte is offline
Ik zou het niet erg vinden, aangeschoten is meestal juist ook wel gezellig. Zolang het niet altijd gebeurt en hij niet dronken is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 20:25
Duifje
Duifje is offline
Zou ik echt niet erg vinden als dat zo nu en dan eens voorkomt. Zou het daarentegen wel vervelend vinden dat hij elke keer dronken/aangeschoten is als ik met hem heb afgesproken.

Anders... dan drink ik gezellig nog een glaasje mee.
Oud 23-03-2004, 20:28
Mindfields
Mindfields is offline
Vind ik wel cool...
...mensen die wat gedronken hebben...afijn.. u snapt het wel
Oud 23-03-2004, 20:30
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Dukko schreef op 23-03-2004 @ 19:52:

Oud 23-03-2004, 21:01
ZerO
ZerO is offline
Neem er nog een
Nee ik zou het niet erg vinden. Ik zou het zelfs grappig vinden
Zolang hij natuurlijk niet "ruzie" met mij komt zoeken omdat hij iets op heeft en daardoor gefrustreerd raakt door iets wat er gebeurt is ofzo.
Mensen die aangeschoten zijn gedragen zich natuurlijk anders dan gewoon en soms is dat erg fijn .
Oud 23-03-2004, 21:19
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat zou me echt niks uitmaken. Ik vind dat hij dat helemaal zelf moet weten en bovendien zit ik er ook niet mee: ik vind het eerder lachen als hij aangeschoten is, boeien
Oud 23-03-2004, 21:19
Luna
Luna is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-03-2004 @ 21:15:
Je bedoelt dat je vriendje gewoon nog wat is gaan drinken met vrienden en dat jij hem daarna ziet? Daar zou ik geen problemen mee hebben. Ik drink zelf ook weleens wat, word ik alleen maar vrolijker van.

Ik zou het wel erg vinden als ik dacht dat we een speciale avond zouden hebben en als de avond er dan door verpest zou worden. Bijv. dat hij er afwezig of chagrijnig door zou zijn, etc.
eens
Oud 23-03-2004, 21:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn vriendin drinkt bijna geen alcohol dus dit zal dus nooit gebeuren bij ons.
Maja, zeg nooit nooit he.
Oud 23-03-2004, 22:26
elledc
elledc is offline
Jullie gaan ervan uit dat dit niet vaak gebeurt, maar wat als dit wél vaak gebeurt?
Gelukkig gebeurt dit bijna nooit hoor maar gisteren was het dus zo en het is alleszins niet zeer fijn als ik totaal nuchter hem aangeschoten zie.
Ik drink niet veel, hij soms wel, dus dat zorgt soms wel voor kleine onenigheden, het is idd leuker om allebei wat aangeschoten te zijn, dubbel lol
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 22:28
elledc
elledc is offline
Citaat:
Dukko schreef op 23-03-2004 @ 19:52:
ik wacht op de eerste die zegt:

ja maar jij bent een jongen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 08:52
Verwijderd
ik zou hem duidelijk maken dat ik niet van dat gedrag gedient ben... als hij het vaker doet toch even nadenken of hij misschien niet een klein drankprobleem heeft...

vaak spreken wij samen af in de kroeg en ben ik ook net zo zat...

en mijn vriend wordt niet agressief, hij valt in slaap... een drankprobleem heeft hij niet, hij kan makkelijk stoppen terwijl ik wel gewoon doordrink...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 10:17
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik zou het niet erg vinden, maar het moet niet te vaak gebeuren.
Oud 24-03-2004, 10:41
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb een hekel aan dronken mensen, dus dan zou ik zeker boos op hem zijn en hem niet meer willen zien totdat hij weer nuchter is. Acht uur 's avonds is iets te vroeg om veel bier te gaan drinken.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 10:50
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
voor een keer is dat toch helemaal niet erg?
ja, als hij het elke keer flikt dan is het wel lullig...maar ik zou het niet erg vinden
Oud 24-03-2004, 10:51
Verwijderd
hij drinkt bijna nooit meer dan één glas van iets alcoholisch, dus als hij om acht uur 's avonds al aangeschoten is dan is er toch duidelijk iets ergs aan de hand en als er iets ergs aan de hand is met mijn vriend dan ga ik hem juist níét buitensluiten.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 11:54
Verwijderd
als hij kwaad word, zou ik extra kwaad worden ook op hem. Maar zolang hij gewoon gezellig dronken doet vind ik het goed, en waarschijnlijk drinken we bij mij dan verder... Zo zijn wel een uur later allebei lazerus.
Ik kan me er wel heel erg over opwinden maar dat heeft ook geen nut, dan drink ik wel met hem mee...
Ik zou hem dus met open armen ontvangen...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 11:56
Verwijderd
Hmm..ik zou het niet leuk vinden en hem dat laten merken. Hij zou zich dan wel schuldig voelen denk ik, hem kennende, maar dan stel ik toch voor om nog ff trug te gaan of bij mij thuis wat te drinken

Alstie boos gaat doen, of agressief, dan zou ik hem negeren ofzo

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 12:12.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 13:16
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Als hij/zij agressief wordt van teveel drank, dan moet zij in dat geval maar beter niet in m'n buurt komen. Maar dat moet je duidelijk aangeven, dan kan diegene er rekening mee houden, want vaak weet een dronken persoon niet zo heel goed waar hij/zij mee bezig is. Vooral de grenzen komen hoger te liggen.

Ach en verder, het tijdstip is op zich wel vroeg, maar ik vind t niet echt raar. In mijn ogen kan het voorkomen dat iemand na 17.00 uur dronken is . Zolang t maar niet te vaak gebeurt. Maar verder kan ik niet echt problemen hebben met (Licht) dronken personen. En als m'n vriendin echt super dronken zou zijn, dan moet ze dat zelf weten en ik zou er op toezien dat ze verder niet meer drinkt, maar voor een vrouw is het wel wat moeilijker om een man 'tegen te houden'.
Oud 24-03-2004, 15:02
hodelahitie
hodelahitie is offline
Ik zou het niet leuk vinden als dat zo was, maar hem wel binnenlaten. En er later zeker over praten. Ik denk eigenlijk dat mijn ouders er meer problemen mee zouden hebben...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:55
Prune
Prune is offline
mijn vriendin bleef met carnaval bij me slapen, we waren uitgegaan en op het einde van de avond was zij zat, en ik een beetje aangeschoten, maar ik vind het niet erg hoor....is alleen maar leuk
Oud 24-03-2004, 18:13
Cruz
Cruz is offline
Ik zou het echt niet leuk vinden Ik laat hem wel binnen, maar hij zal wel merken dat het me niet aanstaat... En als ie weer helemaal nuchter is dan zal ik er, denk ik, ook wel even iets over zeggen..
Oud 24-03-2004, 19:06
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 23-03-2004 @ 19:25:
Als je hebt afgesproken met je vriend en het is 19-20u 's avonds, en hij is in een lichte dronken bui van even in de kroeg te zitten met een vriend, zou je dan kwaad zijn? (Wetende dat dit nog gebeurt en dat hij soms teveel drinkt en dat hij dan sneller dan anders kwaad wordt
Sjot je hem buiten of ontvang je hem met open armen, wat doe jij dan?
Wat een kutvriendin ben jij zeg! Wat wil je hem nog meer verbieden? Mag hij nog een normaal leven zoals ieder ander of moet hij nu al de huisvader spelen?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 19:12
Allure
Ach kom op, na een uurtje is hij weer nuchter. Vraag je je nooit af waarom hij voordat hij naar jou toe komt eerst nog de kroeg in duikt, om vervolgens boos op je te worden?

Goede relatie
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 20:17
elledc
elledc is offline
Citaat:
Allure schreef op 24-03-2004 @ 20:12:
Ach kom op, na een uurtje is hij weer nuchter. Vraag je je nooit af waarom hij voordat hij naar jou toe komt eerst nog de kroeg in duikt, om vervolgens boos op je te worden?

Goede relatie
Wat weet jij nou over mijn relatie?

Citaat:
bertbart schreef op 24-03-2004 @ 20:06:
Wat een kutvriendin ben jij zeg! Wat wil je hem nog meer verbieden? Mag hij nog een normaal leven zoals ieder ander of moet hij nu al de huisvader spelen?
Hij heeft een zeer normaal leven hoor. We drinken samen ook soms eens en kan best gezellig zijn maar wat ik bedoel is dat ik er niet van hou als hij opgehitst en snel kwaad wordt als hij aangeschoten is... Ga jij maar wat met je smurfen gaan spelen

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 20:22
transfattyacid
transfattyacid is offline
Daar kan ik me echt niet druk om maken. Zolang het maar niet elke avond zo is.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 20:58
Allure
Citaat:
utopia5 schreef op 24-03-2004 @ 21:17:

Eigenlijk alleen wat jij verteld hebt, en daar baseer ik dus mijn mening op, als het je niet bevalt, moet je het niet vragen, of de situatie duidelijker uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 20:58
Allure
Citaat:
Ga jij maar wat met je smurfen gaan spelen
goedkoop
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 21:06
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Is toch lache man als ie aangeschoten thuiskomt, dat doet mijnes ook wel s en dan pak ik idd dr ook n biertje bij, lekker lol samen!
Doe t zelf ook wel s en hij vind t ook alleen maar grappig etc. zie niet in wat dr mis mee is.

Tenzij ie zo ontzettend lam zou zijn dat je niet meer normaal kan lullen, maar jij hebt t over aangeschoten en das in mijn ogen juist wel relaxed meestal, krijg je makkelijker dingen gedaan
Oud 24-03-2004, 21:15
Roos
Roos is offline
Het maakt mij niet echt uit. Tenzij hij echt compleet lazarus is maar dan leg ik hem wel in bed
Oud 24-03-2004, 21:23
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Roos schreef op 24-03-2004 @ 22:15:
Het maakt mij niet echt uit. Tenzij hij echt compleet lazarus is maar dan leg ik hem wel in bed
Hehe, lief
Oud 24-03-2004, 21:36
elledc
elledc is offline
Citaat:
Allure schreef op 24-03-2004 @ 21:58:
Eigenlijk alleen wat jij verteld hebt, en daar baseer ik dus mijn mening op, als het je niet bevalt, moet je het niet vragen, of de situatie duidelijker uitleggen.
Welke situatie? Denk je misschien dat ik aan jou mijn relatie leven ga vertellen? Ik vroeg niet naar je mening over mijn relatie, ik vroeg naar hoe jullie erop zouden reageren, klaar?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 06:01
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 23-03-2004 @ 23:28:
ja maar jij bent een jongen
en toch wacht ik erop
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 10:48
Verwijderd
Citaat:

Hij heeft een zeer normaal leven hoor. We drinken samen ook soms eens en kan best gezellig zijn maar wat ik bedoel is dat ik er niet van hou als hij opgehitst en snel kwaad wordt als hij aangeschoten is... Ga jij maar wat met je smurfen gaan spelen
ik denk dat het aan jou ligt en niet aan de drank, ik word namelijk ook behoorlijk agressief van je
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bertbart schreef op 25-03-2004 @ 11:48:
ik denk dat het aan jou ligt en niet aan de drank, ik word namelijk ook behoorlijk agressief van je
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 12:19
elledc
elledc is offline
laat me meelachen

Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 12:57
borrel
borrel is offline
Als mijn vriendin een beetje aangeschoten thuiskomt en ik nog nuchter ben heeft ze grote kans lichtelijk belachelijk gemaakt te worden door mij.
Precies hoe ik behandeld wens te worden.
Tenzij ze er ziek van is natuurlijk, dat is een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:32
Muzzle
Muzzle is offline
Ben je opgegroeid in een klooster?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 17:45
ZerO
ZerO is offline
Ik denk dat Utopia5 haar relatie zeer serieus neemt en verwacht van haar vriend dat hij dat ook doet.
Een aangeschoten vriend die klaar staat om haar te bespringen of aan haar te gaan hangen de hele avond, past niet in haar beeld van een goeie/leuke relatie maybe ?
Ik geefl alleen mijn mening dus niet gelijk gaan bleren !
Oud 25-03-2004, 18:00
Qimm
Qimm is offline
iedereen heeft een andere mening, laten we die es respecteren ofzo...
Reageren

Regels voor berichten