Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
moet je hier es komen kijken hier bevnd zich heet gabber reservaat (en het worden er steeds meer ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
daar zitten toch nogal wat fanatieke prutsers met het iq gelijk aan het aantal haren op hun hoofd.. |
![]() |
|
Anal cunt is niet racistisch, Seth Putnam heeft vast ook nog nooit iemands vrouw voor de trein gegooit, of echt baby's in de brand gestoken.
Ze zijn begonnen met die "I went back in time and voted for Hitler" en "I'm Back I'm Back I'm Back, I'm Hitler" nummers toen Seths inspiratie over het slaan van vrouwen en dergelijke op was, en mensen NOG sneller over de piss gingen over racisme. Anal cunt bestaat gewoon om mensen te shockeren en zich naar te laten voelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik dacht dit ook al ![]() "Ik denk dat ik veel denk maar ik weet het niet zeker"
|
Dit topic mag hier best staan, maar hou het een beetje op de muziek die erbij hoort, en niet te politiek of weet ik veel wat.. Dan hoort het namelijk niet op dit subforum.
Verder ben ik totaal niet bekend in de wereld van dat soort muziekjes, denk ik dat de meeste muziekjes te hard zijn voor mij, maar als er een bandje zou zijn wat muzikaal dondersgoed en geweldig zou zijn en ze zouden een beetje fout zijn weet ik niet hoe erg dat mijn mening over hun zou beinvloeden. Ik kan de topicstarter verder ook niet aan tips helpen ofzo.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je moet niet op het forum kijken, daar kom je 15 jarige gabbertjes tegen die zichzelf nationalist noemen omdat ze toevallig lonsdale dragen, en geen enkel verstand van zaken hebben. Maja deze topic gaat over white power muziek ![]() (en mijn mening daarover heb ik al gegeven) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ben jij er trots op dat je Nederlander bent? Cookie | 164 | 19-12-2004 17:09 | |
Muziek |
Het was gisteren 11 jaar geleden. Falkh | 166 | 09-12-2004 10:57 | |
Lifestyle |
skinheads NBV | 148 | 09-03-2004 13:19 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |