Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2004, 22:41
Verwijderd
Citaat:
MartenZ schreef op 05-04-2004 @ 18:16 :
2-1,2-1,2-1 kampioenen,kampioenen,kampioenen oleole
ben je werkelijk zo trots op die overwinning? die stinkende joden zouden zich moeten schamen om zich aan het einde van dit seizoen kampioen te noemen.... heel dit seizoen heeft ajakkes alles al mee, de scheidsen, de knvb (zoals altijd) en de media.... bah! zoveel wedstrijden met geluk gewonnen... om te kotsen gewoon!!

wees er maar trots op hoor, om als "kampioen" met verschrikkelijk veel moeite van middenmoter FCG gewonnen te hebben!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2004, 23:02
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-04-2004 @ 23:41 :
ben je werkelijk zo trots op die overwinning? die stinkende joden zouden zich moeten schamen om zich aan het einde van dit seizoen kampioen te noemen.... heel dit seizoen heeft ajakkes alles al mee, de scheidsen, de knvb (zoals altijd) en de media.... bah! zoveel wedstrijden met geluk gewonnen... om te kotsen gewoon!!

wees er maar trots op hoor, om als "kampioen" met verschrikkelijk veel moeite van middenmoter FCG gewonnen te hebben!
Dankje Je haalt de woorden uit m'n mond.
Oud 06-04-2004, 00:46
walter
walter is offline
vijf en emilio , wat is jullie favo-opstelling van oranje zonder spelers met een ajax heden of verleden?
Oud 06-04-2004, 03:16
Arun
Arun is offline
t gaat om de knvb en ajaks, niet om ajaks en oranje..
t gaat om de club ajaks, dat die 'altijd' voordeel krijgt en opheerlijkend commentaar bij studio neus..
Oud 06-04-2004, 08:15
ParisPlage
ParisPlage is offline
Boeien...
Ajax heeft in het verleden gewoon de beste resultaten gehaald, en worden nu door andere clubs/mensen met jaloerse ogen bekeken. Als Ajax een keer een mazzeltje heeft, zoals blijkbaar tegen Groningen, dan wordt dat door iedereen 100 x vergroot en wordt gezegd dat Ajax altijd mazzel heeft.
Nou ze zullen heus weleens mazzel hebben, net als iedereen, maar ze zijn wel goed genoeg om dan een lucky voorsprong te behouden.
Sorry Vijf, Emilio, maar jullie en ik ook zouden even hard staan te springen als NAC of Groningen met 50 % mazzel-overwinningen landskampioen zou worden. En ik zou ook de eerste zijn om te roepen "gelul, wij zijn de BESTE!!!"....dus zij hoeven zich niet te schamen om zo kampioen te worden, want ik (en ik denk jullie ook) zou je der ook niet voor schamen
Oud 06-04-2004, 10:27
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Walter: Waar slaat dat nou weer op dan?
Ik heb helemaal niks met NL11-tal vind het leuk als ze ver zouden komen op het EK en ga waarschijnlijk ook wel alle wedstrijden kijken maar dat doe ik ook bij de Nederlandseclubs die in Europa spelen. (Ja ook Ajakz dus)

ParisPlage: Tuurlijk staan jij vijf (NAC) en ik (FCG) en alle anderen te juichen als onze club kampioen zou worden op welke manier dan ook, wie niet??
Maar dat Ajax af en toe eens geluk heeft, ze hebben de scheids vaker mee dan welke club dan ook volgens mij.
Als ik wel eens wat oudere mensen hoor praten over voetbal dan zeggen ze 9 van de 10 keer ook dat Ajakz altijd maar Lucky-Ajakz is.
Ze zijn dan wel de beste club uit het verleden maar is dat een reden om foute dingen goed te laten keuren? Lijkt me niet.
Oud 06-04-2004, 10:33
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-04-2004 @ 23:41 :

Kampioen word je als je zulke wedstrijden wint en wie zij mij nou laatst eens geluk dwing je af?

(en trouwens qou doelpunten in laatste minuut en buitenspel heeft psv en feye evenveel geluk gehad dit seizoen, wel reëel blijven he )
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 10:34
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 06-04-2004 @ 11:33 :

(en trouwens qou doelpunten in laatste minuut en buitenspel heeft psv en feye evenveel geluk gehad dit seizoen, wel reëel blijven he )
Maar dit was een buitenspelgoal
Oud 06-04-2004, 10:36
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-04-2004 @ 11:34 :
Maar dit was een buitenspelgoal
Dat klopt, maar zelf kan je ook begrijpen dat de grens ze vlag niet omhoog stak, wamberto was buitenspel, dit was discutabel...en de scheids zei het zelf, in zulke omstandigheden moet je de aanvallende ploeg voordeel geven, sorry emilio
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:54
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 06-04-2004 @ 11:36 :
Dat klopt, maar zelf kan je ook begrijpen dat de grens ze vlag niet omhoog stak, wamberto was buitenspel, dit was discutabel...en de scheids zei het zelf, in zulke omstandigheden moet je de aanvallende ploeg voordeel geven, sorry emilio
Dat weet ik wel
Daarom ben ik ook wel een voorstander ervan dat de 4de scheids een tv voor z'n neus krijgt en de scheids op het veld iets van een zendertje in z'n oor oid.
Verder hoef ik geen hulpmiddelen of veranderingen alleen dit lijkt me een goed plan maar dan moet het wel snel in z'n werk gaan, niet dat de 4de man 3min zit te kijken of het nou wel of geen buitenspel was maar dat moet binnen een aantal seconden bekent zijn.
Oud 06-04-2004, 13:55
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-04-2004 @ 14:54 :
Dat weet ik wel
Daarom ben ik ook wel een voorstander ervan dat de 4de scheids een tv voor z'n neus krijgt en de scheids op het veld iets van een zendertje in z'n oor oid.
Verder hoef ik geen hulpmiddelen of veranderingen alleen dit lijkt me een goed plan maar dan moet het wel snel in z'n werk gaan, niet dat de 4de man 3min zit te kijken of het nou wel of geen buitenspel was maar dat moet binnen een aantal seconden bekent zijn.
gewoon geen videobeelden...dis natuurlijk ook de "charme" van het voetbal.......
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
MartenZ schreef op 06-04-2004 @ 11:33 :
Kampioen word je als je zulke wedstrijden wint en wie zij mij nou laatst eens geluk dwing je af?

het gaat er mij om dat de 3 "grote" clubs altijd net ff dat beetje de knvb en de scheidsen meehebben, bij een lichte overtreding in de 16 bij bijvoorbeeld nac - psv krijgt psv een penalty en een naccer zou geel krijgen voor een schwalbe...dat soort dingen...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:56
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-04-2004 @ 15:09 :
het gaat er mij om dat de 3 "grote" clubs altijd net ff dat beetje de knvb en de scheidsen meehebben, bij een lichte overtreding in de 16 bij bijvoorbeeld nac - psv krijgt psv een penalty en een naccer zou geel krijgen voor een schwalbe...dat soort dingen...
Dat is net zoiets met het verhaaltje over allochtonen. Als die bv iemand vermoorden is het: "Oh, alweer die allochtonen" , maar bij menig nederlander die iemand vermoord hoor je dat niet. Is dus maar net wat je er van WILT maken, of wat je WILT zien
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:58
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-04-2004 @ 14:54 :
Dat weet ik wel
Op zich heb je gelijk, het gaat tegenwoordig om zoveel miljoenen dan is dit idd wel nodig, maar aan de andere kant. Fouten zijn menselijk en dat maakt imo het voetbal NET iets leuker. Want zeg nou zelf, leedvermaak is het leukste vermaak toch beetje doelpunten afkeuren en dan die gezichten
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:59
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 06-04-2004 @ 15:56 :
Dat is net zoiets met het verhaaltje over allochtonen. Als die bv iemand vermoorden is het: "Oh, alweer die allochtonen" , maar bij menig nederlander die iemand vermoord hoor je dat niet. Is dus maar net wat je er van WILT maken, of wat je WILT zien
Dit is dikke onzin.
Oud 06-04-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-04-2004 @ 15:59 :
Dit is dikke onzin.
jah das appels met peren vergelijken...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:03
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Supermach schreef op 06-04-2004 @ 16:01 :
Voetbal met buitenlanders idd.

Iedereen weet toch dat buitenlanders allemaal hetzelfde zijn?
Oud 06-04-2004, 15:03
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-04-2004 @ 15:59 :
Dit is dikke onzin.
Het komt toch op hetzelfde neer In jouw ogen is het bij groningen ook zo, in mijn ogen is het bij ajax altijd gezeik buitenspel dit en dat terwijl feye en psv hetzelfde hebben :/
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:06
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 06-04-2004 @ 16:03 :
Het komt toch op hetzelfde neer In jouw ogen is het bij groningen ook zo, in mijn ogen is het bij ajax altijd gezeik buitenspel dit en dat terwijl feye en psv hetzelfde hebben :/
De top3 clubs hebben vaker de scheids mee dan een club die eronder speelt.
Oud 06-04-2004, 15:10
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-04-2004 @ 16:06 :
De top3 clubs hebben vaker de scheids mee dan een club die eronder speelt.
Nu zeg je alsof het een feit is Maar het is jouw conclusie
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:38
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 06-04-2004 @ 15:56 :
Het is misschien wat cru gesteld maar ik vind wel dat MartinZ gelijk heeft met zijn punt: je kunt wel zeggen dat die-en-die club altijd geluk heeft, maar als je duidelijk gaat kijken dan zal dat echt wel meevallen. Bij die club vinden ze ook vast weer dat een andere club altijd geluk heeft.
Dat komt gewoon omdat je als fan niet objectief naar jouw club kan kijken: je wilt altijd dat de beslissingen in jouw voordeel uitvallen, dus let je extreem op juist die dingen die tegen je gefloten worden.
Oke, dit is psychologie van de koude Nederlandse kleigrond, maar het zal vast wel zo werken...
Oud 06-04-2004, 15:48
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 06-04-2004 @ 16:38 :
Het is misschien wat cru gesteld maar ik vind wel dat MartinZ gelijk heeft met zijn punt: je kunt wel zeggen dat die-en-die club altijd geluk heeft, maar als je duidelijk gaat kijken dan zal dat echt wel meevallen. Bij die club vinden ze ook vast weer dat een andere club altijd geluk heeft.
Dat komt gewoon omdat je als fan niet objectief naar jouw club kan kijken: je wilt altijd dat de beslissingen in jouw voordeel uitvallen, dus let je extreem op juist die dingen die tegen je gefloten worden.
Oke, dit is psychologie van de koude Nederlandse kleigrond, maar het zal vast wel zo werken...
je weet het wel mooi te verwoorden (+10 punten )
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:50
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 06-04-2004 @ 16:48 :
Ja, dat zie ik effe....
In andere topics punten verdelen , ik eis 25 punten erbij .
Oud 06-04-2004, 15:50
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
RayMania schreef op 06-04-2004 @ 16:50 :
Ja, dat zie ik effe....
In andere topics punten verdelen , ik eis 25 punten erbij .
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:58
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 06-04-2004 @ 16:48 :
ik sta iets van 50 punten achter geloof ik... (en ik heb geen zin om nog 4 van dat soort verhaaltjes te verzinnen )
Oud 06-04-2004, 16:18
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 06-04-2004 @ 16:58 :
ik sta iets van 50 punten achter geloof ik... (en ik heb geen zin om nog 4 van dat soort verhaaltjes te verzinnen )
zie mijn vorige post
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 16:53
AGH
AGH is offline
Citaat:
Supermach schreef op 06-04-2004 @ 16:01 :
Nee, dat was joden met allochtonen vergelijken....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:00
AGH
AGH is offline
Citaat:
walter schreef op 06-04-2004 @ 01:46 :
vijf en emilio , wat is jullie favo-opstelling van oranje zonder spelers met een ajax heden of verleden?
Nu je het zegt. Ik wil eigenlijk Paul Bosvelt, Cor Lems, Marco Gentile, Jeroen Boere, Fernando Ricksen, Aerts (alleen coke na de wedstrijd i.v.m. dopingcontrole), Dennis Hulshoff, Mario Been, Pothuizen, Ferry Bodde, Joris Matthijse (Vrede valt af) en Sjaak Polak mag ook mee, omdat hij me wel beviel toen ik hem laatst tegen kwam in het stadion van Go Ahead.

En als ik dan toch mag kiezen wil ik graag dat het publiek het Nederlands elftal bekijkt in de ArenA op een groot beeldscherm, met een bandje en eventueel wat hapjes en drankjes en mogen alleen nog maar hele dikke mannen met matjes en trainingspakken het stadion in.

Deal?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:03
AGH
AGH is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 06-04-2004 @ 09:15 :
Boeien...
Ajax heeft in het verleden gewoon de beste resultaten gehaald, en worden nu door andere clubs/mensen met jaloerse ogen bekeken. Als Ajax een keer een mazzeltje heeft, zoals blijkbaar tegen Groningen, dan wordt dat door iedereen 100 x vergroot en wordt gezegd dat Ajax altijd mazzel heeft.
Nou ze zullen heus weleens mazzel hebben, net als iedereen, maar ze zijn wel goed genoeg om dan een lucky voorsprong te behouden.
Precies, ze hebben die arbitrale voorsprong niet nodig.
De topclubs hebben altijd de scheidsrechter mee en dat hoef ik niet eens te zeggen terwijl ik mijn roze bril op heb, want ik bezoek ook zeer regelmatig gewone wedstrijdjes en helaas moet ik dan hetzelfde constateren.

Als wij trouwens kampioen worden hebben we niet alleen de scheidsrechters mee gehad, maar ook God, Allah en alle medicijnmannen van Deventer.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 23:03
walter
walter is offline
Citaat:
AGH schreef op 06-04-2004 @ 18:00 :
Nu je het zegt. Ik wil eigenlijk Paul Bosvelt, Cor Lems, Marco Gentile, Jeroen Boere, Fernando Ricksen, Aerts (alleen coke na de wedstrijd i.v.m. dopingcontrole), Dennis Hulshoff, Mario Been, Pothuizen, Ferry Bodde, Joris Matthijse (Vrede valt af) en Sjaak Polak mag ook mee, omdat hij me wel beviel toen ik hem laatst tegen kwam in het stadion van Go Ahead.

En als ik dan toch mag kiezen wil ik graag dat het publiek het Nederlands elftal bekijkt in de ArenA op een groot beeldscherm, met een bandje en eventueel wat hapjes en drankjes en mogen alleen nog maar hele dikke mannen met matjes en trainingspakken het stadion in.

Deal?
nee
je vergeet de teletoeters
Oud 06-04-2004, 23:07
walter
walter is offline
weet je wat het is

ik heb het zelf ook hoor

maar mensen onthouden alleen maar wat ze willen onthouden. Oke ajax heeft wel eens iets mee, maar ze hebben ook vaak genoeg dingen tegen zoals afgekeurde doelpunten. Maar dat onthoud je niet.
Als PSV in de laatste minuut tegen twente nog 1-0 maakt roep ik ook ' jezus dat PSV ook altijd met dat geluk'
maar psv zit het ook wel eens tegen

uiteindelijk bestaat geluk niet, want het wordt altijd rechtgetrokken door ongeluk
altijd
Oud 07-04-2004, 13:50
djeddie
djeddie is offline
Citaat:
Supermach schreef op 04-04-2004 @ 23:55 :
het was buitenspel klaar, ga nou niet zeiken van: hij ging via een hoofd van...escudé verlengt, heitinga stond buitenspel.

erg lullig voor groningen en lucky voor Ajax iets anders valt er niet van te maken
ik zei al niet zeiken en dan ga jij tegen mij zgen niet zeuren want probeer je nu te voorceren. een nutteleloze actie van jou.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:00
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
djeddie schreef op 07-04-2004 @ 14:50 :
ik zei al niet zeiken en dan ga jij tegen mij zgen niet zeuren want probeer je nu te voorceren. een nutteleloze actie van jou.
1.Leer eerst eens Nederlands.
2.Een forum is een plek waar je discussie aangaat met je medeforumgenoten, hij zegt wat hij vind dat moet jij respecteren zeker omdat jij dit topic gemaakt hebt.
3.Die bal werd 100% niet geraakt door een Groninger, dat is duidelijk te zien op de tv beelden dat is gewoon een feit.
Oud 07-04-2004, 17:41
AGH
AGH is offline
Citaat:
walter schreef op 07-04-2004 @ 00:07 :
uiteindelijk bestaat geluk niet, want het wordt altijd rechtgetrokken door ongeluk
altijd
Klopt, als wij tegen Ijsselmeervolgens of Appingedam spelen geeft de scheidsrechter ons ook het voordeel van de twijfel. De 1e ronde van de Amstel Cup komen we dan ook altijd ongeschonden door.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:43
AGH
AGH is offline
Citaat:
walter schreef op 07-04-2004 @ 00:03 :
nee
je vergeet de teletoeters
Die mogen blijven als menselijk schild, mochten de Argentijnense supporters gaan schieten.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:28
100% Niek
100% Niek is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 29-03-2004 @ 17:39 :

Maar je kunt natuurlijk wle gewoon buitenspel afschaffen. Inzien dat de belangen veel te groot zijn om een feilbaar mensch te laten beoordelen of iemand 30 meter verderop op 1 lijn staat met iemand anders 50 meter verderop. Dat lijkt mij veel beter en het scheelt een hoop ergernis.
Wat dat in zou houden voor de tactiek enzo zien we dan later wel...
net voor dat k jou berichtje zag dacht k daar ook aan
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 22:42
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
walter schreef op 07-04-2004 @ 00:07 :
altijd
Daar geloof ik niet echt in. Ik denk dat geluk vorm-afhankelijk is. Als je een goede wedstrijd speelt, zie je dat terug in de momenten waar je geluk nodig hebt, terwijl als je een slechte wedstrijd speelt, alles misgaat wat maar mis kan gaan. Geluk moet je gewoon afdwingen.
Oud 12-04-2004, 08:16
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 11-04-2004 @ 23:42 :
Daar geloof ik niet echt in. Ik denk dat geluk vorm-afhankelijk is. Als je een goede wedstrijd speelt, zie je dat terug in de momenten waar je geluk nodig hebt, terwijl als je een slechte wedstrijd speelt, alles misgaat wat maar mis kan gaan. Geluk moet je gewoon afdwingen.
Met andere woorden: geluk wordt rechtgetrokken, altijd.
Oud 12-04-2004, 08:19
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
100% Niek schreef op 11-04-2004 @ 22:28 :
net voor dat k jou berichtje zag dacht k daar ook aan
Zullen wij een buitenspel-loze voetbalcompetitie opzetten??
Oud 12-04-2004, 11:17
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 12-04-2004 @ 09:19 :
Zullen wij een buitenspel-loze voetbalcompetitie opzetten??
Dat zal leuk zijn.
Basketballers die goed kunnen koppen bijna in het doel van de tegenstander zetten
Oud 12-04-2004, 12:05
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 12-04-2004 @ 09:16 :
Met andere woorden: geluk wordt rechtgetrokken, altijd.
Nee hoor, kijk maar naar Vitesse. Die blijven de rest van het seizoen kans na kans om zeep helpen
Oud 14-04-2004, 13:27
djeddie
djeddie is offline
Citaat:
Emilio schreef op 07-04-2004 @ 15:00 :
1.Leer eerst eens Nederlands.
2.Een forum is een plek waar je discussie aangaat met je medeforumgenoten, hij zegt wat hij vind dat moet jij respecteren zeker omdat jij dit topic gemaakt hebt.
3.Die bal werd 100% niet geraakt door een Groninger, dat is duidelijk te zien op de tv beelden dat is gewoon een feit.
Behalve zgen wat schreef ik dan nog meer fout als ik vragen mag???

DJ Eddie
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 13:30
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 12-04-2004 @ 13:05 :
Nee hoor, kijk maar naar Vitesse. Die blijven de rest van het seizoen kans na kans om zeep helpen
Dat is geen geluk of ongeluk, maar pure onmacht (hoewel het tegen NAC wel opeens 2 keer lukte ...dat zal wel geluk geweest zijn dan
Oud 14-04-2004, 13:32
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
djeddie schreef op 14-04-2004 @ 14:27 :
Behalve zgen wat schreef ik dan nog meer fout als ik vragen mag???

DJ Eddie
voorceren, nuttelleloze, "want probeer je nu te voorceren"
Oud 15-04-2004, 13:58
djeddie
djeddie is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 14-04-2004 @ 14:32 :
voorceren, nuttelleloze, "want probeer je nu te voorceren"
hallo iedereen kan toch eens typefouten maken als iest snel schrijft en bij iets wordt afgelijdt en ff iets typt zonder op te letten hoe die het typt jij leest zeker 10 keer je berichtje door voordat je het stuurt?!?!?!?!?!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:01
Verwijderd
afgelijdt en voorceren zijn geen typfouten, maar grammaticafouten...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:03
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
djeddie schreef op 15-04-2004 @ 14:58 :
hallo iedereen kan toch eens typefouten maken als iest snel schrijft en bij iets wordt afgelijdt en ff iets typt zonder op te letten hoe die het typt jij leest zeker 10 keer je berichtje door voordat je het stuurt?!?!?!?!?!?!?!?!
De rest van mijn post ben je het dus wel mee eens?
Oud 15-04-2004, 14:07
djeddie
djeddie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-04-2004 @ 15:03 :
De rest van mijn post ben je het dus wel mee eens?
met punt 2 wel maar punt 3 heeft iedereen zijn eigen mening over waar dat is wat hij opdat moment ziet.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:10
djeddie
djeddie is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 15-04-2004 @ 15:01 :
afgelijdt en voorceren zijn geen typfouten, maar grammaticafouten...
weet jij dan alles ofzo iedereen maakt wel eens fouten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:53
tinus11
tinus11 is offline
ik heb er weer eentje gezien gister, weet niet meer in welke wedstrijd. maar er werd een onterechte corner gegeven waaruit gescoord werd...
Reageren

Regels voor berichten