Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nee, de buitenspel-regel niet afschaffen maar aanpassen. Het woord positiebuitenspel is de grootste onzin. Een speler die op het veld staat doet mee aan het spel, ook al staat hij/zij aan de andere kant van het veld. Maw terug naar de oude buitenspelregel. Met uitzondering dat je in het gebied van de waarheid niet meer buitenspel kan staan. Dus elke speelhelft nog eens in delen in 2 helfte, en eenmaal de bal in dat gebied is, kan je niet meer buitenspel staan.
Waarom niet de buitenspel-regel volledig afschaffen? Dit om counters iets moeilijker te maken, dan als er geen buitenspel meer kon gestaan worden. Als ploeg A in aanval is, en de bal verliest, dan moet ploeg B eerst die bal in dat gebeid krijgen voordat ze geen buitenspel meer kunnen staan.
||
Citaat:
Mischien moeten ze eens een paar proefwedstrijden spelen. Ik denk dat het spel er niet slechter op wordt. REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien kan je er als verdediger best een paar keer voor gaan staan, maar je zal zeker niet elke keer succes hebben. De aanvaller is ook niet slecht. Verder verandert het voetbal heel anders door de grote ruimtes die er zullen ontstaan tussen de aanval en het middenveld, wanneer deze verdedigt, en worden de tactieken heel anders. Nee dank je. Lijkt me zelf niet leuk. |
![]() |
|
Tuurlijk niet
![]() BTW: IJzeren Rinus in het stadion zetten waarop een scheids dingen terug kan zien, zodat-ie goed kan oordelen, dat lijkt me veel beter! ![]()
|
![]() |
Ik heb laatst een goede gehoord:
De grensrechter moet gewoon zodra een speler van team zich in buitenspelpositie zich bevindt de vlag omhoog steken. Zodra de bal in de diepte wordt gespeeld, kan de scheidsrechter zien of de speler buitenspel stond. Een grensrechter is geen kameleon die zijn ogen alle kanten op kan draaien.... |
![]() |
|||
Citaat:
Het "probleem" van het hedendaagse voetbal is dat de ruimtes zo klein zijn, dat er niet gevoetbald kan worden. Dus als door afschaffing van de buitenspelregels de ruimtes grote worden, is dat alleen maar goed voor de voetballende ploegen. Citaat:
Als je alle tegenargumenten bekijkt komt het er op neer dat er makkelijker gescoord gaat worden, dat is toch alleen maar mooi en spannend????
|||
Citaat:
Citaat:
Verder weten we niet of het leuk is of niet omdat de FIFA het gewoon weigert te testen...
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het nu veel moeilijker om een aanval te maken zonder een opbouw...Verder zeg je het zelf al: je moet nu een verdediger op een aanvaller zetten, dus die verdediger kan weinig anders meer doen, want als hij even mee naar voren gaat en balverlies lijdt, dan staat Raul vrij en kan die zo scoren. In 1968 is trouwens al een wedstrijd zonder buitenspel gehouden tussen Ajax en AZ. Alleen beide teams waren er niet blij mee, omdat de verdedigers nauwelijks nog mee konden helpen aan de opbouw, vond men. Ook moesten middenvelders zich helemaal de t**** lopen toen. Wat niet goed is in de al overvolle voetbalkalender. Citaat:
2. dat klopt, maar ik zie het liever op een andere manier gebeueren. |
![]() |
||
Citaat:
Dat van die wedstrijd van ajax en az weet ik niet, nooit vangehoord. Heb je daar een bron van??? En dan nog, tijden veranderen, ook het voetbal is veranderd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan zou je bij buitenspel door moeten spelen en pas achteraf een doelpunt afkeuren, dat werkt ook niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hamas aan de macht T_ID | 500 | 30-01-2006 18:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat vinden jullie ervan dat er nog eens 2 miljard moet worden bezuinigd? meisje | 16 | 07-03-2004 19:40 |