Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 11:22
sientjuh
sientjuh is offline
Ik denk het ook niet eerlijk gezegd..
Waarschijnlijker is dat hij denkt dat je een ANDERE JONGEN leuk vindt
Oud 07-04-2004, 16:04
roosju
roosju is offline
Jongens zijn zo blind! Ze merken het echt niet als een meisje hem leuk vind. En stille hints werken al helemaal niet bij een jongen! *zucht..* Het zou een stuk makkelijker zijn als ze het meteen begrepen.....
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 16:07
Arox
Arox is offline
Citaat:
roosju schreef op 07-04-2004 @ 17:04 :
Jongens zijn zo blind! Ze merken het echt niet als een meisje hem leuk vind. En stille hints werken al helemaal niet bij een jongen! *zucht..* Het zou een stuk makkelijker zijn als ze het meteen begrepen.....

Ik begrijp het pas als het recht in me gezicht gezegd word of als ik dus gezoend word. Dan begrijp ik meteen wat je bedoeld of wilt
Oud 07-04-2004, 16:13
Chofi
Chofi is offline
Hmm dus wij meisjes lopen dus 10x meer kans om een blauwtje te lopen.. ik bedoel, een jongen snapt het pas als je het het zegt of hem zoent. en dat durf ik dus echt niet he, en ik ben vast niet de enige. wat nu.. mijn probleem is ook dat ik op van die jongens val die gewoon altijd aardig enzo zijn, dus als ze dan lief tegen mij doen zegt het eigenlijk nog niets...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 16:14
Chofi
Chofi is offline
goede topic trouwens, altijd leuk om te weten
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 16:47
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
roosju schreef op 07-04-2004 @ 17:04 :
Offe jullie kunne gwn geen stille hints geven ... =)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:40
Chofi
Chofi is offline
Heb je suggesties dan, voor WEL werkende stille hints..?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 18:52
Arox
Arox is offline
Citaat:
Chofi schreef op 07-04-2004 @ 18:40 :
Heb je suggesties dan, voor WEL werkende stille hints..?
Voor stille hints niet sorry
Oud 07-04-2004, 19:20
dream-on3
dream-on3 is offline
ja jongens, kom met ideeen!!

Behalve "meteen op de bek pakken" & "zeg het gewoon"

daar hebben veel meisjes nix aan...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:53
SHAZZ
SHAZZ is offline
Jaa jongens...

we're waiting!!

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:23
Pixxa
Pixxa is offline
Een zwoele knipoog,tong bijtende,glimlachende meid zouw mij al aan et denken zette denk ik ...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 09:01
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 07-04-2004 @ 22:53 :
Jaa jongens...

we're waiting!!

xxx Shazz
Zoals door velen jongens al is gezegd, wij mannen merken het niet echt snel op...tenzij jullie het gewoon in onze gezicht zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:10
Verwijderd
Hmm.. als ik iemand leuk vind ga ik meestal heel lang en onbeschaamd naar em staan staren en meestal komt zon gast dan wel ff met me praten. Best makkelijk
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:26
somszithetmee
somszithetmee is offline
Ik heb het door als ik uit ben, en ik heb een tijdje met een meisje gepraat, het wordt even stil(geen onderwerp meer even ofzo)
En als haar vriendinnen dan willen gaan dansen, en zij blijft staan, kan je haar praktisch altijd zoenen.

Tegenspraak?
Oud 08-04-2004, 10:28
Wanderer
Wanderer is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 07-04-2004 @ 23:23 :
Een zwoele knipoog,tong bijtende,glimlachende meid zouw mij al aan et denken zette denk ik ...
Pecies! Wees niet subtiel, wees gewoon geil. Daar zijn alle jonges naar op zoek!
Oud 08-04-2004, 10:35
Verwijderd
Citaat:
somszithetmee schreef op 08-04-2004 @ 11:26 :
Ik heb het door als ik uit ben, en ik heb een tijdje met een meisje gepraat, het wordt even stil(geen onderwerp meer even ofzo)
En als haar vriendinnen dan willen gaan dansen, en zij blijft staan, kan je haar praktisch altijd zoenen.

Tegenspraak?
nee klopt volgens mij wel, of ze je daarna nog belt of mailt is een tweede
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:58
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Als ik het zo lees is misschien de beste hint gewoon hem te vragen:
"Neuken?.."

Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:03
Chofi
Chofi is offline
tja, met jongens die je verder niet kent is het niet zo moeilijk nee, met uitgaan ofzo.. maar.. als je bv. iemand kent van school/werk/sport, wat dan ook.. vind ik het een stuk moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:08
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 08-04-2004 @ 12:58 :
Als ik het zo lees is misschien de beste hint gewoon hem te vragen:
"Neuken?.."

En ik zou serieus ja zeggen =) mwah ik zou gaan rolle op de grond denk ik als een onbekende naar me toe kome en me zoiets vraagt ... doe normaal man.

maare, damens? wat zijn in jullie ogen stille hints die wij niet door hebben? giechelen? om ehm heen hangen alsof tie een kapstok is ... vertel me dat es
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:10
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 08-04-2004 @ 14:08 :
En ik zou serieus ja zeggen =) mwah ik zou gaan rolle op de grond denk ik als een onbekende naar me toe kome en me zoiets vraagt ... doe normaal man.
HAP
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 11:23
roosju
roosju is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 07-04-2004 @ 17:47 :
Offe jullie kunne gwn geen stille hints geven ... =)
Haha jah dat kan ook gewoon *schaam*
Maybe paar tips ?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:01
SHAZZ
SHAZZ is offline
Citaat:
maare, damens? wat zijn in jullie ogen stille hints die wij niet door hebben? giechelen? om ehm heen hangen alsof tie een kapstok is ... vertel me dat es

Nou meestal doe ik dat niet.. Ben meestal heel erg geinteresseerd. Hem lang in de ogen kijken. Altijd 'per ongeluk' willen aanraken. Geirriteerd raken als ie t over andere meisjes heeft . En ja verder..als ik m tegen kom met uitgaan er zoveel mogelijk bij staan enzo

Citaat:
tja, met jongens die je verder niet kent is het niet zo moeilijk nee, met uitgaan ofzo.. maar.. als je bv. iemand kent van school/werk/sport, wat dan ook.. vind ik het een stuk moeilijker.
Ja want dat heb ik dus ook. Vind iemand van mijn werk leuk, maar die ken ik al heel lang, en eerst is ie gewoon een collega van je, maar op een gegeven moment betekent die meer voor je. No way dat ik ga zeggen... eey neuken?! Of iets anders beschamends.. Dus hoe moet je t dan aanpakken?

xxx SHAZZ
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:14
rubenrtv
rubenrtv is offline
meisjes zijn zo onduidelijk met hun hints. Bijv met dat plagen, je weet nooit of het plagen of een hint is ....
aanraken werkt trouwens wel heel goed, dat heb je wel door. Als ik bijv met een groepje sta te dansen en je raakt me licht van achter aan en je kijkt even, dan weet ik t wel
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:26
Chofi
Chofi is offline
dankjewel rubenrtv
kijk aan zo'n reactie hebben we nou wat
maar toch. dat komt ook zo geil over.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:41
Ymir
Ymir is offline
Ja, stille hints is dus duidelijk, dat werkt niet.
je moet het lekker simpel houden, en een aanraking, gewoon ff langs de arm ofzo, heel onschuldig lijkt mij dat wel werkt.... ik begin dan in ieder geval wel een idee te krijgen..... maar verder, al die hints vallen bij mij meestal in 't straatje "vriendschappelijke dingen" aangezien ik meer vriendinnnen dan vrienden heb..... ;-)
Oud 09-04-2004, 20:53
grandmommy
grandmommy is offline
hum, ik zit met een probleempje...

men neme een klein meisje in een cafeetje, plus een vriendin, plus een jongen. jongen kent vriendin, vriendin stelt jongen voor aan klein meisje en andere vriendin. jongen kent twee meisjes en zegt hoi tegen andere vriendin, maar pakt van klein meisje de hand, geeft haar drie zoenen op de wang en een op de hand. hij geeft haar complimenten over een optreden dat al minstends een jaar geleden is.
even later danst hij met zijn rug naar het kleine meisje toe ( kleine meisje is overigens ouder dan de jongen), en hij aait haar over haar hoofd. meisje aait gekscherend terug, jongen aait weer, meisje ook, jongen wer.
tien minuten later loopt jongen cafe uit, maar pakt nog even de hand van het meisje vast.

het kleine meisje ben ik, de jongen is euh... een jongen ( hij zit bij me op school). beeld ik het me in of wil 'ie wat van me?
want ik geloof dat ik qua hints net zo blind ben als jongens...
Oud 10-04-2004, 01:58
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 09-04-2004 @ 21:53 :
hum, ik zit met een probleempje...

men neme een klein meisje in een cafeetje, plus een vriendin, plus een jongen. jongen kent vriendin, vriendin stelt jongen voor aan klein meisje en andere vriendin. jongen kent twee meisjes en zegt hoi tegen andere vriendin, maar pakt van klein meisje de hand, geeft haar drie zoenen op de wang en een op de hand. hij geeft haar complimenten over een optreden dat al minstends een jaar geleden is.
even later danst hij met zijn rug naar het kleine meisje toe ( kleine meisje is overigens ouder dan de jongen), en hij aait haar over haar hoofd. meisje aait gekscherend terug, jongen aait weer, meisje ook, jongen wer.
tien minuten later loopt jongen cafe uit, maar pakt nog even de hand van het meisje vast.

het kleine meisje ben ik, de jongen is euh... een jongen ( hij zit bij me op school). beeld ik het me in of wil 'ie wat van me?
want ik geloof dat ik qua hints net zo blind ben als jongens...

effe rustig aan hoor hoeveel meisjes en vriendinnen die weer jongens van dat meisje kent waarvan de vriendin weer met jongens van een klein meisje gaan die een jaar geleden zoenen maar toch een hand vast pakt waardoor jij die jongen blind is van het kleine meisje ... nou ik snap et ff niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 01:59
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 09-04-2004 @ 21:41 :
Ja, stille hints is dus duidelijk, dat werkt niet.
je moet het lekker simpel houden, en een aanraking, gewoon ff langs de arm ofzo, heel onschuldig lijkt mij dat wel werkt.... ik begin dan in ieder geval wel een idee te krijgen..... maar verder, al die hints vallen bij mij meestal in 't straatje "vriendschappelijke dingen" aangezien ik meer vriendinnnen dan vrienden heb..... ;-)
hmm, aanraken tijdens et dansen werkt ook niet altijd .. want wanneer is het een hint en wanneer is het per-ongeluk aanraken .. je danst immers he ..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 11:34
ABrules
ABrules is offline
mmmmz... ik geloof dat als je de hand van een jongen pakt... dat wel heel wat betekent... de jongen die snapt dit ook wel... of je moet een goede vriendin zijn... dan is het gewoon "vriendschappelijk" in de ogen van de jongen.

voor jongens... let op het synchroniseren van bewegingen mensen die aan het "versieren" zijn ofzo... of als een meisje probeert "iets" duidelijk te maken dat ze je leuk vind ofzo en je hebt ook wel interesse... dan ga je dezelfde bewegingen maken... dus beweeg een keer met je hand naar je gezicht... of ga met je hand aan de bar staan... (als je op stap bent)en als ze dit dan ook doet dan vind ze je waarschijnlijk wel interessant(een paar keer proberen als het 1 keer gebeurt dat wil niet al te veel zeggen)
tenminste dit is uit onderzoeken gebleken... ik weet niet of sommige van de vrouwen hier dat is opgevallen? maar zo ja zeg dit dan ook even.

Ow ja... en nog ff een vraagje voor de vrouwen. Stel je zit langs een meisje... en ze legt dr hand op je knie... of been... ik had het laatst met een vriendin van mij daarover en die zegt van: Ja, dan zijn ze echt aan het flirten. Alleen al door die hand daar te leggen creëren ze al een soort van spanning.
Ik had dit dus nooit door, en het leek me wel tja... gewoon vriendschappelijk. Want het is gewoon dat meisjes met vriendjes dit wel eens deden bij mij... of zelfs de moeder van een vriendin toen ik op een verjaardag was dus zodoende heb ik dit nooit als een "hint" beschouwt... maar nu ben ik wel nieuwschierig naar jullie mening.
Oud 10-04-2004, 12:24
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
euh..in dat andere topic ´meisjes die niet durven´ word t tegenovergestelde beweerd: dat jongens te snel denken dat ze je leuk vinden... , vage boel
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 12:41
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 10-04-2004 @ 02:58 :
effe rustig aan hoor hoeveel meisjes en vriendinnen die weer jongens van dat meisje kent waarvan de vriendin weer met jongens van een klein meisje gaan die een jaar geleden zoenen maar toch een hand vast pakt waardoor jij die jongen blind is van het kleine meisje ... nou ik snap et ff niet hoor!

nou het komt dus neer op het volgende: hij kende me niet van naam, maar hij werd aan me voorgesteld, hij pakte mijn hand en gafd me drie zoenen ( wat hij bij de andere aanwezigen niet deed), en gaf me een handkus. en hij aaide me over mijn bol, en pakte mijn hand vast toen hij weer vertrok. heeft dit iets te betekenen, of vindt hij me gewoon een schattig klein ding?
Oud 10-04-2004, 12:43
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
ABrules schreef op 10-04-2004 @ 12:34 :
mmmmz... ik geloof dat als je de hand van een jongen pakt... dat wel heel wat betekent... de jongen die snapt dit ook wel... of je moet een goede vriendin zijn... dan is het gewoon "vriendschappelijk" in de ogen van de jongen.

voor jongens... let op het synchroniseren van bewegingen mensen die aan het "versieren" zijn ofzo... of als een meisje probeert "iets" duidelijk te maken dat ze je leuk vind ofzo en je hebt ook wel interesse... dan ga je dezelfde bewegingen maken... dus beweeg een keer met je hand naar je gezicht... of ga met je hand aan de bar staan... (als je op stap bent)en als ze dit dan ook doet dan vind ze je waarschijnlijk wel interessant(een paar keer proberen als het 1 keer gebeurt dat wil niet al te veel zeggen)
tenminste dit is uit onderzoeken gebleken... ik weet niet of sommige van de vrouwen hier dat is opgevallen? maar zo ja zeg dit dan ook even.

Ow ja... en nog ff een vraagje voor de vrouwen. Stel je zit langs een meisje... en ze legt dr hand op je knie... of been... ik had het laatst met een vriendin van mij daarover en die zegt van: Ja, dan zijn ze echt aan het flirten. Alleen al door die hand daar te leggen creëren ze al een soort van spanning.
Ik had dit dus nooit door, en het leek me wel tja... gewoon vriendschappelijk. Want het is gewoon dat meisjes met vriendjes dit wel eens deden bij mij... of zelfs de moeder van een vriendin toen ik op een verjaardag was dus zodoende heb ik dit nooit als een "hint" beschouwt... maar nu ben ik wel nieuwschierig naar jullie mening.

over je laatste stukje... ligt eraan hoe ze het doet. als ik bijvoorbeeld naast een jongen zit sla ik weleens vriendschappelijk ( zo van: hee ouwe kerel!) mijn hand op zijn been. doet een meisje dit echter met wat meer 'liefde' zal maar zeggen, dan zou ze er iets mee kunnen bedoelen. als ze dan je bovenbeen een beetje gaat lopen aaien weet je wel hoe laat het is en dat ze je wel ziet zitten.
Oud 10-04-2004, 15:10
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 10-04-2004 @ 13:43 :
over je laatste stukje... ligt eraan hoe ze het doet. als ik bijvoorbeeld naast een jongen zit sla ik weleens vriendschappelijk ( zo van: hee ouwe kerel!) mijn hand op zijn been. doet een meisje dit echter met wat meer 'liefde' zal maar zeggen, dan zou ze er iets mee kunnen bedoelen. als ze dan je bovenbeen een beetje gaat lopen aaien weet je wel hoe laat het is en dat ze je wel ziet zitten.
mja... ik had het ook niet over slaan maar leggen... hehehe en een ouwe kerel ben ik ook nog niet

maar bedankt voor je antwoord
Oud 10-04-2004, 19:42
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 10-04-2004 @ 13:41 :
nou het komt dus neer op het volgende: hij kende me niet van naam, maar hij werd aan me voorgesteld, hij pakte mijn hand en gafd me drie zoenen ( wat hij bij de andere aanwezigen niet deed), en gaf me een handkus. en hij aaide me over mijn bol, en pakte mijn hand vast toen hij weer vertrok. heeft dit iets te betekenen, of vindt hij me gewoon een schattig klein ding?
tis wel zwoel iig =) ik zoals ik et nu lees zou et al een begin zien
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 20:57
grandmommy
grandmommy is offline
dus als zelfs een jongen het als een zware hint ziet... hmmm, okee, ik weet genoeg! * gaat woensdag vrolijk naar school*
hij is trouwens 1.95 meter, ik 1.57 meter... leuk hoogteverschil
Oud 10-04-2004, 23:12
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 10-04-2004 @ 21:57 :
dus als zelfs een jongen het als een zware hint ziet... hmmm, okee, ik weet genoeg! * gaat woensdag vrolijk naar school*
hij is trouwens 1.95 meter, ik 1.57 meter... leuk hoogteverschil
op zn tenen staan!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 02:07
Verwijderd
win je 5 cm mee
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 02:34
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Dus, om nu een beetje een conclussie te trekken over de posts tot nu toe. Jongens vatten hints bijna altijd verkeerd op en meisjes weten ook vaak niet wat ze overkomt als jongens subtiel doen.

Waarom kunnen we van beide kanten niet wat directer zijn. Ik bedoel niet in de trend van "neuken?", maar je kan toch gewoon zeggen dat je iemand leuk vind, zonder je gelijk op diegene te werpen, hoewel het voor sommige moeilijk is

Maar het zou dingen toch een stuk makkelijker maken. En dat zal ook wel zijn waarom jongens dat soort dingen slechter oppikken. Wij zijn gewoon directer. Ook in vriendschappen en omgang.

Maar als iedereen zo direct zou wezen zou misschien ook wel een beetje de lol er van afgaan. Hoewel...
Oud 11-04-2004, 14:39
roosju
roosju is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 11-04-2004 @ 03:34 :
Dus, om nu een beetje een conclussie te trekken over de posts tot nu toe. Jongens vatten hints bijna altijd verkeerd op en meisjes weten ook vaak niet wat ze overkomt als jongens subtiel doen.

Waarom kunnen we van beide kanten niet wat directer zijn. Ik bedoel niet in de trend van "neuken?", maar je kan toch gewoon zeggen dat je iemand leuk vind, zonder je gelijk op diegene te werpen, hoewel het voor sommige moeilijk is

Maar het zou dingen toch een stuk makkelijker maken. En dat zal ook wel zijn waarom jongens dat soort dingen slechter oppikken. Wij zijn gewoon directer. Ook in vriendschappen en omgang.

Maar als iedereen zo direct zou wezen zou misschien ook wel een beetje de lol er van afgaan. Hoewel...
Jaa dat is een hele goede oplossing ! Moet het alleen nog doen...ik vind het alleen doodeng
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:27
Pixxa
Pixxa is offline
Opzich zou je zoiets makkelijk kunne brengen ... boeiend gesprek, je zorgt dat je een aanloop neemt om dood-simpel te zeggen 'nouja ik vind jou wel aardig, ik mag je wel' ... ofzo?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 12:27
roosju
roosju is offline
Dat is waar motto: *wie niet waagt.. wie niet wint*
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:07
SHAZZ
SHAZZ is offline
Maareh jongens,

stel een meisje zegt tegen je dat ze je meer dan gewoon leuk vindt. En je gaat altijd heel leuk met haar om, je kent haar dus al. Zou je dan als het niet wederzijds is anders met haar omgaan als je t weet?

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 21:06
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 12-04-2004 @ 20:07 :
Maareh jongens,

stel een meisje zegt tegen je dat ze je meer dan gewoon leuk vindt. En je gaat altijd heel leuk met haar om, je kent haar dus al. Zou je dan als het niet wederzijds is anders met haar omgaan als je t weet?

xxx Shazz
nee

als dat zo is zou ik gewoon uitleggen hoe het zit en dat het niet wederzijds is, verder zou ik niks anders doen

Als ze er dan over wil praten is dat ook ok, maar ik zou niks anders doen
Oud 12-04-2004, 23:35
Pixxa
Pixxa is offline
Ikke krijg te horen "Ik mag je wel, vind je wel super leuk eigenlijk (krijg je natuurlijk zown domme grinnik erachter aan =))

Response:
Mwah ... ik vind je ook wel aardig hoor maare ik ben homo .. nee das niet waar, wat zeg ik nou? Ik heb al een vriendin, jep dat klopt ... maareh, zin een biertje?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 10:15
jan_jansen_13
jan_jansen_13 is offline
ik merk altijd dat ik heel erg naar hints ga zoeken omdat ze normaal nooit opvallen voor me, maar daar word ik dan ook onzeker van omdat ik ook van kleine dingetjes ga denken dat 't hints zijn dat ze me niet vind zitten...

en als ik merk dat ik 'spiegel' ga ik altijd bewust weer zorgen dat ik niet meer 'spiegel' omdat ik bang ben dat ik teveel opval...

oftewel ik ben veels te verlegen en onzeker en heb dat helaas achteraf al wel 's gepresenteerd gekregen...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 23:07
CyWu
CyWu is offline
ik zie dat ook allemaal niet die hints enzo. Maar véél oogcontact en een glimlach en eens een woordje(als het de eerste keer is dat je hem ziet) doet het bij mij al. En ja dan zoek ik het wel uit.
Oud 15-04-2004, 13:27
Troy
Troy is offline
mannen zijn niet op aarde gezet voor subtiliteit weet ik uit ervaring
er was een directe methode nodig voor mn vriendin om me wijs te maken dat ze gek op me was.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:06
L1
L1 is offline
Als een meisje je buitensporig veel aandacht geeft. Of als een meisje waar je eigenlijk nooit mee praat ineens hele gesprekken met je aanknoopt.

Dan is het wel duidelijk
Oud 15-04-2004, 16:23
kiek
kiek is offline
Ik zou voor één keer wel es sans gene naar iemand willen kunnen kijken (die er lief uitziet uiteraard ) Of dat ik het aan zou durven om m aan lang te kijken en te glimlachen, zonder dat ik bang ben dat hij denkt "wat denkt ze nou ?".
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 18:22
Toscane
Toscane is offline
Ik denk dat je vaak toch ook wel veel aan het gezicht van het meisje kan zien. Ik bedoel als der ogen hemaal stralen als jij bij der staat en als ze dan weer terug gaat naar de vriendinnen en das nog steeds zo. En ze is helemaal enthousiast. Maar jah daar ga je natuurlijk ook pas op letten als je haar stille hints begrepen heb.. en jullie geven zelf toe dat jullie die niet zien. Haha dit schiet niet echt op.
Reageren

Regels voor berichten