Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp het pas als het recht in me gezicht gezegd word of als ik dus gezoend word. Dan begrijp ik meteen wat je bedoeld of wilt ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik zou serieus ja zeggen =) mwah ik zou gaan rolle op de grond denk ik als een onbekende naar me toe kome en me zoiets vraagt ... doe normaal man. maare, damens? wat zijn in jullie ogen stille hints die wij niet door hebben? giechelen? om ehm heen hangen alsof tie een kapstok is ... vertel me dat es |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maybe paar tips ![]() |
![]() |
|
meisjes zijn zo onduidelijk met hun hints. Bijv met dat plagen, je weet nooit of het plagen of een hint is ....
aanraken werkt trouwens wel heel goed, dat heb je wel door. Als ik bijv met een groepje sta te dansen en je raakt me licht van achter aan en je kijkt even, dan weet ik t wel |
![]() |
|
Ja, stille hints is dus duidelijk, dat werkt niet.
je moet het lekker simpel houden, en een aanraking, gewoon ff langs de arm ofzo, heel onschuldig lijkt mij dat wel werkt.... ik begin dan in ieder geval wel een idee te krijgen..... maar verder, al die hints vallen bij mij meestal in 't straatje "vriendschappelijke dingen" aangezien ik meer vriendinnnen dan vrienden heb..... ;-)
|
hum, ik zit met een probleempje...
men neme een klein meisje in een cafeetje, plus een vriendin, plus een jongen. jongen kent vriendin, vriendin stelt jongen voor aan klein meisje en andere vriendin. jongen kent twee meisjes en zegt hoi tegen andere vriendin, maar pakt van klein meisje de hand, geeft haar drie zoenen op de wang en een op de hand. hij geeft haar complimenten over een optreden dat al minstends een jaar geleden is. even later danst hij met zijn rug naar het kleine meisje toe ( kleine meisje is overigens ouder dan de jongen), en hij aait haar over haar hoofd. meisje aait gekscherend terug, jongen aait weer, meisje ook, jongen wer. tien minuten later loopt jongen cafe uit, maar pakt nog even de hand van het meisje vast. het kleine meisje ben ik, de jongen is euh... een jongen ( hij zit bij me op school). beeld ik het me in of wil 'ie wat van me? want ik geloof dat ik qua hints net zo blind ben als jongens...
||
![]() |
Citaat:
effe rustig aan hoor hoeveel meisjes en vriendinnen die weer jongens van dat meisje kent waarvan de vriendin weer met jongens van een klein meisje gaan die een jaar geleden zoenen maar toch een hand vast pakt waardoor jij die jongen blind is van het kleine meisje ... nou ik snap et ff niet hoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
mmmmz... ik geloof dat als je de hand van een jongen pakt... dat wel heel wat betekent... de jongen die snapt dit ook wel... of je moet een goede vriendin zijn... dan is het gewoon "vriendschappelijk" in de ogen van de jongen.
voor jongens... let op het synchroniseren van bewegingen ![]() tenminste dit is uit onderzoeken gebleken... ik weet niet of sommige van de vrouwen hier dat is opgevallen? maar zo ja zeg dit dan ook even. Ow ja... en nog ff een vraagje voor de vrouwen. Stel je zit langs een meisje... en ze legt dr hand op je knie... of been... ik had het laatst met een vriendin van mij daarover en die zegt van: Ja, dan zijn ze echt aan het flirten. Alleen al door die hand daar te leggen creëren ze al een soort van spanning. Ik had dit dus nooit door, en het leek me wel tja... gewoon vriendschappelijk. Want het is gewoon dat meisjes met vriendjes dit wel eens deden bij mij... of zelfs de moeder van een vriendin toen ik op een verjaardag was ![]() ![]()
||
Citaat:
nou het komt dus neer op het volgende: hij kende me niet van naam, maar hij werd aan me voorgesteld, hij pakte mijn hand en gafd me drie zoenen ( wat hij bij de andere aanwezigen niet deed), en gaf me een handkus. en hij aaide me over mijn bol, en pakte mijn hand vast toen hij weer vertrok. heeft dit iets te betekenen, of vindt hij me gewoon een schattig klein ding?
||
Citaat:
over je laatste stukje... ligt eraan hoe ze het doet. als ik bijvoorbeeld naast een jongen zit sla ik weleens vriendschappelijk ( zo van: hee ouwe kerel!) mijn hand op zijn been. doet een meisje dit echter met wat meer 'liefde' zal maar zeggen, dan zou ze er iets mee kunnen bedoelen. als ze dan je bovenbeen een beetje gaat lopen aaien weet je wel hoe laat het is en dat ze je wel ziet zitten.
||
Citaat:
![]() ![]() maar bedankt voor je antwoord ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Dus, om nu een beetje een conclussie te trekken over de posts tot nu toe. Jongens vatten hints bijna altijd verkeerd op en meisjes weten ook vaak niet wat ze overkomt als jongens subtiel doen.
Waarom kunnen we van beide kanten niet wat directer zijn. Ik bedoel niet in de trend van "neuken?", maar je kan toch gewoon zeggen dat je iemand leuk vind, zonder je gelijk op diegene te werpen, hoewel het voor sommige moeilijk is ![]() Maar het zou dingen toch een stuk makkelijker maken. En dat zal ook wel zijn waarom jongens dat soort dingen slechter oppikken. Wij zijn gewoon directer. Ook in vriendschappen en omgang. Maar als iedereen zo direct zou wezen zou misschien ook wel een beetje de lol er van afgaan. Hoewel...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als dat zo is zou ik gewoon uitleggen hoe het zit en dat het niet wederzijds is, verder zou ik niks anders doen Als ze er dan over wil praten is dat ook ok, maar ik zou niks anders doen
|
![]() |
Ikke krijg te horen "Ik mag je wel, vind je wel super leuk eigenlijk (krijg je natuurlijk zown domme grinnik erachter aan =))
Response: Mwah ... ik vind je ook wel aardig hoor maare ik ben homo .. nee das niet waar, wat zeg ik nou? Ik heb al een vriendin, jep dat klopt ... maareh, zin een biertje? |
![]() |
|
![]() |
ik merk altijd dat ik heel erg naar hints ga zoeken omdat ze normaal nooit opvallen voor me, maar daar word ik dan ook onzeker van omdat ik ook van kleine dingetjes ga denken dat 't hints zijn dat ze me niet vind zitten...
en als ik merk dat ik 'spiegel' ga ik altijd bewust weer zorgen dat ik niet meer 'spiegel' omdat ik bang ben dat ik teveel opval... oftewel ik ben veels te verlegen en onzeker en heb dat helaas achteraf al wel 's gepresenteerd gekregen... |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je vaak toch ook wel veel aan het gezicht van het meisje kan zien. Ik bedoel als der ogen hemaal stralen als jij bij der staat en als ze dan weer terug gaat naar de vriendinnen en das nog steeds zo. En ze is helemaal enthousiast. Maar jah daar ga je natuurlijk ook pas op letten als je haar stille hints begrepen heb.. en jullie geven zelf toe dat jullie die niet zien. Haha dit schiet niet echt op.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |