Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 18:51
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-04-2004 @ 17:41 :
ja ze verdienen teveel geld, maar hey dat is niet erg. LAat die clubs maar failliet gaan, ze snijden zichzelf in hun vingers. Waar ik wel van baal is dat die teringoverheid dan de clubs uit de brand gaat helpen. Dat is een grote
Voetballers verdienen niet teveel, clubs geven teveel aan de spelers.

@Colplayfan: Ik zei dus dat ik geen zin heb om hier op dit forum voor de zoveelste keer te zeggen waarom ik dat vind.
Reactie's onder mijn post staat ongeveer wel in hoe ik erover denk.
Oud 09-04-2004, 09:38
Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
coldplayfan schreef op 08-04-2004 @ 16:40 :
*valt stil*

Ehhh nu sta ik toch mooi met m'n bek vol tanden . Goeie redenering, applausje!
Maar, zo makkelijk ben ik niet te overtuigen.. Ik vind dat je me te letterlijk neemt (en nee, dat moet je dan weer vooral NIET letterlijk nemen ). "Jij vindt dus dat voetballers veel minder moeten verdienen en later maar achter de kassa moeten belanden of iets in die richting, terwijl ze een belangrijke voorbeeldfunctie hebben en een deel van de huidige trend zijn ?! " zeg jij. Ik bedoelde dat 'bij wijze van spreken'', dat van die kassa. Ze hebben inderdaad een voorbeeldfunctie. he getver, hoe weerleg je dit nou..
Dat van die rellen, dat klopt in ieder geval niet wat je zegt. Tuurlijk is er ook corruptie, maar dat vind ik wel even wat anders dan rellen. Het is niet te vergelijken. En trouwens, tegen corruptie wordt wel opgetreden.

En voetbal geeft inderdaad aan dat je iets kunt bereiken door heel hard je best te doen, maar ik vind ook dat kinderen nogal opgefokt worden. Vaak staan die vaders aan de zijlijn bij een wedstrijd professionele termen te schreeuwen, terwijl die kleine jochies alleen maar lekker een potje willen voetballen. Het wordt allemaal zo vreselijk opgeklopt. bovendien krijgen kinderen het idee dat je alleen maar moet presteren. Alles draait om winnen.
En dát is wat mij dwars zit.
Wordt er tegen rellen dan niet opgetreden ? Ik dacht van wel, maar zal dus wel niet volgens jou .

"Kinderen worden opgefokt om te winnen"; zeg jij, dat valt allemaal wel mee, dat is namelijk een stereotype beeld dat mensen hebben van jeugdvoetbal. En is dat misscchien juist niet goed ? Is het niet goed dat kinderen leren te presteren ?! Ze hebben namelijk een heel leven voor hun en wie wil er nou niet iets bereiken, en dat kan alleen door te presteren.

"In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power."

en is dat niet wat veel mensen willen ?! Daar draait bijna het hele "capitalism" op, geld en macht.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 11:14
Verwijderd
IS dit nou een onderling e-2 tje aan het worden. Of gaan jullie het nog hebben over de vraag van de TS?

In NL overheerst het voetbal wel ja. Basketball zou wel kunnen scoren in NL als er meer Nederlanders in mee zouden doen denk ik. Want Nederlanders zijn behoorlijk nationalistisch.

Iemand zei dat er genoeg andere sporten worden uitgezonden... Ja olympische. Ik noem maar een voorbeeld handgun schieten 10 meter????

Dan liever basketball, ook al vind ik dat geen leuke sport om naar te kijken. Maar het mag van mij best op de TV.

Verder zei iemand dat er niet zo heel veel voetbal op tv is??
Ik noem de CL de beker NL elftal allemaal live te zien. Verder nog zondagavond 7 uur. En zaterdag rond half 11. Dan heb je maandag de herhaling van studio sport. En zaterdagnacht na het uitgaan is er weer de hh van... Alles bij elkaar een goede 5 uur voetbal per week. Tegenover 1-2 minuten bbal per week. De hoogtepunten, met mazzel. Anders hoor je alleen de uitslagen.

Dus er mag meer basketball op tv. Maar ook andere sporten. Voetbal blijft toch wel scoren. Want wie is er nou niet opgegroeid met een voetbal???
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 11:18
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Jezus deze topic is 4maanden geleden voor het laatst gereageert..
Oud 24-08-2004, 15:00
Alexanchez
Alexanchez is offline
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 24-08-2004 @ 12:14 :
Dus er mag meer basketball op tv.
ja en hockey, korfbal, dammen, biljart, atletiek, honkbal, cricket, paardensport, volleybal mogen dan ook meer op tv... Gaat alleen een beetje moeilijk om daar overal aandacht aan te besteden lijkt me...

Denk dat het zo wel goed zit. Als er meer vraag naar die sporten zou zijn, dan zou de NOS of een van de commerciële zenders het wel uit gaan zenden.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 21:00
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 24-08-2004 @ 21:34 :
ja en hockey, korfbal, dammen, biljart, atletiek, honkbal, cricket, paardensport, volleybal mogen dan ook meer op tv... Gaat alleen een beetje moeilijk om daar overal aandacht aan te besteden lijkt me...
Misschien moeten we in Nederland een eigen sportzender op gaan richten.. iets met Sport.. Even denken.. Je hebt al Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, Rtl 4, Rtl 5, Rtl 6 en ... 7 de 7 is nog vrij.. Sport 7! Is dat een idee? We roepen allemaal wel dat het leuk is om veel sport te zien maar volgens mij ben je dat ook wel weer snel zat.. Als de gemiddelde Nederlander kan kiezen tussen damesvolleybal en Tell Sell kiestie gewoon Tell Sell
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten